Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Thuisbezorgd.nl
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Laconiek

Thuisbezorgd belt, 30 minuten na de bestelling, dat restaurant mogelijk gesloten is en dat bestelling niet bezorgd zal worden. geld zal binnen 10 werkdagen(!) teruggestort worden. Er wordt geen alternatief geboden of enige andere compensatie. Volgens thuisbezorgd moest ik dan maar een klacht bij het restaurant in dienen. Ik vind deze laconieke houding bizar aangezien ik een overeenkomst thuisbezorgd.nl heb en niet met het betreffende restaurant. Zelfs een alternatief bedenken is voor dit bedrijf te ingewikkeld... nu moet ik 2x betalen en maar hopen dat de volgende bestelling wel goed komt?!