Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Prenatal ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.66
5.66 0 10
6 reviews
33% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-07-19 16:01:53
1 jaren geleden
1 10 0
Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN! Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht. WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??
Rapporteren
2018-07-19 16:00:00
1 jaren geleden
1 10 0
Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN! Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht. WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??
Rapporteren
2015-07-23 13:07:03
4 jaren geleden
2 10 0
Online muziek mobiel besteld. Sticker zat er verkeerd om opgeplakt waardoor het leek of mobiel op zijn kop hing. Ondanks contact via customerservice na 6 werkdagen nog geen reactie gehad (en te hoogzwanger om nog langs winkel langs te gaan). Problemen zou ik dan in de toekomst ook alijd proberen in de winkel op te lossen ipv via de online customerservice care. Dan krijg je nelijk 0% hulp. Bij babypark en babydump altijd prima online hulp gekregen!
Rapporteren
2014-12-17 10:39:52
5 jaren geleden
1 10 0
Wij hebben een zeer slechte ervaring met de online shop van Prenatal!

Bij het artikel online stond geen levertijd, maar van een standaard Maxi Cosi mag je verwachten dat die binnen een week thuis hebben. Na een week wachten nog niks ontvangen! Ik heb drie keer een bericht moet sturen, maar iedere keer geen reactie! Nu net een mail dat het artikel in eens niet leverbaar is!
Rapporteren
2014-10-18 18:47:55
5 jaren geleden
8 10 0
Hoi ik ben net vader geworden en ben samen met mijn vrouw bij de prenatal langs geweest. Geweldige winkel en je kan er zoveel vinden. De mensen daar zijn ook erg kundig en geven goede service.

Ook heb ik naderhand ook nog online wat besteld. De website is wel wat onoverzichtelijk maar goed. Het is nu eenmaal zo maar ben wel tevreden over het algemeen.
Rapporteren
2014-04-30 19:15:18
5 jaren geleden
10 10 0
Man man wat een spullen hebben ze daar zeg. Zeker bij die winkel bij de Arena. Kan daar een hele dag winkelen als het zou moeten. Ik ben nu 6 maanden vader maar weet nog wel hoe het er aan toeging toen we inkopen gingen doen.

Wat je allemaal wel niet moet kopen. Maar prettig dat de Prenatal echtalles heeft. De webshop is een drama want je weet echt niet waar je nou moet zoeken maar in de winkel is het al een stuk makkelijker.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.66
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730