Start met beoordelen

Marije
2 maanden geledenVanavond 2.15 uur op onze bestelling moeten wachten, 2 maal bellen tussendoor hielp niet.
Bij uiteindelijke bezorging waren de loempia’s koud. Kwaliteit sushi prima, helaas niet voor herhaling vatbaar!
Bij uiteindelijke bezorging waren de loempia’s koud. Kwaliteit sushi prima, helaas niet voor herhaling vatbaar!
Rapporteren

Martine
3 maanden geledenEten besteld. Nooit ontvangen.
Geen reacties op mail die je naar de klantenservice stuurt. Wacht nu al drie dagen.
Zeer onbetrouwbaar voor mij. En zeer onbeleefd dat je geen enkele reactie krijgt.
Geen reacties op mail die je naar de klantenservice stuurt. Wacht nu al drie dagen.
Zeer onbetrouwbaar voor mij. En zeer onbeleefd dat je geen enkele reactie krijgt.
Rapporteren

Edwin
9 maanden geledenDe klantenservice gebruikt het bekende ‘van het kastje naar de muur’ en flink liegen beleid.
Elk nieuw nummer waar ik mee bel word geblokkeerd na 1 keer en krijg je na de 2e keer bellen, te horen: ‘Alle lijnen zijn overbezet’.
Email reageren ze ook niet op ondanks dat ze verzoeken via mail te reageren.
Elk nieuw nummer waar ik mee bel word geblokkeerd na 1 keer en krijg je na de 2e keer bellen, te horen: ‘Alle lijnen zijn overbezet’.
Email reageren ze ook niet op ondanks dat ze verzoeken via mail te reageren.
Rapporteren

Vince Bouch
9 maanden geleden2,5 hours before I got my complete order and no proper compensation!
Reading through the reviews I see that my experience is one many already had. The restaurant where I ordered forgot to send my rice so I called them straight away to get it delivered. After all it took thuisbezorgd another 1,5 hours to get it to me. After trying to get compensation, they tried to deny any responsibility. Then I would get 10% discount on my next purchase, but obviously I'd have to order though them again, so that they still make money out of it.
The meal was ruined because the meat that had arrived already was sitting there for ages and lost all its quality. Even the seven fifty voucher (again for spending on thuisbezorgd) doesn't make up for it. Especially when they try to get away with minimal compensation and denial of responsibility. Very indecent company policy!
Reading through the reviews I see that my experience is one many already had. The restaurant where I ordered forgot to send my rice so I called them straight away to get it delivered. After all it took thuisbezorgd another 1,5 hours to get it to me. After trying to get compensation, they tried to deny any responsibility. Then I would get 10% discount on my next purchase, but obviously I'd have to order though them again, so that they still make money out of it.
The meal was ruined because the meat that had arrived already was sitting there for ages and lost all its quality. Even the seven fifty voucher (again for spending on thuisbezorgd) doesn't make up for it. Especially when they try to get away with minimal compensation and denial of responsibility. Very indecent company policy!
Rapporteren

Tobias Van Nus
10 maanden geledenWel betaald, bestelling nooit bezorgd. Restaurant gebeld. Die verwijst mij naar Thuisbezorgd. Thuisbezorgd alleen via de mail te bereiken, meerdere keren gemaild, nooit een reactie gehad.
Rapporteren

Ivar Gijsen
1 jaren geledenPizza besteld, snel geleverd, verse producten, geleverd wat gevraagd, en hetgene wat extra was ook zo uitgevoerd!
Rapporteren

michel rol
2 jaren geledenbestel liever bij het restuarant zelf
als je een conflict hebt met het bestelrestuarant word altijd de kant van het restuarant gekozen
en de medewerkers doen niks om het op te lossen voor je
als je direct bij het restuarant besteld is dat bijna altijd goedkoper
als je een conflict hebt met het bestelrestuarant word altijd de kant van het restuarant gekozen
en de medewerkers doen niks om het op te lossen voor je
als je direct bij het restuarant besteld is dat bijna altijd goedkoper
Rapporteren

Emelie
2 jaren geledenThuisbezorgd belt, 30 minuten na de bestelling, dat restaurant mogelijk gesloten is en dat bestelling niet bezorgd zal worden. geld zal binnen 10 werkdagen(!) teruggestort worden. Er wordt geen alternatief geboden of enige andere compensatie. Volgens thuisbezorgd moest ik dan maar een klacht bij het restaurant in dienen. Ik vind deze laconieke houding bizar aangezien ik een overeenkomst thuisbezorgd.nl heb en niet met het betreffende restaurant. Zelfs een alternatief bedenken is voor dit bedrijf te ingewikkeld... nu moet ik 2x betalen en maar hopen dat de volgende bestelling wel goed komt?!
Rapporteren

Gonny Stego
3 jaren geledenHet nog een keer geprobeerd om via thuisbezorgd.nl te bestellen bij Fricoenda in Brunssum. Weer heeeeeeel lang moeten wachten. Deze keer overtrof het alles, twee uur moeten wachten. Nu is het genoeg geweest. We bestellen gewoon niet meer op welke manier dan ook. En gaan het of zelf halen, maken of ergens eten. Dit was de tweede keer dat het ons bij hetzelfde bedrijf gebeurde. Ook bij een andere firma hebben we strubbelingen gehad. Dan maar eens eenieder die hier leest hierover informeren. Met dank aan Fricoenda, voor de lauwe frites en het lange wachten. En dat thuisbezorgdnl. zo goed waakt over haar klanten...................pfffffffffffffffff
Rapporteren