Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Paradigit ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.49
4.49 0 10
8 reviews
13% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-01 12:13:25
2 maanden geleden
1 10 0

Slechteste webshop ooit. De klantenservice is waardeloos. Een bestelling gedaan 3 weken geelden voor 2 computers, tot op heden niets gehad. Ik vraga netjes om de bestelling te annuleren maar doit kan niet want hij ligt bij de depo en niemand weet waar die is? Geld terug krijgen? Wacht lekker tot het onderzoek klaar is... DIT IS NIET MIJN PROBLEEM!!! ik wil mijn geld terug, en wil niet wachten tot het onderzoek klaar is wat jullie fout hebben gedaan. Nogmaals het is niet de fout of probleem van de consument.

ben nu eerlijk gezegd 1 uur en 42 min in de wacht. schandalig schandalig en nog een schandalig. Nooit meer bij voor mij bij paradigit.
Rapporteren
2020-05-22 17:15:04
3 maanden geleden
1 10 0
Ik ben door webshop Paradigit opgelicht; ik had een iPad Air 3 (2019) gekocht, een Outlet model wat retour was gestuurd door een vorige klant. Toen ik de iPad ontving kwam ik er al snel achter dat het model- en serienummer van de iPad zelf niet overeenkwam met wat er op de verpakking stond. Toen zag ik dat het om een gewone iPad ging (een instapmodel wat ongeveer €200 goedkoper is) en ik heb meteen contact opgenomen met Paradigit per email en telefoon. Het werd mij al snel duidelijk dat ze mijn probleem niet serieus namen en toen ik de iPad retour mocht sturen was ik bang dat ik nooit mijn geld terug zou krijgen. En dat is gebleken; na weken onderzoek concludeert Paradigit dat deze iPad nooit door hun verstuurd kon zijn en dat het dus de mijne is. Het is een Zweeds model. Ik ben nog nooit in het bezit geweest van een iPad en zeker niet één uit Zweden. Ik krijg nu mijn geld niet terug en ik ga juridische stappen ondernemen.
Rapporteren
2019-09-10 17:50:40
11 maanden geleden
1 10 0
Betreft de aanschaf van een PC begin dit jaar met een defect. Pc is opgestuurd ter reparatie. Hierover erg slechte communicatie, diverse tegenstrijdige mailberichten ontvangen en de PC niet willen repareren onder garantie omdat deze niet binnen de HP garantie voorwaarden zouden zijn. HP geeft aan dat de PC binnen garantie valt (half jaar oud en geen gebruikerssporen) en dat ze zelfs bij mij thuis de PC willen repareren omdat het een premium model is.
Rapporteren
2019-07-04 16:43:45
1 jaren geleden
0 10 0
Ik heb mijn laptop (Lenovo Yoga 530) 4 weken terug opgestuurd vanwege een defect in de ventilator. Vorige week heb ik die terug gekregen alleen nu zijn de speakers kapot, een veel vervelender probleem. Nu is het zo dat ik geen tijd heb voor nog een reparatie omdat ik over een week 3 maanden het land uit ga, echter de klantenservice van paradigit wil hierin niet flexibel zijn door extra oplossingen te bieden zoals het aanbieden van een nieuwe laptop of een spoedreparatie te doen. Ronduit slechte klantenservice en reparatieservice dus. Er wordt niet nagedacht met de klant. Jammer, want ik was altijd fan van zowel Lenovo, als Paradigit
Rapporteren
2018-12-19 12:48:08
2 jaren geleden
2 10 0
Het laptopscherm laat geheel los aan de linker-zijkant. Bij Paradigit geeft men aan, dat de factuur op bedrijfsnaam staat/zakelijk wordt aangemerkt. Derhalve willen ze geen garantie geven op reparatie. De laptop is nu 1 jaar en 3 maanden oud. Op diverse verzoeken om kostenopgaaf en reparatie wordt niet ingegaan. Telefonisch zijn ze niet goed bereikbaar, diverse keren geprobeerd, beide keren minimaal 20 minuten in de wacht gestaan en er bleven steeds 4 wachtenden voor me. Ik ben ten einde raad hoe nu verder.
Rapporteren
2016-07-01 06:01:57
4 jaren geleden
9 10 0
Laptop gekocht die in de aanbieding was. Deze werd binnen een dag geleverd.
Rapporteren
2015-10-20 18:28:06
5 jaren geleden
1 10 0
Onlangs heb ik op de Paradigit website een bestelling geplaatst voor een Laptop. Op de site stond vermeld dat als deze vóór 16.30 werd besteld, deze de volgende dag zou worden afgeleverd. De bestelling is ruim voor deze aangegeven tijd geplaats maar de levering op de volgende dag gebeurde niet. Telefonisch contact met Paradigit leverde een zeer gebrekkig antwoord op en de afspraak dat een medewerker zou mailen met een status update bleef ook uit. De betreffende bestelling werd uiteindelijk pas de dag erop geleverd. Het is dus zeer misleidend weergegeven op uw website als je de gedane belofte van levering de volgende dag niet na waar kan maken. Daarnaast is de verstrekte informatie van de medewerker, dat het niet uit het eigen magazijn komt, voor een klant helemaal niet relevant. Hij wil gewoon op de afgesproken tijd zijn spullen ontvangen! Daarnaast wil een klant ook graag een track en trace code ontvangen om de bestelling te kunnen volgen en te weten wanneer een product te verwachten is. Waarschijnlijk zal een dergelijke situatie wel ingedekt zijn via de verkoop voorwaarden, maar Paradigit is een tevreden klant kwijt! Voorheen was ik over het algemeen enthousiast over de service van het bedrijf maar dat is nu grotendeels weg.
Rapporteren
2015-02-17 13:01:53
6 jaren geleden
1 10 0
Een Lenovo Laptop gekocht (649,-) op advies van Paradigit. Binnen een half jaar 2 x gecrasht. Probleem was niet te achterhalen, mocht wel de herstartkosten 180,- betalen. Viel niet onder service/garantie. Terugnemen deden ze ook niet. Ongelooflijk! Met Lenovo gebeld maar die verwees naar Paradigit. Op advies van Lenovo de licenties gekopieerd zodat ik zelf de laptop kan herstarten. Laptop blijft regelmatig zomaar crashen, nu zelfs maandelijks. Laptop bleek net zo onbetrouwbaar als zijn leverancier. Ik koop nooit meer iets bij Paradigit. De service is 3 keer niks. Wat een blamage ! Winkel: Paradigit Amersfoort.
Rapporteren
1
4.49
Bekijken
Beoordelen