Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Pabo.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.32
4.32 0 10
10 reviews
30% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-01-25 05:26:45
3 maanden geleden
1 10 0
Pabo is niet meer wat het vroeger was. Het is een boeven bende zonder klantenservice. Ik bestelde, na 3 dagen nog niets verzonden. Een bericht gestuurd en kreeg 1 regel terug in zulk klein lettertype dat het onleesbaar was. Heel amateuristisch, ook niet eens netjes een naam eronder. Toen kreeg ik een tracj & trace, mijn bestelling zou verzonden zijn met dhl. De track & trace code bestaat niet, dhl weet van niets. Dhl meldt mij dat de code die ik kreeg geen dhl track & trace code is. Ik blijk opgelicht te zijn! En dat door pabo.nl Ik bestel altijd voorzichtig, kies alleen internet bedrijven die al lang bestaan zolas bol, baxshop, ed. Maar pabo blijkt dit dus niet, fout gedacht. Pabo blijkt (lees ik nu op vele sites) een oplichters bende te zijn.
Rapporteren
2019-01-10 14:35:57
3 maanden geleden
1 10 0
Communicatie & klantvriendelijkheid staat er niet hoog in het vaandel! Let op ... in de wacht Is niet echt in de wacht, ze luisteren gewoon stiekem mee. Als je dan tegen iemand praat kan het zijn dat ze het er niet mee eens zijn en ophangen. Zij mogen dus wel communicatief niet handig zijn, de klant bewust onderbreken met een sneer, maar hooooo de klant mag dat zeer zeker niet. Tis wat...
Rapporteren
2018-12-04 09:02:02
5 maanden geleden
1 10 0
16 november een bestelling geplaatst, tot op heden nog niets ontvangen, 2x gebeld, “ja het is druk vanwege black Friday” wat een onzin, heb immers ruim 9!! Dagen voor black Friday besteld. Als dooddoenertje krijg je 25% korting op volgende bestelling, ja met kortingen strooien ze kwistig bij Pabo. Met korting maak je het niet goed, gewoon eerlijk zijn, mij zijn ze als klant kwijt!
Rapporteren
2018-10-29 09:37:17
6 maanden geleden
1 10 0
Dit zijn oplichters. Bestelling zgn. afgeleverd op een tijdstip, dat niemand thuis was. Bezorger heeft zelf ontvangstbewijs afgetekend en pakket niet bij buren afgeleverd. Vanwege de speciale afspraken tussen pabo en bezorgdienst, kan alleen pabo een onderzoek instellen aangezien dit in Duitsland moet worden opgestart. Klanten"service" weigert dit categorisch, maar schrijft wel doodleuk bedragen van mijn bankrekening af voor een bestelling, waarvan niemand weet waar die gebleven is. Klachtenmails worden niet in behandeling genomen.
Rapporteren
2018-07-08 15:15:30
10 maanden geleden
1 10 0
Pabo was een gerenommeerd bedrijf, maar sinds dat het overgenomen is door Be You is het drama. Bestellingen worden niet geleverd en er wordt slecht geregeerd op e-mails. Meer dan een maand geleden en nog niks ontvangen. Na nogmaals contact opgenomen te hebben, zonder een reactie gekregen eindelijk een DHL tracking code ontvangen. Helaas een bij DHL niet bestaand tracking code. Heeft veel weg van aan het lijntje houden, oplichting dus.
Rapporteren
2018-06-14 10:16:52
11 maanden geleden
1 10 0
2 weken terug wat besteld nog steeds niks binnen. Na zelf contact op nemen moesten we er achter komen dat ze met een verhuizing bezig zijn. Belachelijk dat ze dit niet vermelden op hun site. Mijn vrouw dacht wat leuks te bestellen voor mijn terugkomst van een lange militaire oefening, maar helaas. Hoop voor ze dat ze met een goedmakertje komen anders zijn ze deze vaste klant kwijt. Kunnen nog niet eens hun excuses aanbieden.
Rapporteren
2018-03-10 20:42:11
1 jaren geleden
10 10 0
Al een paar jaar geen klant meer bij Pabo. Vol verbazing ontving ik dan ook een actie in de mail dat er een technische storing was geweest. Ter compensatie boden ze 15 euro korting bij een bestelling van 15 euro. Ik dacht nog van: Ja dat zal wel.dat geloofd niemand. Of er komt achteraf een bericht dat er een foutje gemaakt is. Of uitverkocht of zo. Ondanks alles toch een bestelling geplaatst. En vol verbazing werd die 3 dagen later afgeleverd. Kan er niets vreemds aan ontdekken. Ziet er OK uit. Ik vind het super dat ze dit gewoon doen en zich niet verschuilen achter een stom excuus.
Rapporteren
2017-04-20 15:00:20
2 jaren geleden
2 10 0
Hallo ik hebt vandaag de Fuck my Cock XL ontvangen op de verpakking en jullie site staat de penis rechtop maar dat is pure misleiding hij is zo slap als gelei!!! ben zeer boos en ontevreden je krijgt ook geen enkelle reactie terug!!! Mensen bestel dit producht dus niet!!!!
Rapporteren
2016-04-11 14:07:55
3 jaren geleden
3 10 0
Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend. Het enige positieve punt was de vlotte levering.
Rapporteren
2015-11-30 13:58:04
3 jaren geleden
10 10 0
Ik koop sinds een aantal jaar mijn lingerie bij Pabo.nl omdat het echt een stuk goedkoper is als bij andere zoals Hunkemoller. Net voor het eerst ook wat samen met mijn vriend uitgekozen en het blijft toch echt de beste erotiek site.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.32
Bekijken
Beoordelen