Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Vakantieveilingen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.11
4.11 0 10
78 reviews
44% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-30 10:07:20
15 dagen geleden
1 10 0
Ik heb n veiling gewonnen en betaald. 20 juni. Ik zou m binnen 5 dagen in huis hebben. Geen vertrouwen in dat t nog goedkomt want enige wat er gebeurd is dat er n label is aangemaakt.
Op de mail nouwelijks beteikbaar.
Denk dat ik m niet meer krijg. En wil ook geen weken erop wachten.


Rapporteren
2020-06-17 12:19:24
28 dagen geleden
1 10 0
Ik bestelde 2 x rode stamrozen, die ik plantte in potten met aarde die ik speciaal daarvoor had gekocht. Bij bloei bleken ze geel rs lichtgeel te zijn! Duidelijk niet wat ik had gekocht. Na indiening van mijn klacht bood Vakantieveiling 20% procent van de prijs (dus niet eens bestel en bezorgkosten) te retourneren. Ik heb gezegd dat dit niet voldoende is - ik heb simpelweg een product gekregen dat niet is wat ik heb besteld - ik vind het normaal als ik het hele bedrag terug betaald krijg. Die gele rozen mogen ze er van mij zelf uit komen trekken - ik hoef ze niet! Na mijn laatste email op 9 juni heb ik niets meer van de klantenservice gehoord - zouden ze zoveel klachten hebben dat ze die van mij niet aan kunnen?
Rapporteren
2020-05-04 11:35:31
2 maanden geleden
0 10 0
Het is niet de eerste keer dat ik producten bestel op vakantieveilingen, omdat - toegegeven - het leuk is om je eigen prijs te bepalen en te bieden. Qua tickets voor pretparken en hotels en dergelijke kan je er volgens mij goede deals doen, maar qua producten ... Ik ben geen verzuurde pruim of zo, en ik wil vakantieveilingen hun dealtjes niet teniet doen, maar luister even: Ik heb intussen al 3 keer een product gekocht: een plant, een kookpottenset (Berlinger Haus) en een messenset (Berlinger Haus). Mijn plant kwam verwelkt aan, mijn kookpottenset bevatte geen enkele pot zonder krassen en mijn messenset was (sorry) geen hol waard. Elke keer denk je "Ik zal wel pech gehad hebben". Maar na drie keer ga je jezelf toch een naïve dommerik vinden. Er staan nochtans genoeg slechte reviews op het internet, maar ik wou hen het voordeel van de twijfel geven. Waarom denk je dat die producten voor eender welke prijs worden weggegeven? Omdat Vakantieveilingen een liefdadigheidsinstelling is? Helaas... Die producten zijn volgens mij jammer genoeg afdankertjes en retourtjes, en omdat de bedrijven er toch nog wat aan willen verdienen zetten ze op VV. En ik begrijp dat, dat is oke, maar kunnen ze daar dan ook eerlijk over communiceren? Zodat er een eerlijke prijs kan geboden worden?

Nogmaals: voor tickets en daguitstapjes, etc. is het een goede site, maar voor producten: wees gewaarschuwd. Denk na. Voor niets gaat enkel de zon op hé. :)
Rapporteren
2020-03-11 19:49:46
4 maanden geleden
10 10 0
Zeker de moeite om af en toe eens rond te kijken, producten gaan vaak veel te duur weg, maarja dat doen de bieders zelf. Goed kijken op google wat de werkelijke prijs van een product is. Wij kijken er vooraf op om weekendjes/midweekjes weg of dagjes uit te scoren, en dat loont zeker!
Rapporteren
2020-02-16 19:04:06
5 maanden geleden
8 10 0
Leuke middag gehad met een ervaren sommelier die alles goed uitlegt en op een prettige wijze zijn kennis deelt. Hij had lekkere wijnen mee die hij goed kon omschrijven. We zijn een mooie ervaring rijker met een paar lekkere wijnen op de plank. Zullen daar niet lang blijven liggen ben ik bang.
Rapporteren
2020-01-29 14:06:29
6 maanden geleden
1 10 0
VAKANTIEVEILINGEN/
Zeer slechte ervaring met beschikbaarheid sauna 't Mineraal. 14 dagen voor einde geldigheidsdatum bon geen enkele dag meer beschikbaar. Bij telefonisch contact met de sauna wordt verwezen naar Vakantieveligingen zelf. Op de website staat contact op te nemen met klantendienst. Waarom? Ze vertikken het om enige moeite te doen om de klant tegemoet te komen. geld kwijt, niets voor terug gekregen. Geen verlenging mogelijk terwijl op hetzelfde moment nieuwe veilingen voor de zelfde sauna worden aangeboden met dagelijkse beschikbaarheid, Duidelijk de bedoeling van dergelijke websites; zoveel mogelijk cash binnenhalen in de hoop dat de klanten niet tijdig reserveren. Geld gewonnen voor hen.
Schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rapporteren
2019-12-31 10:21:08
7 maanden geleden
2 10 0
Product functioneert niet en alle verantwoordelijkheid wordt afgewimpeld
Rapporteren
2019-11-13 12:54:48
8 maanden geleden
1 10 0
De adviesprijzen waar VakantieVeilingen mee adverteert zijn VEEL te hoog in vergelijking met de werkelijke consumentenprijzen bij andere (web)winkels.
Voor je gaat bieden eerst product eens googelen.
En daarnaast rekening houden met de administratie-
Rapporteren
2019-10-30 02:47:00
9 maanden geleden
2 10 0
Seniorenvoordeelkaart is waardeloos - kon zogezegd geen gebruik maken van mijn
Herroepingsrecht niettegenstaande dit wel degelijk verplicht is
Onmiddellijk account gedeactiveerd - U bent gewaarschuwd
Rapporteren
2019-09-03 11:21:16
11 maanden geleden
1 10 0
maak hier geen gebruik van!!! Ik was ziek en kon niet naar het restaurant komen. Het restaurant gebeld en die vonden het geen probleem, maar Vakantieveilingen geeft niet mee. De bon is verbruikt nu.

Direct mijn account gedeactiveerd.
Rapporteren
4.11
Bekijken
Beoordelen