Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Plasmadiscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.34
6.34 0 10
2 reviews
50% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2016-12-06 07:44:08
3 jaren geleden
2 10 0
Wat een verschrikkelijk bedrijf en het woord service komt niet in hun begrippen voor. Ik had op 23-10-2016 een tv gekocht op 07-11-2016 precies 2 weken na aankoop deed de tv helemaal niks meer, compleet dood. Direct plasma-discounter hierover ingelicht. Wij kregen een e-mail terug, dat ze de tv niet kunnen omruilen omdat het niet binnen 7 dagen kapot is gegaan. Wel konden we de tv laten maken, door de reparatie aan te melden op de website die het niet deed. Ik heb toen rechtstreeks contact opgenomen met Philips aangezien plasma- discounter had aangegeven dat zij de tv komen ophalen. Dat was dus foutieve informatie want Philips haalt de tv pas op vanaf 44 inch en wij hebben een 43 inch. Zij hebben aangeraden dat wij de tv bij een BCC vestiging in kunnen leveren om naar de reparateur te brengen omdat dit het dichtstbijzijnde inlever punt is. Ondertussen zijn wij de tv al 4 week kwijt, wat plasma discounter heel redelijk vind voor een tv van 2 weken oud. Ook werd mij nog even uitgelegd dat er wel meer kapot was aan de tv. Je snapt ik heb er geen vertrouwen meer in en ik wens mijn geld terug, ze weten niet eens wanneer en of de tv wel gemaakt kan worden! Ik ben 3 dagen lang aan het lijntje gehouden door deze firma, hoe lang willen ze een klant laten wachten!!! Tv ondertussen nog steeds bij de reparateur, krijg alleen een nieuwe tv als ik de doos van dat product achterlaat voor de kapotte tv, want die hebben ze nodig om die weer te kunnen verkopen. Mag ook zelf een doos regelen dan krijg ik wel de originele verpakking mee, maar die moet niet te groot zijn en het karton moet dik genoeg zijn. Maar als ik een tv van 65 inch koop, wat 2 keer zo groot is als de kapotte tv dan willen ze de verpakking van de nieuwe tv wel houden en maakt het niet opeens niet uit hoe groot de verpakking is. Dit is toch gewoon je eigen klant pesten en dan nog het feit dat ze ons dwingen om klant te blijven. Wij krijgen of 10% van het aankoopbedrag, of we mogen een andere tv uitzoeken zodra wij de gerepareerde inleveren. Alleen willen wij geen klant van jullie zijn en gewoon ons aankoopbedrag terug! ALSJEBLIEFT KOOP HIER NIKS.
Rapporteren
2015-01-27 09:18:39
5 jaren geleden
9 10 0
Heb een nieuwe tv besteld bij Plasmadiscounter en binnen de gestelde termijn binnen. De website is mooi overzichtelijk en makkelijk te bestellen.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.34
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730