Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Paradigit ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.53
6.53 0 10
4 reviews
25% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-12-19 12:48:08
3 maanden geleden
2 10 0
Het laptopscherm laat geheel los aan de linker-zijkant. Bij Paradigit geeft men aan, dat de factuur op bedrijfsnaam staat/zakelijk wordt aangemerkt. Derhalve willen ze geen garantie geven op reparatie. De laptop is nu 1 jaar en 3 maanden oud. Op diverse verzoeken om kostenopgaaf en reparatie wordt niet ingegaan. Telefonisch zijn ze niet goed bereikbaar, diverse keren geprobeerd, beide keren minimaal 20 minuten in de wacht gestaan en er bleven steeds 4 wachtenden voor me. Ik ben ten einde raad hoe nu verder.
Rapporteren
2016-07-01 06:01:57
3 jaren geleden
9 10 0
Laptop gekocht die in de aanbieding was. Deze werd binnen een dag geleverd.
Rapporteren
2015-10-20 18:28:06
3 jaren geleden
1 10 0
Onlangs heb ik op de Paradigit website een bestelling geplaatst voor een Laptop. Op de site stond vermeld dat als deze vóór 16.30 werd besteld, deze de volgende dag zou worden afgeleverd. De bestelling is ruim voor deze aangegeven tijd geplaats maar de levering op de volgende dag gebeurde niet. Telefonisch contact met Paradigit leverde een zeer gebrekkig antwoord op en de afspraak dat een medewerker zou mailen met een status update bleef ook uit. De betreffende bestelling werd uiteindelijk pas de dag erop geleverd. Het is dus zeer misleidend weergegeven op uw website als je de gedane belofte van levering de volgende dag niet na waar kan maken. Daarnaast is de verstrekte informatie van de medewerker, dat het niet uit het eigen magazijn komt, voor een klant helemaal niet relevant. Hij wil gewoon op de afgesproken tijd zijn spullen ontvangen! Daarnaast wil een klant ook graag een track en trace code ontvangen om de bestelling te kunnen volgen en te weten wanneer een product te verwachten is. Waarschijnlijk zal een dergelijke situatie wel ingedekt zijn via de verkoop voorwaarden, maar Paradigit is een tevreden klant kwijt! Voorheen was ik over het algemeen enthousiast over de service van het bedrijf maar dat is nu grotendeels weg.
Rapporteren
2015-02-17 13:01:53
4 jaren geleden
1 10 0
Een Lenovo Laptop gekocht (649,-) op advies van Paradigit. Binnen een half jaar 2 x gecrasht. Probleem was niet te achterhalen, mocht wel de herstartkosten 180,- betalen. Viel niet onder service/garantie. Terugnemen deden ze ook niet. Ongelooflijk! Met Lenovo gebeld maar die verwees naar Paradigit. Op advies van Lenovo de licenties gekopieerd zodat ik zelf de laptop kan herstarten. Laptop blijft regelmatig zomaar crashen, nu zelfs maandelijks. Laptop bleek net zo onbetrouwbaar als zijn leverancier. Ik koop nooit meer iets bij Paradigit. De service is 3 keer niks. Wat een blamage ! Winkel: Paradigit Amersfoort.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.53
Bekijken
Beoordelen