Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

VidaXL ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.29
4.29 0 10
11 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-16 19:26:18
5 maanden geleden
1 10 0
ik heb een Fecaliënvermaler / sanibroyeur gekocht. na aansluiten werkte het niet, water word niet weggepompt, na een hoop heen en weer ge-email krijg ik geen gepaste antwoord waarom het niet werkt. watbetreft garantie? dat is alleen als het nog niet is aangesloten. als je het niet aansluit kan je nooit weten of het werkt.
Rapporteren
2019-05-07 12:01:48
7 maanden geleden
1 10 0
Tot 2 keer toe is er zogenaamd een pakket verzonden. Postnl geeft aan dat pakket nooit aan hen is afgegeven voor uitlevering.

Wacht nu al 3 weken op een bestelling...
Rapporteren
2018-11-14 08:51:35
1 jaren geleden
1 10 0
LET OP Vida XL lichten je op. Geld wordt razendsnel afgeschreven maar de producten niet uitgeleverd! Op je mails wordt standaard gereageerd (is doorgezonden naar het magazijn) op telefonisch contact wordt gereageerd dat ze al vanaf september storing in hun systeem hebben en dus problemen met uitlevering. Zou hun sieren dat ze dat op laatste op hun website zetten. Totaal niet bereidwillig om de klant tegemoet te komen geld terug te storten ed. Dus deze webwinkel beveel ik niemand aan!! Leidinggevende verschuilen zich, je krijgt telefonisch (na lang wachten en alleen s’ochtends) medewerksters aan de lijn en die poeieren je af. Kortom na twee maanden nu al wachten op een simpel product (dat op voorraad is volgens hun website) is het voor mij een oplichters website!
Rapporteren
2018-09-29 08:02:00
1 jaren geleden
2 10 0
Heb 2 uitschuifbare douchestangen besteld. Bedrag rond 88 euro Zouden binnen 2 dagen geleverd worden. Volgende dag een mail dat 1.douchestang als zending bij bezorgdienst is aangemeld. Hoorde daarna niets meer. Heb de klantenservice een mail gestuurd : wel reactie gekregen met excuses en dat ik weer moet mailen als ik de zending een week later niet zou hebben. Ik heb nu zelf weer een mail gestuurd want heb de zending niet ontvangen. Wacht nu 10 dagen. Heb geen reactie meer gekregen.
Rapporteren
2018-06-05 18:49:05
2 jaren geleden
1 10 0
Precies een jaar geleden een massage stoel aangeschaft voor €600 welke al meerdere malen de geest gaf en waarvoor steeds vervangende onderdelen voor werden toegestuurd waarna de stoel weer werkte. Nu is het echter weer zover en ik ben er klaar mee. Het is duidelijk dat het om een ondeugdelijk product gaat aangezien de stoel meerdere malen binnen het jaar defect is geweest en steeds dezelfde onderdelen, namelijk de meest cruciale gedeelten (rug en benen). Nu weigert vida XL de stoel te repareren of te vervangen omdat zij zeggen dat de stoel en of onderdelen niet meer leverbaar is. Ik heb er nog ruim een jaar garantie op maar zij zeggen dat ik op eigen kosten maar moet bewijzen dat de stoel echt een ondeugdelijk product is. Wat een onzin! Tevens bellen zij mij op met de melding tot €200 euro terug te willen geven ter compensatie!! Een stoel welke €600 heeft gekost en welke amper een jaar is gebruikt nota bene. De stoel is in absolute nieuwstaat nog vanwege minimaal gebruik. Ik ben zo ontzettend gefrustreerd om de handelswijze van dit oplichtingsbedrijf. Ik ga dit absoluut niet zomaar laten gebeuren want dit is toch te absurd voor woorden? Het zijn pure oplichters als je het mij vraagt!
Rapporteren
2017-07-17 11:00:33
2 jaren geleden
1 10 0
We hebben meegedaan aan 2 veilingen (radiators) . 1 hadden we gewonnen , de andere liep nog. Omdat we een week op vakantie gingen hebben we gewacht met de betaling er zou toch niemand aanwezig zijn voor de ontvangst. Zoals verwacht werd er een hoger bod geplaatst op de lopende veiling. Omdat we 2 dezelfde radiators nodig hadden wilde we natuurlijk een hoger bod plaatsen. Helaas dat gaat niet je moet eerst hetzelfde artikel betalen voordat je een hoger bod kan plaatsen. Maar omdat we op vakantie waren , was dat niet mogelijk. En mocht dat wel kunnen had het geen zin , er was niemand aanwezig om de bestelling te ontvangen. Voor ons de oplossing (dachten we) inloggen met onze andere account. En ja hoor we hadden de veiling gewonnen. Dezelfde dag (zondag) dat we thuis kwamen , beide radiators besteld en betaald. Nu moet je weten dat we beide account al jaren hebben , beide hebben we aangemaakt via vida.nl de Nederlandse site met ons adres in België. Het vreemde was dat bij de 2de account Nederland stond ipv België. Foutje dachten we , we vermelden het wel even en sturen nog een bericht na voor de zekerheid. Het loopt helemaal anders. Hoewel we beide accounts jaren hebben word slecht van de 1ste de bestelling aanvaard. De 2de word zonder pardon geannuleerd. Het zou onmogelijk zijn om de bestelling van de 2de account in België te leveren. De account zou vanuit Nederland werken , op welk adres vragen we ons dan af? We konden de radiator wel bestellen met onze 1ste account aan de zelfde prijs van de 2de account. Op zich geen probleem ware niet dat je de radiator niet meer kon bestellen via de site.(voorraad 0) Wij denken dat het probleem zit in de voorraad en niet de account. Via de 1ste account hadden we de enige aanwezige radiator. Omdat deze niet meteen werd afgerekend hebben ze het bod laten doorgaan via de 2de account niet wetend dat het om dezelfde mensen ging. Nu geven ze de 2de account als oorzaak aan. Onzin natuurlijk. We hadden 2 dezelfde radiators nodig. De 1ste werd vandaag voor de 2de keer aangeboden wij hebben ze voor de 2de keer geweigerd. De 2de is geannuleerd en terug betaald. Bereik van vida is nul,nul. De eerste mails zijn aangekomen maar zonder reactie , als we nu mails sturen krijgen we bericht no-replay. dan maar mail gestuurd naar vida be. aangekomen maar nog geen reactie. Ons advies , denk goed na voordat je met vida in zee gaat. Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet , Kwaliteit kan je vaak vraag tekens bijzetten.
Rapporteren
2016-12-13 08:25:52
3 jaren geleden
1 10 0
Helemaal niet tevreden over klantenservice! bestelling gedaan en betaald 10 dagen geleden bijna, er was een klein foutje met mijn adres (het land zou per ongelijk verkeerd ingegeven zijn) hierdoor werd bestelling even geannuleerd maar ik had hem wel betaald, ik heb hier over gemaild, ze zouden mij het binnen de twee dagen terug storten, of mijn bestelling toch nog opsturen, ondertussen zijn we bijna 10 dagen verder en heb ik al 4 keer van vidaxl een mail gehad dat ik moet betalen. dus 4 keer ondertussen alles terug moeten uitleggen want ze zijn precies niet op de hoogte van niets ze sturen mij ondertussen al 4 keer dezelfde mail dat ik niet heb betaald, en elke keer opnieuw sturen ze mij dat het opgelost zou worden dat ik het terug gestort zou krijgen. 24 uur later ontvang ik weer dezelfde mail van hun! dit vind ik echt niet kunnen! Ze beloven je elke keer het optelossen maar beginnen dan steeds terug opnieuw over dat de fout bij mij ligt wat niet is want mijn betaling is al lang gedaan! Echt niet okee! dus als je iets besteld, je ontvangt je bestelling niet en krijgt nog niet eens je geld terug gestuurd! beloven dingen die ze niet doen, ik hoop dat mijn probleem nog opgelost word maar ben het ondertussen wel beu!
Rapporteren
2016-06-15 14:45:41
4 jaren geleden
1 10 0
Er ontbreken meerdere onderdelen van mijn schommelbank Madison paviljoen. Daarnaast is het zeer inferieur product. Slecht afgewerkt, boorgaten passen niet op elkaar. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Elke keer toezegging dat de ontbrekende onderdelen opgestuurd worden, maar nog steeds niks ontvangen. Geen tegemoetkoming omdat het een slecht afgewerkt product is. Klachten worden niet in behandeling genomen en beantwoord met een standaard mail. Dit is een waarschuwing om niks bij VidaXL te bestellen, slechte producten en nog slechtere klantenservice.
Rapporteren
2015-12-20 12:05:09
4 jaren geleden
1 10 0
Bij klachten word je niet geholpen. Erg slechte service en kwaliteit producten
Rapporteren
2014-12-19 16:56:25
5 jaren geleden
1 10 0
passen niet ,maar mogen niet terug.
14 dagen retour zijn om..wilde ze ook niet terugsturen want het zijn leuke krukken..maar ze passen domweg niet op onze ( standaard )deuren
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.29
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730