Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Thuisbezorgd.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.34
4.34 0 10
28 reviews
46% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-11-21 20:42:12
2 maanden geleden
2 10 0
Vanavond 2.15 uur op onze bestelling moeten wachten, 2 maal bellen tussendoor hielp niet.
Bij uiteindelijke bezorging waren de loempia’s koud. Kwaliteit sushi prima, helaas niet voor herhaling vatbaar!
Rapporteren
2020-10-26 16:20:39
3 maanden geleden
2 10 0
Eten besteld. Nooit ontvangen.
Geen reacties op mail die je naar de klantenservice stuurt. Wacht nu al drie dagen.
Zeer onbetrouwbaar voor mij. En zeer onbeleefd dat je geen enkele reactie krijgt.
Rapporteren
2020-05-02 11:05:24
9 maanden geleden
1 10 0
De klantenservice gebruikt het bekende ‘van het kastje naar de muur’ en flink liegen beleid.

Elk nieuw nummer waar ik mee bel word geblokkeerd na 1 keer en krijg je na de 2e keer bellen, te horen: ‘Alle lijnen zijn overbezet’.

Email reageren ze ook niet op ondanks dat ze verzoeken via mail te reageren.
Rapporteren
2020-04-21 14:06:43
9 maanden geleden
1 10 0
2,5 hours before I got my complete order and no proper compensation!

Reading through the reviews I see that my experience is one many already had. The restaurant where I ordered forgot to send my rice so I called them straight away to get it delivered. After all it took thuisbezorgd another 1,5 hours to get it to me. After trying to get compensation, they tried to deny any responsibility. Then I would get 10% discount on my next purchase, but obviously I'd have to order though them again, so that they still make money out of it.

The meal was ruined because the meat that had arrived already was sitting there for ages and lost all its quality. Even the seven fifty voucher (again for spending on thuisbezorgd) doesn't make up for it. Especially when they try to get away with minimal compensation and denial of responsibility. Very indecent company policy!
Rapporteren
2020-03-31 17:14:55
10 maanden geleden
2 10 0
Wel betaald, bestelling nooit bezorgd. Restaurant gebeld. Die verwijst mij naar Thuisbezorgd. Thuisbezorgd alleen via de mail te bereiken, meerdere keren gemaild, nooit een reactie gehad.
Rapporteren
2020-01-19 19:59:52
1 jaren geleden
10 10 0
Pizza besteld, snel geleverd, verse producten, geleverd wat gevraagd, en hetgene wat extra was ook zo uitgevoerd!
Rapporteren
2019-06-16 19:06:00
2 jaren geleden
2 10 0
Xxxx

Rapporteren
2019-04-13 17:26:27
2 jaren geleden
1 10 0
bestel liever bij het restuarant zelf

als je een conflict hebt met het bestelrestuarant word altijd de kant van het restuarant gekozen

en de medewerkers doen niks om het op te lossen voor je

als je direct bij het restuarant besteld is dat bijna altijd goedkoper

Rapporteren
2018-10-06 18:19:33
2 jaren geleden
2 10 0
Thuisbezorgd belt, 30 minuten na de bestelling, dat restaurant mogelijk gesloten is en dat bestelling niet bezorgd zal worden. geld zal binnen 10 werkdagen(!) teruggestort worden. Er wordt geen alternatief geboden of enige andere compensatie. Volgens thuisbezorgd moest ik dan maar een klacht bij het restaurant in dienen. Ik vind deze laconieke houding bizar aangezien ik een overeenkomst thuisbezorgd.nl heb en niet met het betreffende restaurant. Zelfs een alternatief bedenken is voor dit bedrijf te ingewikkeld... nu moet ik 2x betalen en maar hopen dat de volgende bestelling wel goed komt?!
Rapporteren
2018-04-22 17:13:47
3 jaren geleden
2 10 0
Het nog een keer geprobeerd om via thuisbezorgd.nl te bestellen bij Fricoenda in Brunssum. Weer heeeeeeel lang moeten wachten. Deze keer overtrof het alles, twee uur moeten wachten. Nu is het genoeg geweest. We bestellen gewoon niet meer op welke manier dan ook. En gaan het of zelf halen, maken of ergens eten. Dit was de tweede keer dat het ons bij hetzelfde bedrijf gebeurde. Ook bij een andere firma hebben we strubbelingen gehad. Dan maar eens eenieder die hier leest hierover informeren. Met dank aan Fricoenda, voor de lauwe frites en het lange wachten. En dat thuisbezorgdnl. zo goed waakt over haar klanten...................pfffffffffffffffff
Rapporteren
4.34
Bekijken
Beoordelen