Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Vakantieveilingen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Vakantieveilingen
3.66 / 0 10
Er zijn 50 ervaringen toegevoegd
Vakantieveilingen ervaring toevoegen Lees alle Vakantieveilingen ervaringen

50 Vakantieveilingen ervaringen

Start aan je beoordeling van Vakantieveilingen
Klik hier om je beoordeling te geven
3 / 100
Beoordeeld op 26-09-2017 door
Ik heb via vakantieveilingen een reis gewonnen "5-daagse verrassingsreis", heel blij dat het me gelukt is. Bij het reservering via Gomondo had ik waarschijnlijk de mogelijkheid om uitsluiting van bestemming van de luchthavens over het hoofd gezien. Na ontvangst van de reservering heb ik Gomondo nog een email gestuurd met het verzoek niet via de luchthavens van België en Duitsland te willen vliegen. Een mail kreeg ik terug met de aantekening dat ze niks kunnen garanderen wel een notitie bij de boeking achter gelaten. Ondanks dat krijg ik toch een reis aangeboden via Zaventum Belgie, heb gelijk contact met hun opgenomen dat ik de reis annuleer. Zij bod mij nog de mogelijkheid om te boeken naar Eindhoven tegen de kosten €140,- en wijzingskosten € 30,=. Ik heb me hiervoor bedankt. De reiskosten krijg ik niet terug, de annuleren is 100%. Nou jammer dan. Voor de volgende keer zal ik goed opletten wie de reisorganisator is. Wel is het duidelijk dat niet GOMONDO. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 21-08-2017 door
Ik heb geboden op deze zaklamp. Na een aantal keer mee bieden, eindelijk een keer gewonnen. Voor €8,00 excl. verplichte veiling en verzendkosten (totaal €10,95) dacht ik een leuke deal gewonnen te hebben. Echter, bij bol.com is exact dezelfde, merkloze, militaire zaklamp te koop voor €12,95! Zelfs de foto's komen overeen. Voor de veiling site zijn ze iets bewerkt door de achtergrond weg te poetsen en te spiegelen.Goed, ik was er zelf bij toen ik ook het artikel ging bieden en natuurlijk had ik zelf even vooronderzoek moeten doen. Ik hoop hiermee alleen andere mensen te behoeden. Zo goed als alle veilingen beginnen met €1,00. Inclusief alle verplichte kosten, ben je dan maar €1,00 goedkoper uit dan bij bol.com. Zodra de biedingen boven de €2,00 uitkomen is er al geen sprake meer van een leuke deal...In die toekomst zal ik beter opletten, voordat ik mee ga in de biedingen... ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-08-2017 door
een schande, echte geldklopperij, afzetterij. Ik had voor mezelf en mijn vrouw via vakantieveilingen een vlucht betaald. Dan begint hun spel: wil je op bepaalde dag 10 euro bijbetalen, wil je bepaald uur bijbetalen, wil je aan venster bijbetalen, wil je foto.... Ik heb bijbetaald voor dag en uur. Zelfs dan vinden ze dat ze nog geen geld genoeg uit je zakken gejaagd hebben: ik krijg telefoon dat als ik in dezelfde vlucht als mijn vrouw wil zitten ik nog 15 euro moet bijbetalen. Alles samen voor 6 minuten in de lucht (opstijgen en landen is al meer) betaal je disproportioneel bedrag ivm een vlucht bij een reguliere maatschappij - een vlucht die dan een vlucht is (bv 20 minuten) NIET DOEN PURE GELDKLOPPERIJ ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-07-2017 door
Super tevreden toen ik de veiling had gewonnen. Voucher had een geldigheid van 3 maand en ik zag me al een vriendin uitnodigen om een nachtje in NL te verblijven en de buurt te verkennen. little did I know. Toen ik startte met het zoeken naar een beschikbare datum, bleek zo goed als alle hotels die op een doenbare afstand van België liggen allen zo goed als volzet te zijn. Geen enkel weekend meer (de toeslag van 10€ had ik met plezier bij betaald). Vakantieveilingen gevraagd of de voucher dan misschien kon verlengd worden, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Teleurstellend als je dan op Booking ziet dat die hotels wel degelijk nog kamers vrij hebben. De beschikbaarheid kan je ook pas achteraf zien, dus gewaarschuwd ben je hier niet. Ik vind dit oneerlijke handel. De kans dat ik deze voucher inruil is heel erg klein. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-06-2017 door
Geboden voor overnachting zonder ontbijt. Dat kost meestal ook nog 13,50 p.p. In enkele gevallen wordt overnachting mét ontbijt geveild. Het lijkt mooi, maar reserveren uit het aanbod van 80 hotels is nauwelijks mogelijk, ik zie nl alleen de opties van de 5 komende dagen. En op populaire locaties zit alles vol. Kies je op datum - bijv ergens midden in de week - dan zijn er gemiddeld 4 a 5 hotels beschikbaar. Vrijdag en zaterdag heb ik nog nooit beschikbaar gezien. Het is geen koopje maar een afknapper. Fletcher dumpt hier alleen hun allerlaatste en slechtste kamers. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-05-2017 door
In eerste instantie zeer tevreden over de app en de gewonnen veiling uiteraard, totdat het product dat ik gewonnen had, 2 bijzettafels, bezorgd werd. Met de verpakking was niets mis maar helaas heeft 1 bijzettafel beschadigingen aan het tafelblad en aan de korf. Dit kan gebeuren inderdaad, maar zorg ervoor dat er dan alsnog een goed product geleverd kan worden.Na het uitpakken heb ik direct een mail naar de klantenservice gestuurd met foto's van de beschadigingen. Helaas kreeg ik te horen dat ze niet aan omruilen doen. Het was mogelijk om een compensatie te krijgen, of ik mocht de producten zelf terug sturen. Waarom ze het überhaupt durven voor te stellen dat ik zelf de producten terug moet sturen als er een ondeugdelijk product is geleverd is mij ook raadsel.Ze gaven verder aan dat het niet mogelijk was om een gedeelte van het product te vervangen omdat ze niet een andere set willen openmaken, deze willen ze natuurlijk zelf verkopen. Het zou in theorie mogelijk zijn dat ik nu opnieuw ga bieden op de bijzettafels en een veiling win. Ik hierna een goede set thuis gestuurd krijg en ik de beschadigde set terug stuur.Dit is een typisch gevalletje van niet nadenkende aftersales en onnodig moeilijk doen. De set met beschadiging compleet omruilen voor een set zonder beschadigingen lijkt mij een stuk handiger. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-04-2017 door
Op de veiling word een Emporio Armani AR5890 - Horloge aangeboden met een waarde van € 419,-, maar als je even googelt dan vindt je hem bij diverse andere sites voor €179,-. Misschien was die ooit eens €419,- waard, maar dat is die nu zeker niet meer. Ik vind dat nogal misleidend. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 10-04-2017 door
Het is overduidelijk dat 80% van de bieders medewerkers van de aanbieding of vakantieveilingen zelf zijn. Deze mensen zorgen ervoor dat elke bieding gigantisch hoog eindigt. Een dagje Walibi? Logisch om van 2 naar 40 euro op te bieden. Hier moet echt iets aan gedaan worden. Het plezier/ gemak van de site verdwijnt door de bots/medewerkers compleet. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 11-03-2017 door
Ik heb besloten nooit meer te bieden hier.In ieder geval nooit meer op etentjes en overnachtingen. Er valt in de praktijk nauwelijks goed te boeken. Zojuist nog iets kunnen reserveren voor volgende maand wat nog net niet verlopen is. En eigenlijk heb ik geen enkele positieve ervaringen gehad op dat gebied. Als ik boek zonder de boodschap "vakantieveilingen" ben ik wel bijna direct welkom. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 02-03-2017 door
Mensen moeten niet klagen maar eerst de kleine lettertjes lezen bij de info voor ze gaan bieden, alles staat er duidelijk in hoor, heb nooit slechte ervaringen gehad omdat ik niet bied op iets waarvan de voorwaarden mij niet aanstaan! Zo zag ik laatst een eierkoker geveild worden voor 23 euro! Kwam nog 11.95 euro bij aan verzenden en administratie kosten dus 35 euro voor een kokertje, als je FF had gekeken op t www dan staan die dingen te koop voor 9,95 euro!! Precies dezelfde!! Hoe dom kun je zijn mensen! Ga niet klakkeloos bieden en geloof de aangegeven adviesprijzen of winkelwaardes niet die ze aangeven, ga eerst kijken wat het normaal kost en ga dan bieden! En houd rekening met het feit dat er altijd 5 euro kosten voor VV bijkomen en bij produkten nog eens 5,95 erbij, dus totaal kan t oplopen tot een extra van 10,95 bovenop de kosten van je gewonnen veiling. Dus eerst zoeken en dan bieden!! . ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 25-02-2017 door
Ik tot nu toe geen slecht ervaring met vakantieveiling gehad. natuurlijk voor dat je gaat bieden lees je eerst de voorwaarden,en check je even of het ergens anders goedkoper is aangeboden en als je voor een hotel gaat bieden check eerst de hotel op internet ervaring enzo En vooraal de betaling optijd. wij zijn week naar kreta geweest apartement gehuurd was goed geregeld, elke jaar via de veilig hotel geregeld vlakbij Disney overnachten goed geregeld, weekje all in in Tunesië goed geregeld. Ik heb niks te klagen ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 30-12-2016 door
Een etentje in de Pieterman in Volendam leek ons wel wat. T/m. 3 maanden na de veiling is de voucher geldig en kan op alle dagen worden gereserveerd (indien plaats}. Bij het reserveren blijkt echter dat alleen op werkdagen kan worden gereserveerd en alleen de 1e opvolgende maand. Onder deze voorwaarden zou ik niet aan de veiling hebben deel genomen. Ik heb daarom mijn geld terug gevraagd. Dit krijg ik niet zo maar. Ik moet eerst enkele weken wachten om te kijken of de afspraakmogelijkheden dan zijn uitgebreid. Niet echt professioneel dus! Als je dit van te voren weet begin je er echt niet aan! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 18-12-2016 door
Hoe ziet een verrassingsweekendje er voor u uit? Volgens vakantieveilingen is het echt wel een koopje. Mis. Nadat je geboden hebt, word je als klein kind behandeld en krijg je een lijstje van steden waaruit je mag kiezen. Wil je een stad niet bezoeken (omdat je er recent geweest bent en omdat je vaak weg bent) dan dien je per stad €5 te betalen. Wil je naast elkaar zitten nog eens een €20. In ons geval zouden we de tickets per post krijgen maar kort ervoor kregen we de boodschap dat m.i.v. begin november de tickets incl de zitplaatsen niet meer bezorgd werden en je zelf moest inchecken. Zoniet zou - in ons geval - Ryanair ons extra rekenen. Hoe dan ook gebeurde dit toch want een standaardzitplaats heen en terug kost €16. Als we alles samen tellen komen we op een bedrag boven €300 uit en daarin zit de bustransfer van de vlieghaven naar het stadscentrum en aansluitend hotel niet. Voor ons is deze formule het reinste bedrog. Ten slotte nog dit : verrassingen zijn leuk maar niet als je te lezen krijgt dat je vliegtuig pas in de late namiddag vertrekt : daardoor heb je geen tijd meer om 's avonds de stad te verkennen. Vakantieveilingen neemt het niet zo nauw met eerlijk handel drijven wel heel nauw met mensen wat wijs te maken. Never again! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-12-2016 door
Op 18 November 2016 heb ik een horloge van Michael Kors (MK6110) via VakantieVeilingen gekocht. Dit gegeven als kado aan mijn vriendin , wanneer wij het bandje willen laten inkorten bij de Michael Kors in de Bijenkorf Amsterdam, wordt ons verteld dat het om een nep horloge gaat, achter de toonbank pakt de verkoper een echte MK6110 horloge en de verschillen waren heel erg duidelijk , de echte Michael Kors was veel zwaarder, de stenen zaten op een andere wijze op de horloge en zagen er anders uit, ook voelde het bandje van de neppe Michael Kors heel anders dan de echte, hoe langer de verkoper er naar keek, hoe meer verschillen hij vond! We hebben foto's genomen van de beide horloges in de Bijenkorf. Mensen die ook een horloge of merksieraad hebben gekocht raad ik aan om gelijk naar een juwelier/speciaalzaak te gaan om te laten controleren of deze wel echt is! Ik kan het bijna niet geloven, ik had dit echt niet verwacht van zo'n grote online veilingsite!Wij zijn zojuist voor een second opinion naar de Michael Kors in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam geweest, en ook die stelde vast dat het horloge nep is. Bovendien vertelde de medewerker van de winkel ons dat er laatst ook een dame langs was geweest die ook een nep horloge bij VakantieVeilingen had gekocht.mvg Wouter ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-10-2016 door
Op 2 augustus heb ik deelgenomen aan wijnproeverij verzorgt door intervinum. Ik was niet de gastvrouw maar ik was wel deelnemend.Mijn nichtje was de gastvrouw en zij heeft mij gevraagd deel te nemen aan deze proeverij. De proeverij die ze via vakantieveilingen heeft gekocht.De proeverij zelf was in orde. De medewerker van Intervinum deed het prima.Intervinum hanteert een minimum bestelbedrag van €120,00. Na de proeverij wilde wij wel een bestelling plaatsen maar niet voor minimaal €120,00 per persoon. voor ons allen is dat namelijk heel erg veel geld. De Intervinummedewerker kwam daarom met een idee. Plaats als 1 persoon de bestelling en dan kom je wel op het minimale bedrag. Dat hebben wij gedaan. Levering zou dan eind augustus plaats vinden.Eind augustus begin september was geweest en we hebben geen wijn gehad en geen bericht. De gastvrouw heeft op aandringen van ons gevraagd waar de wijn blijft. Intervinum gaf aan dat het een week later zou worden. Week ging voorbij en geen wijn en geen bericht. Daarom heeft de gastvrouw nogmaals gevraagd waar de wijn blijft bij Intervinum. Een slap excuus kwam en de wijn zou dan uiteindelijk op maandag 3 oktober 2016 worden geleverd. 2 maanden na datum wijnproeverij. Ik ken geen bedrijf die zulke lange levertijden hanteert. Bestellingen vanuit China komen zelfs nog sneller dan dit.Ik heb hierom geklaagd bij Intervinum. Intervinum weigert met mij te spreken en geeft bij de gastvrouw aan dat ik geen klant ben hun. Theoretisch klopt dat. Vanwege het minimale bestelbedrag hebben wij de bestellingen in 1 geplaatst op aanraden van de Intervinummedewerker. Ik heb gevraagd voor compensatie voor allen die in de bestellingen zaten. Een excuus en een gratis glas wijn was al voldoende geweest. Het gaat immers om het gebaar. Maar zo ziet Intervinum dat niet. Ik mag Intervinum niet zo aanvallen met mijn klacht heeft zij tegen de gastvrouw gezegd. Intervinum heeft heel zielig gedaan tegenover gastvrouw. Volgens Intervinum val ik haar persoonlijk aan en heeft ze nog nooit meegemaakt dat iemand klaagt. Ze vind het gek dat ik klaag. blijkbaar is het normaal dat je om gekochte goed moet smeken dat je het krijgt. Maar Intervinum heeft toch met ons afgesproken alles in een bestelling te doen omdat ze anders onze bestelling niet wil accepteren.Omdat ik de klager ben heb ik aangegeven dat ze mij mogen benaderen en de gastvrouw hier verder buiten mogen laten. Dat willen ze niet. Ze willen niet met mij in gesprek. Toen ik geen reactie ontving op mijn klacht heb ik gerappelleerd. 2 dagen later belde een medewerker van Intervinum mij op. Een hele botte jonge man sprak mij aan op toon die onprettig was. Antwoord geven op hetgeen hij zij was onmogelijk. hij liet mij niet uitspreken en het komt erop neer ik moet niet zo zeuren.Bij deze raad ik iedereen aan geen zaken te doen met deze mensen. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 17-10-2016 door
We hebben via veiling. nl een verrassing boeking gedaan voor 1 nacht in een Flectcher hotel. Het ging precies zoals in de beschrijving. 3 dagen vooraf ontvingen we dat we richting Santpoort konden vertrekken. Hotel was prima. Maar de omgeving was super top: Bos, duinen, zee en veel gefietst. Voor zo'n prijsje hebben we een super weekend gehad. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 17-10-2016 door
We hebben via veiling. nl een verrassing boeking gedaan voor 1 nacht in een Flectcher hotel. Het ging precies zoals in de beschrijving. 3 dagen vooraf ontvingen we dat we richting Santpoort konden vertrekken. Hotel was prima. Maar de omgeving was super top: Bos, duinen, zee en veel gefietst. Voor zo'n prijsje hebben we een super weekend gehad. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 03-10-2016 door
Spullen worden aangeboden, geveild, en daar wordt een waarde bij genoemd. Deze is soms misleidend, denk daar gewoon om. (bijv een staafmixerset van Grundig twv 59.95 Bij Bol.com echter te koop voor 38.95. Verzend en veilingkosten zijn tesamen al 10.95 dus meer dan 27 euro bieden is niet slim. Ik vind dit om de tuin leiden omdat je toch soms ziet dat mensen hoger gaan bieden en ze feitelijk helemaal niet zon goeie aanbieding hebben gekregen en soms zelfs duurder uit zijn!Dat is echter mijn enige aanmerking op deze site. Verder goeie levering, leuk en divers aanbod. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-09-2016 door
Er zitten best goede deals bij. Ik raad wel aan de voorwaarde goed te lezen, er zitten soms addertjes onder het gras.Pannen gekocht tevreden. Gepaintballed was leuk(entree kaartje van 15 p.p. Bespaard) ballen moet je kopen (ook wanneer je normaal paintballt) Ontbijt op Scheveningen was goed, hetzelfde aan koffie betaald als aan eten. Planten kocht tevreden. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-09-2016 door
Win je na vele pogingen een keer een veiling voor een goede prijs. En dan krijg je vervolgens niets geleverd.Negen dagen na levering van DHL track en trace nummer maar eens wat navraag gedaan. Zelf had men de fout nog niet ontdekt. Resultaat: Levering is retour gekomen. Veiling is geannuleerd. Geld is teruggeboekt.Volstrekt onzinnige en onjuiste reactie. Het product is nooit verzonden en kan dus onmogelijk retour gekomen zijn. Het product is nooit bij DHL aangeleverd zo is te zien bij track en trace. Ook voor de leverancier was dit eenvoudig te controleren geweest, maar dat is kennelijk teveel moeite. Er dient dus gewoon geleverd te worden!!!Enfin de reacties van de klantenservice blinken uit in negativiteit en van het corrigeren van HUN fout is geen sprake. Lak aan de consument en zijn rechten. De klant heeft wel verplichtingen, maar vakantieveiling kennelijk niet. En als consument kun je dan niets meer, dat weten ze drommels goed.Enfin het geeft mij wel het gevoel dat dit gezien de lage prijs waarvoor ik de veiling gewonnen heb wel eens geen toeval zou kunnen zijn. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een foutje te corrigeren anders!En van klantgericht handelen is al helemaal geen sprake. Ook is nog nooit binnen de normale tijd gereageerd. Standaard e-mail met "Het is drukker dan normaal". Nou als mijn ervaringen maatgevend zijn zal het wel druk blijven ook.Ik ga nooit meer bieden op producten die door vakantieveilingen geleverd moeten worden. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Ik heb ook geboden maar heb daar nu ook spijt van. Deze praktijken bestaan nog altijd en ik heb mij natuurlijk weer is laten beetnemen. Ik heb geboden en heb onmiddellijk ook gevraag waar en welke hotels er nog beschikbaar zijn. Natuurlijk krijg ik geen antwoord of toch een mail dat ze me binnen de 2 dagen gaan antwoorden. Zij moeten hun niet houden aan de regels maar de bieder wel hoor. Krijg wel en altijd aanmaningen dat er dringend moet betaald worden. Schande, mensen zo bedriegen. Mijn man is mindervalide en op de vraag hoe ze al de bijkomen kosten( bagage, vervoer, luchthaven, maaltijden, 4sterren) kunnen regelen krijgen we ook geen antwoord. De reis wordt dan 3X zo duur. SCHADE ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 29-07-2016 door
Nadat ik dit horloge een aantal keren voorbij had zien komen heb ik geboden en ...gewonnen. Ik kijk ook nog een aantal keren verder mee als het horloge opnieuw in de veiling gaat Na 2 dagen krijg ik een bericht dat het betreffende horloge niet meer voorradig is en dat ze een fout gemaakt hebben. Ik krijg mijn geld dus terug, maar ik wil gewoon mijn gewonnen horloge dat lijkt me duidelijk. Ook de Notaris die verbonden is met vakantieveilingen geeft geen oplossing, want die is met vakantie zo krijg ik te horen. Op mijn vraag wie dan de veilingen controleert moet men mij het antwoordt schuldig blijven. Voor mijn part gaan ze een klokkie bij een juwelier kopen maar ik laat me niet zomaar het bos insturen , en ook de mensen die na mij zo´n klokkie gewonnen hebben en wat er dus niet meer is moeten zich niet het bos in laten sturen ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 02-07-2016 door
Via vakantieveilingen kun je leuke uitjes of tickets scoren, maar je moet niet zomaar klakkeloos bieden. Ik raad aan om eerst goed te kijken waar je eigenlijk op biedt en of dat niet goedkoper elders is te krijgen.Zoek ook of er ergens reviews zijn. En lees van tevoren eerst goed of er nog kosten bijkomen. Soms extra verzendkosten, bij vakanties moet je soms ik weet niet hoeveel bijbetalen als je in het weekend wilt vliegen, naast elkaar wilt zitten, bagage mee wilt nemen enzovoort. Houdt er ook rekening mee dat je niet altijd in een heerlijke 5*hotelkamer terecht komt. Als je daar allemaal rekening mee houdt en zo gunstig biedt dat het niet erg is als het tegenvalt, dan kun je leuke dingen scoren. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-06-2016 door
In maart heb ik een bon gewonnen op de veiling voor een overnachting in een Fletcher hotel. Nou eigenlijk niet gewonnen, ik was overboden, maar ik kon toch voor 45 euro een hotelovernachting boeken. Ik heb een gezin met drie kinderen dus oppas vinden voor een weekend is niet eenvoudig. Het lukt op 25 juni. De bon is geldig tot 30 juni.Afgelopen dinsdag eind van de ochtend wil ik een hotel gaan boeken. Je kunt pas vanaf 5 dagen vantevoren boeken. Het maakt ons niet uit waar. In de tekst van vakantieveilingen staat: " zolang je voucher geldig is, zijn er ruim voldoende hotels en aankomstmogelijkheden beschikbaar. Het kan zijn dat niet alle hotels beschikbaar zijn op de datum van je keuze."Tot mijn grote verbazing zijn er helemaal geen hotels beschikbaar. Ik dacht nog dat het een vergissing was. Dus ik probeerde het later nog een keer. Weer niets.Dinsdag heb ik gelijk een mailtje gestuurd naar Vakantieveilingen. Ik krijg binnen 2 werkdagen antwoord.Op donderdag krijg ik een mail dat ze mijn mail nog niet hebben kunnen beantwoorden, waarna ik besluit te bellen.De dame van de klantenservice vertelde me dat heel veel mensen boeken en dat de veiling al open was om 6 uur 's ochtends en dat de beschikbare kamers weg waren. Ze heeft mij een coulance regeling aangeboden. ik mag nog een keer bieden. En dan maar hopen dat er zaterdag wel een kamer vrij is ergens in Nederland. Wanneer er geadverteerd wordt dat er RUIM voldoende kamers beschikbaar zijn ga ik ervanuit dat als ik dezelfde dag boek er wel ergens in Nederland een kamer vrij is.Ook gebeld met Fletcher Hotels. Zij hebben wel kamers vrij, maar vakantieveilingen heeft er maar een bepaald aantal afgekocht. En deze waren de eerste dag dat je kunt boeken (5 dagen vantevoren) bijna niet meer te boeken.Kort gezegt. Je kiest een dag om weg te gaan, je kijkt 5 dagen vantevoren of er plek is en dan is het maar afwachten. Ik heb dus iets betaald, wat ik niet krijg.Ik wil nu gewoon mijn geld terug en ik heb dus een klacht ingediend. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-06-2016 door
Ik ben er weer in getrapt (stom van mij). Laatst een fotoshoot waarvan ze alles proberen bij te verkopen voor woekerbedragen, maar nu een reisje naar Venetie. Hotel in Mestre. Echter hotel dat ze voor me geboekt hebben ligt niet in Mestre maar in Marghera. Dit is niet volgens afspraak maar als zij iets hebben geboekt kan het niet meer worden omgezet. Ook al houden zij zich niet aan de afspraak. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-06-2016 door
Ik heb sterk de indruk dat je bij sommige hotels, zoals van de Valk, je via vakantieveilig.nl of via andere "aanbiedingen" niet de beste kamers krijgt. Het is mij vaker overkomen dat ik bijvoorbeeld tegenover de lift zat (lawaai) of boven de sauna (warm en saunalucht). ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-06-2016 door
Jammer van de mensen die meer bieden dan de koop prijs is en de mensen die meteen de hoofdprijs bieden als er net een euro geboden is.Verder prima veilingsite en goede service. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 02-06-2016 door
Van de week een Magnani Italy messenset gewonnen, binnen 2 dagen had ik hem al thuis. Maar nu snap ik waarom die op vakantieveilingen zat. De roltas waar de messen in zitten was gewoon helemaal beschimmeld. Nou is dit niet een heel groot probleem, het kan uitgewassen worden, maar het is wel onhygiënisch. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-04-2016 door
Via VakantieVeilingen cadeau gekregen....een heliervaring. Cadeau was het niet echt. Want zonder voor alles bij te betalen kun je echt niet vliegen. Je wordt dan ook nog twee keer gebeld waarbij ze je nog van alles bij willen verkopen. Plaatsje 20 euro....tijd...20 euro...foto...10 euro....en ga zo maar door. Tijd had ik gereserveerd maar vloog een uur later. Omdat ze ook in het weiland bij de vluchten constant lopen te ronselen om extra dingen te verkopen. Dat geld terug gevraagd maar dan komt er geen reactie. En de vliegtijd ? 6 minuten! Hup erin en eruit en volgende vee. Wat een bagger bedrijf! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-03-2016 door
Ongelooflijk, maar waar. Heb ik een slechte recensie geschreven naar aanleiding van wazige en standaard antwoorden van de klantenservice, krijg ik een mail of ik de correspondentie op wil sturen om deze eens nader te bekijken. Krijg ik weer een standaardbericht terug. Wij verwijzen naar de voorwaarden blabla. Ik verwijs ook terug naar de voorwaarden, maar ik geloof dat zij hun regels verderop in de voorwaarden belangrijker vinden dan hun eerste regel, namelijk dat er binnen 14 dagen geannuleerd kan worden. Nee zeggen zij, kijk maar naar de voorwaarden ergens verderop dat dat nooit kan bij een veiling. Waarom dan de eerste regel melden dat het niet kan. Zeg dan meteen dat het nooit never niente kan. Er wordt gereageerd op een recensie, dat is waar, maar of DAT nu echt serieus genomen moet worden? De reactie op de recensie komt van iemand die ertoe lijkt doen, maar antwoord komt weer van klantenservice. Begrijp de klacht, maar blablabla. Lees de voorwaarden goed tot en met de tekst dat er nooit maar dan ook nooit geannuleerd kan worden. Ook al beginnen de voorwaarden met de tekst dat het wel kan binnen 14 dagen. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 01-03-2016 door
Ik had een duomassage bij jullie gewonnen. Had een afspraak geboekt. Om een belangrijke reden kon dit niet doorgaan en heb contact gezocht met vakantieveiling.Deze vertelde mij dat het onmogelijk was de afspraak te verzetten en dat ik contact moest zoeken met Yurtlife. Die zeiden ook dat het onmogelijk was om de afspraak te verzetten omdat ze volgeboekt waren. Als ik online in hun agenda keek was er nog genoeg plaats ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 05-02-2016 door
Er was niet te boeken bij NH, moesten kontakt opnemen met vakantieveiling. Daar vriendelijk te woord gestaan en ze wisten er al van. Nummer van voucher genoteerd en na ongeveer 1 week werden we terug gebeld, dat we de keuze hadden om binnen 1 dag alsnog naar hotel te gaan of geld terug. wij kozen voor geld terug en kregen van vakantieveiling ook nog eens een kortingsbon voor de volgende veiling.Ik ben zeer tevreden hoe zij dit hebben aangepakt en opgelost. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-01-2016 door
Passen de voorwaarden van een veiling aan als je deze gewonnen hebt ! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-11-2015 door
3 keer nu met vakantieveilingen in de fout gegaan. Eerst met een paasbrunch wat sumier was, sieraden waarbij er nog verzendkosten overheen komt waardoor je meer dan 50 euro moet betalen en als laatste een vakantie naar rome waarbij 10 datums werden benoemd en er niet eens de keuze was omdat een datum vast stond. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 10-09-2015 door
Dagelijks kijk ik wel op Vakantieveiligen. De ene keer voor vakanties en andere keer voor leuke uitjes. Vooral de korte tripjes zijn leuk. Vervelend wel dat je denk je soms denkt een veiling te hebben gewonnen en dan net niet gehaald. Maar dat is het risico van een veiling. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-08-2015 door
Ik geloof niet dat de meeste veilingen echt zijn. Als je soms kijkt dat een veiling 10 sec voor tijd op 2 euro staat en vervolgens gaat iemand meteen 15 euro bieden en daarna 39 dan maak je mij niet wijs dat dit echt is.....dan zit er iemand achter van dat bedrijf zelf. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 06-08-2015 door
Je biedt .. het is allemaal onduidelijk. dan wil je m later voordat je gaat betalen nog een keer inzien en dat kan dus niet meer. ik doe dit nooit meer! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 01-08-2015 door
Win je een veiling voor een vakantiehuis, kan je daarna nog even 50 euro extra aftikken voor een voorkeurshuis en nog wat extra's?? Er is nog maar 1 huis beschikbaar en toch wordt er extra geld in rekening gebracht voor een voorkeurshuis!!! Terwijl er geen keuze is?Volgende verrassing het is ook nog eens een rookhuis waar ik met 2 kinderen van 2 wordt geplaatst! Zegt de klantenservice dat ik maar even de ramen moet opzetten! U heeft de voorwaarden geaccepteerd wordt dan gezegd! Dit is de tweede slechte ervaring.... Ik ben er klaar mee! Had ik maar op site Roompot geboekt! Zelfde prijzen en zelfs soms nog goedkoper! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 08-07-2015 door
Gister een herenfiets gewonnen bij vakantieveilingen. Na beter onderzoek zag ik dat er geen spatborden opzaten, geen verlichting, en las weinig enthousiaste berichten over deze fiets.Toch besloten de fietsaankoop te annuleren. Doormiddel van 1 belletje is dit opgelost door de klantenservice. Vrij snel en makkelijk opgelost dus.MAAR, de website is wel echt anti-klantvriendelijk. Zonder enige juridische kennis is bijna nergens terug te vinden hoe en wanneer je iets kunt omruilen. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 29-06-2015 door
Heb diverse malen een veiling gewonnen, alles werd netjes geregeld. Totdat ik een herenfiets kocht. Hier was vanalles mis mee, dus gevraagd of e.e.a. opgelost kon worden. Vakantieveilingen (VV) vroeg me om direct contact op te nemen met de aanbieder van de fiets. 4x gebeld, 4x werd mijn naam en nummer opgeschreven en zou er teruggebeld worden. Niks dus.Vervolgens het probleem bij VV neergelegd. Zouden contact opnemen met aanbieder. Niks. Weer gebeld, ja volgende week wordt het opgelost. Niks. Weer gebeld, excuses en geld terug, volgende week wordt alles geregeld. Niks. Weer VV gebeld en duizend maal excuses, op zondag zou de klantenservice manager mij persoonlijk terugbellen (werd per mail ook nog eens bevestigd). Je raadt het al!Vandaag weer gebeld, krijg je iemand aan de lijn: "Oh, u wilde een fiets omruilen toch?" ZUCHT!! Deze persoon heeft mij beloofd dat ik vandaag (29 jun 2015) teruggebeld zou worden voor 14.00 uur. Het laat zich alweer raden. Misschien toch maar eens iemand achter de balie vandaan trekken daar, wat een incompetent volk dat daar werkzaam is, echt te simpel voor woorden! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-06-2015 door
Ik heb 2 juni een kaartje voor de apenheul gekocht bij vakantieveilingen, nou belde ik vandaag met de klantenservice omdat er 2 data stonden op de site, zowel de 27e juni als de 4e juli. nu leek het mij handig om te checken hoe het werkelijk zat. 4 juli stond er absoluut niet volgens het meisje bij de klantenservice.. nou mooi wel in mijn beeld! De kaartjes zijn geldig tot de 27e en ik moest maar goed lezen.. inplaats van behulpzaam een oplossing samen zoeken, kappen ze het gelijk af.. de hulp die zij bieden is nul komma nul en heel ver te zoeken!! Ik heb dit al eerder mee gemaakt, maar had het nog een kans gegeven, nooit meer dat kut vakantieveilingen! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 13-04-2015 door
Vakantieveilingen helaas klantonvriendelijk gebleken:Vorig jaar februari won ik een veiling ter waarde van 13 euro van vliegbon.nl. Na een paar weken kreeg ik een mail van vakantieveilingen met de mededeling dat deze website falliet was gegaan en dat ik het geld terug kreeg in de vorm van een Leisure card met de code die in de email stond. Via de code de Leisure card aangevraagd, ik heb nog goed gegekeken in de kaart die ik per mail heb gehad, maar er stond geen vervaldatum bij. Vorige week dacht ik aan mijn Leisure card en met dat in mijn achterhoofd heb ik geboden en een veiling voor een hightea gewonnen. Bij het inwisselen van mijn Leisure card herkende hij de Leisure card niet. Ik heb toen met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat de Leisure card niet meer geldig was. Na verzoek van bewijs dat ik op de hoogte had moeten zijn van het niet meer geldig zijn van de Leisure card, kreeg ik netjes een mail van Sahina met de eerdere mail waarin ik de Leisure card moest bestellen, en op de website stond inderdaad een geldigheidsdatum (maar dus niet op de uiteindelijk kaart die je in je email krijgt). Nou ok, ze hadden gelijk, maar ik vond het niet erg duidelijk. Daarbij, Sahina gaf aan in mijn account te kunnen zien dat ik in de tussentijd geen andere veilingen had gewonnen, dus die 13 euro is nergens anders heen gegaan dan naar Vakantieveilingen. Dus dat vond ik niet helemaal eerlijk. Als compensatie kreeg ik een waardebon van 5 euro aangeboden. Nou dacht ik, als het zo moet, dat is in ieder geval nog iets. Ik heb geprobeerd mijn gewonnen veiling met deze 5 euro te betalen, maar omdat ik eerst heb geprobeerd met mijn Leisure card te betalen zit ik al in stap 2 van het betalingsproces en kan ik de bon niet meer gebruiken. Sahina weer gemaild en het komt er op neer dat ze er allemaal niks aan kunnen (willen) doen. Sahina, bedankt voor het antwoorden van mijn mails, maar ik vind het erg klantonvriendelijk van jullie. Vooral omdat het precies te zien is dat die 13 euro alleen maar naar vakantieveilingen is gegaan. Een beetje compensatie was op zijn plaats geweest. In de laatste mail kreeg ik te horen dat dit het definitieve antwoord was. Jammer dat het zo moet, maar bij deze zijn jullie definitief een klant kwijt. Groeten, Rosanne ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-03-2015 door
Via vakantieveiling had ik in Oktober 2 overnachtingen in parkhotel Hierden voor een leuke prijs. Direct geboekt voor een 3 daagsverblijf in januari 2015. Alles leek geregeld totdat parkhotel Hierden mij begin December mailde dat het hotel op de bewuste dagen gesloten zou zijn en dat ik wel in februari of maart terecht kon. Dat kon voor mij niet , mijn week vakantie was nl in Januari en afspraak was dat ik mijn geld terug zou krijgen. Na twee maanden nog niets ontvangen en dus telefonisch contact opgenomen met parkhotel Hierden : er bleek een misverstand te zijn op het 'hoofdkantoor' en dat zou zo spoedig mogelijk opgelost worden. Diezelfde dag ontving ik een ronduit onbeschofte mail van het 'hoofdkantoor' van parkhotel Hierden : er zou niets vergoed worden omdat zij mij alternatieve data hadden gegeven en zij dus niets aan mij verplicht waren. ( als 'groots gebaar' zou ik bij een volgende boeking wél een gratis "lekkernij' bij een bakje koffie krijgen !!) Ik heb contact opgenomen met Vak.veiling en daar wilden zij de zaak uitzoeken. Al na twee dagen een mail dat parkhotel Hierden mij terug moest betalen en dat zou binnen hooguit 3 weken gebeuren. Na een maand nog niets ontvangen , weer contact met Vak.veiling opgenomen en die besloten zélf de door mij gemaakte kosten te vergoeden. En de volgende dag stond mijn geld ( de veilingprijzen én de kosten voor vak.veiling ) netjes op mijn rekening ! Vakantieveiling : bedankt voor de vriendelijke en nette afhandeling van mijn klacht. Van Parkhotel Hierden heb ik nooit meer iets gehoord ! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-03-2015 door
Via vakantieveilingen had ik een kamer 'gewonnen' in Rotterdam (dit bleek Novotel Brainpark te zijn). Houdbaarheid cheque: 6 maanden. Na 3 maanden bleek er nauwelijks plek te zijn, na 4 maanden helemaal niet meer. Bij een klacht bij Vakantieveilingen krijg ik een ronduit onbeschoft antwoord. DIT IS PURE OPLICHTING!!! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-03-2015 door
Vrijdag 27 februari j.l. heb ik een veiling gewonnen. € 343,- heb ik betaald voor een weekend of midweek op strandresort Schier te Schiermonnikoog. In de veiling stond dat ik tot 31 mei hiervan gebruik kon maken en dat ik bij de betreffende organisatie moest reserveren. Vrijdag 06 maart bel ik op voor een reservering in de week van 11 mei (t/m 15 mei) er waren nog verschillende appartementen beschikbaar. Toen ik wilde boeken en ik doorgaf dat ik een voucher van vakantieveilingen had werd er aangegeven dat het niet mogelijk was in deze week omdat het een vakantieweek was. In de voucher stond duidelijk geen uitzondering voor deze week. Toen ik contact opnam met de klantenservice van vakantieveilingen werd dit ook bevestigd. Met de voucher zou ik recht hebben om elke week te boeken tot 31 mei zonder uitzonderingen, uiteraard indien dit beschikbaar was. De klantenservicemedewerker ging contact opnemen met strandresort Schier en toen ze terugkwam in het gesprek vertelde ze mij dat er geen appartement meer beschikbaar was voor die periode. Dit terwijl ik 5 minuten ervoor zelf contact had gehad met het strandresort en er nog voldoende beschikbaar was. Toen ik dit aangaf bij vakantieveilingen kon ze mij alleen maar zeggen dat deze appartementen alleen maar beschikbaar zijn voor mensen die niet via vakantieveilingen hadden geboekt en daarvoor het volle pond zouden betalen. Ik kon er wel gebruik van maken, maar dan moest ik nog even € 200,- bijbetalen.Ik vind het absurd dat ik volgens de voucher recht heb om in de betreffende periode te boeken zonder bijbetaling, dat er nog voldoende appartementen beschikbaar zijn en dat ik tòch afgewezen wordt of moet bijbetalen. Ik vind dit al met al zeer misleidend en neem dit zowel vakantieveilingen als strandresort Schier zeer kwalijk.Je moet altijd goed lezen of er bepaalde uitzonderingen zijn voordat je je bod doen, en dat doe ik dan ook altijd. Als ik een fout had gemaakt en ergens overheen had gelezen, dan had ik dat zeker toegegeven en dan was het mijn eigen schuld, maar dat is nu niet het geval, ik sta volledig in m'n recht maar tòch vis ik naast het net. Onrecht! ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 21-12-2014 door
Ik heb geen commentaar op vakantieveiling zelf maar wel op de mensen die klakkeloos bieden.
Deze veiling is bedoeld om betaalbaar vakantie's,etentjes uitstapjes en dergelijke te kunnen winnen maar helaas zij er mensen die zoveel bieden dat je het nog goedkoper kan boeken bij de plek zelf hierdoor hebben de mensen die wat minder te besteden hebben niet een een kans.
Ik wil deze mensen hiervoor hartelijk bedanken jullie betalen zelf meer dan de hoofdprijs maar vepesten het des te harder voor anderen.
groetjes natas
....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 03-03-2014 door
Denk je een veiling gewonnen te hebben dan kan je bedrogen uitkomen. Iedereen wacht tot op het laatste moment en voor je het weet gaat de deal aan je neus voorbij. Reken je nooit te snel rijk tot het laatste moment.

Als je echt een veiling wil winnen dan moet je er tot het laatste moment bovenop zitten. Zelf heb ik wel eens een scherpe deal gehad maar vaak zit je maar een paar euro onder de prijs die je betaald als je direct boekt. En of het dan alle moeite waard is geweest mag je zelf bepalen.

Ik ga niet meer zitten stressen voor de site hoor.
....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 24-02-2014 door
Veel veilingen hebben een startbod waardoor de prijzen al vrij hoog beginnen. Deze prijzen zijn bij de start van de veiling natuurlijk wel goedkoper dan direct boeken, maar doordat wij de prijzen opdrijven ben je al snel op de prijs wat het oorspronkelijk kost!

Mijn ervaring is dan ook dat de prijs vaak net zo duur is als direct boeken of in sommige gevallen zelfs duurder. Let dus even op voordat je gaat biederen, omdat je denkt dat het goedkoper is. Het is bij lange na niet altijd goedkoper!
....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 30-01-2014 door
Ik snap soms niets van de site. Denk je een veiling te winnen en dan op het laatste moment grijp je mis.Zal nog wel eens moeten kijken hoe het precies werkt. Heb paar leuke deals gescoord.Leuk concept, maar je moet er wel bij blijven want voor je het weet gaat de deal aan je neus voorbij. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-01-2014 door
Heb net een veiling gewonnen met een vriendin voor 72 euro voor 2 kaartjes. Dit betekend dus dat we zeker 70 euro hebben bespaart! Nu hopen dat de concert net zo leuk is als alle andere shows. ....
Bekijk Vakantieveilingen
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
36% van de consumenten zijn tevreden over Vakantieveilingen
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Vakantieveilingen
Bekijk Vakantieveilingen
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy