Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Morres ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.97
4.97 0 10
4 reviews
25% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-19 16:14:19
1 maanden geleden
0 10 0
Meubelen geleverd, niet alle artikelen mee (bleek achteraf) en beschadigd in de doos. Weigerden het gerief naar eerste verdiep te brengen ondanks 60€ opleg hiervoor en weigerden achteraf correct materiaal te geven ondanks wettelijke garantietermijn. Puur bedriegerij 1e klas. Dit nooit meer.
Rapporteren
2018-09-03 14:58:13
1 jaren geleden
3 10 0
Wij hebben op 26/9/2013 bij Morres een hoeksalon gekocht waarop volgens de info op de website 5 jaar garantie geldt. Alle losse kussens zijn aan het afschilferen en in het salon zelf zijn er zonder aanwijsbare reden scheuren ontstaan in het zitgedeelte. De staat waarin het salon en de kussens zich na nog geen 5 jaar bevinden, vind ik schandalig. Voor ons is 1799 euro veel geld en je verwacht van een salon toch dat het langer dan 5 jaar meegaat? Ik schaam me om er bezoek in te laten plaatsnemen, de kussens hebben we al weggenomen want die laten constant schilfers achter in het salon. Antwoord van Morres : We hebben uw fotos bekeken en zien hier dat het gaat om opgespaarde schade. Deze schade is niet te herstellen en valt dan ook niet onder onze garantie.
Rapporteren
2018-05-08 12:28:03
1 jaren geleden
1 10 0
Onbetrouwbaar, ongeloofwaardig en klantonvriendelijk bedrijf.
Rapporteren
2017-04-25 09:21:08
2 jaren geleden
2 10 0
Tot en met de levering ging het goed.. Bij de BTW teruggave die bij hen achteraf plaatsvindt.. Op zich al onnodig voor een bedrijf wat zich in een grensgebied bevindt met veel buitenlandse klanten en ook zakenmensen ging het mis. Dit zou direct verrekend kunnen worden. Ik heb een geldig BTW nr. in Belgie en de bank werd geleverd in 1 van mijn winkels, Antwerpen in dit geval. Omdat het leveringsadres anders is dan het adres wat gelinkt is aan mijn BTW nummer hebben ze de aanvraag verworpen. Ze zijn ook niet voor rede vatbaar.. Mijn vraag om direct contact te hebben met de verantwoordelijke boekhouder wordt niet gehonoreerd.. Kan niet!! Belachelijke policy!! Waar komt het op neer? Het is en intracommunautaire levering.. Voorwaarden zijn: een geldig BTW nr. hebben in het buitenland en de goederen moeten daadwerkelijk de grens overgaan.. Aan beide voorwaarden is voldaan en toch willen ze bij Morres niet plooien... Mij zien ze nooit meer... En dan moet je bedenken dat ze deze week adverteren op de radio dat ze de BTW kado geven... Tja... je moet het maar verzinnen.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.97
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730