Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Otto ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.55
5.55 0 10
3 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-05-01 14:57:29
6 maanden geleden
0 10 0
Bij 24u mag je gerust een paar dagen bij optellen en als er iets mis gaat nemen ze niet de moeite op je op te bellen.Ik ben in mijn hele leven niet zo slecht behandelt als klant als bij Otto.
Ik heb gemaild en gebeld. Zelfs mijn email werd geblokkeerd. Eigenlijk gaan ze ervan uit dat je niet een klant bent maar een elien. Want zo doen ze.
Ik kreeg bericht dat mijn vaaatwasser op maandag bezorgd zou worden hij kwam niet ook savonds kwam hij niet. Toen bleek er een verkeerd adres in te staan. Dus ik apart naar dat adres toe gaan ook daar bleek hij niet zijn aan gekomen. Ik bellen meteen de volgende ochtend met otto. Moest ik een mail sturen... Kreeg ik pas volgende dag weer bericht.... En ga zo maardoor. De hele middag zitten bellen met postnl en otto hadden ze mijn vaatswasser on hold gezet. Dus ja dan ben je je middag kwijt met bellen en nog hebben ze dat ding niet verstuurd. En mag je huur of koop overeenkomst naar hun gaan versturen. Omdat ze ook nog willen kijken of je daar echt woont. Je prive gegevens op straat gooien. Nou dit is de eerste keer dat ik wat bij otto heb besteld en ga daar nooit in mijn hele leven daar weer iets bestellen.
Rapporteren
2018-03-06 20:47:41
2 jaren geleden
1 10 0
Bij de bezorging zat er een deuk van zeker een halve meter aan de achterkant dus kon de vaatwasser weer opgehaald worden en omgeruild uiteraard ging hier veel tijd overheen alsof het mijn schuld was dat het zo geleverd was. Vervolgens had de vaatwasser had met 3 maanden al problemen, contact gehad met de Otto klantenservice. Mijn mening was dat als een vaatwasser wat 1keer in de 2 dagen draait nooit kuren hoort te hebben en dat het omgewisseld hoort te worden met een nieuwe vaatwasser om verdere problemen binnen de garantie ter voorkomen of erger dat er net na de garantie nog meer problemen komen. De mevrouw aan de lijn stond erop dat er een monteur moest komen maar wel pas anderhalve week later. Onacceptabel natuurlijk maar mevrouw was onverbiddelijk en zei dat de monteur er over anderhalve week was en verbrak de verbinding. Dus terug gebeld en weer een raar gesprek doorverbinden en dan ineens shit horen en dat de verbinding wordt verbroken. Dus weer terug gebeld en een meneer aan de lijn die meer begripvol was en mijn woede heel goed kon begrijpen, inmiddels had ik zoiets weet je wat kom alsjeblieft dit onding halen en stort mijn geld terug en dat vond meneer ook logisch en zo werd de afspraak gemaakt dat 2 dagen later dat ze de vaatwasser zouden ophalen en dat het geld daarna met maximaal 5 werkdagen terug gestort zou zijn, de volgende dag zouden we een track&trace ontvangen voor de precieze tijd. Maar de track&trace was vervangen met een afzegging door de mevrouw die wilde dat de monteur perse kwam ze had de retour opdracht geannuleerd en de gemaakte afspraak ongedaan gemaakt. Dit is mijn ervaring met Otto slechte apparaten en een nog slechtere klantenservice die monteurs opdring en afspraken niet na komt. Eens maar nooit meer!!!
Rapporteren
2015-05-07 21:04:43
5 jaren geleden
1 10 0
Op 10 april bed besteld bij Otto.nl van 3 weken levertijd, eerste keer gebeld na 2 weken werd gezegd dat het nog maximaal 10 dagen zou duren. Later weer gebeld en deze mevrouw vertelde dat het binnen 3 dagen geleverd werd, 3 dagen later weer moeten bellen, nu wist deze mevrouw in het hele gesprek 2 dingen te zeggen...ik begrijp dat u boos bent maar ik kan niks doen en ik kan ook niet zeggen wanneer het komt want dat weten we niet. Om de 2 a 3 dagen bellen en nu alleen nog maar te horen krijgen dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren en op de vraag of het bed er wel is krijg ik geen antwoord.... Wat kun je hier nu tegen doen ik kan toch onmogelijk tegen mijn zoon zeggen dat niemand weet wanneer zijn bed komt...
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.55
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730