Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Thuisbezorgd.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.50
5.50 0 10
20 reviews
60% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-10-06 18:19:33
6 maanden geleden
2 10 0
Thuisbezorgd belt, 30 minuten na de bestelling, dat restaurant mogelijk gesloten is en dat bestelling niet bezorgd zal worden. geld zal binnen 10 werkdagen(!) teruggestort worden. Er wordt geen alternatief geboden of enige andere compensatie. Volgens thuisbezorgd moest ik dan maar een klacht bij het restaurant in dienen. Ik vind deze laconieke houding bizar aangezien ik een overeenkomst thuisbezorgd.nl heb en niet met het betreffende restaurant. Zelfs een alternatief bedenken is voor dit bedrijf te ingewikkeld... nu moet ik 2x betalen en maar hopen dat de volgende bestelling wel goed komt?!
Rapporteren
2018-04-22 17:13:47
11 maanden geleden
2 10 0
Het nog een keer geprobeerd om via thuisbezorgd.nl te bestellen bij Fricoenda in Brunssum. Weer heeeeeeel lang moeten wachten. Deze keer overtrof het alles, twee uur moeten wachten. Nu is het genoeg geweest. We bestellen gewoon niet meer op welke manier dan ook. En gaan het of zelf halen, maken of ergens eten. Dit was de tweede keer dat het ons bij hetzelfde bedrijf gebeurde. Ook bij een andere firma hebben we strubbelingen gehad. Dan maar eens eenieder die hier leest hierover informeren. Met dank aan Fricoenda, voor de lauwe frites en het lange wachten. En dat thuisbezorgdnl. zo goed waakt over haar klanten...................pfffffffffffffffff
Rapporteren
2018-03-01 21:39:42
1 jaren geleden
6 10 0
Bellen met “ I Love Sushi “ in Nijmegen. Gebruiken jullie veel Mayonaise? Nee mijnheer, wij maken ook alkes vers. Moet ik via thuisbezorgd bestellen of telefonisch. Telefonisch. Oké dan, maar hoelang duurt het dan? Is nu niet druk. We gaan nu vers maken en bezorgen binnen 45 minuten. - Bezorgkosten? Jawel.. € 2,50 (Huh..? Ik woon op minde dan 7 minuten van jullie vandaan). Duidelijk bewijs van doorbelasting, afdracht commissie aan thuisbezorgd.nl. Enfin, na 1 uur 15 minuten gebeld. Waar blijft mijn bestelling? Ja mijnheer is nu heel druk, gaan het nu maken. Huh? Het zou er al moeten zijn! Wanneer komt het nu dan? Weten we niet.. Is nu heel druk. Dit is schering en inslag bij echt vele bestellingen in diverse plaatsen alwaar ik mijn bestellingen heb geplaatst. De Sushi-Mayonaise komt je je oren uit en is een variant op de Chinese machtspositie. Spare-Ribs zijn slechter en slechter aan het worden, de echte Italiaan is bijna volledig uit de bestellijsten verdwenen, wat overblijft zijn vette happen, WokTOGo, KFC’s, Snackpaleizen, Vervreemde Grieken en Magnetron Tapas eenheidsworst, Hamburger specialisten (rete duur).. Nee ik ben er klaar mee. Remedie? Zelf halen! Bij lokale restaurateurs - Niet vooraf bellen.. - Weggaan als afhalen teveel moeite is. Maar in ieder geval niet meebetalen aan verloedering en uitbuiting van consument en een lekkere met zorg klaargemaakte verse makkelijke maaltijd thuis.
Rapporteren
2017-12-10 18:47:15
1 jaren geleden
2 10 0
ik ben normaal niet van de klachten indienen maar ik ben er nu wel erg klaar mee. We leven in 2017 waar alles kan, maar eten op tijd bezorgen is nog al een probleem. Het maakt niet uit waar ik eten bestel, het is altijd langer dan ander half uur wachten. Vandaag om 18:14 bestelling geplaatst, het is nu 19:50 en heb mijn eten nog steeds niet. Ondertussen is de honger weg, ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Als je eten dan een keer wordt bezorgd, is het ocherm koud. Conclusie, je kan beter zelf nog op je gemak boodschappen doen en je eten zelf maken. Zelfs dan ben je binnen ander half uur klaar en vaak is het nog lekkerder ook.
Rapporteren
2017-03-04 20:00:11
2 jaren geleden
10 10 0
Eten was lekker warm en smaak heerlijk, bezorgen was super snel, ik ga weer bij Morgana eten bestellen.
Rapporteren
2017-02-13 17:50:49
2 jaren geleden
9 10 0
Het eten is om van te genieten het smaakt absoluut heerlijk meest belangrijke de bezorger was super snel en vriendelijk Ik ben blij en absoluut te vrede met bistro top
Rapporteren
2016-09-16 10:26:26
3 jaren geleden
1 10 0
NOOIT meer bij deze Subway broodjes bestellen. Elke keer gaat er iets niet goed met de bestelling.
Rapporteren
2016-04-24 21:35:46
3 jaren geleden
10 10 0
Perfect
Rapporteren
2016-04-08 12:43:43
3 jaren geleden
1 10 0
Vorige keer besteld bij Grieks at home (Utrecht) -> kreeg geen bevestiging. Na een half uur gebeld -> niets doorgekregen. Keer daarvoor besteld bij Grieks at home (Utrecht) -> na 1,5 uur eindelijk bezorgd. Geklaagd met als resultaat dat wij nu niet meer kunnen bestellen bij Grieks at home (via Thuisbezorgd). Kan om Thuisbezorgd.nl geen recessie geven. Link doet het niet!
Rapporteren
2016-01-20 02:04:46
3 jaren geleden
1 10 0
Ik heb een broodje durum kip besteld. En vervolgens komt jou bezorger aan met een broodje gezond. Er zat namelijk meer sla en groente in als KIP! Knoflook en sambal als ik het aangeef bij de bestelling verwacht ik dat het er in zit. En over het erin zitten gesproken als ik op de site niet aangeef om groente er in te hebben verwacht ik dat het er niet inzit zolang ik dat niet aangeef. De bezorger was vriendelijk en netjes. ZOU U ZO VRIENDELIJK WILLEN ZIJN OM OP DE SITE AAN TE PASSEN VOOR HET VRAGEN GROENTE ERIN JA OF NEE? VERDER REST WAS HET VLEES EN HET DEEG LEKKER, ALLEEN JAMMER VAN HET VELEN SALADE DAT ER IN ZAT. HOPELIJK DOE JE ER IETS AAN
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.50
Bekijken
Beoordelen