Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

VidaXL ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

VidaXL
1 / 0 10
Er zijn 6 ervaringen toegevoegd
VidaXL ervaring toevoegen Lees alle VidaXL ervaringen

6 VidaXL ervaringen

Start aan je beoordeling van VidaXL
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 17-07-2017 door
We hebben meegedaan aan 2 veilingen (radiators) . 1 hadden we gewonnen , de andere liep nog. Omdat we een week op vakantie gingen hebben we gewacht met de betaling er zou toch niemand aanwezig zijn voor de ontvangst. Zoals verwacht werd er een hoger bod geplaatst op de lopende veiling. Omdat we 2 dezelfde radiators nodig hadden wilde we natuurlijk een hoger bod plaatsen. Helaas dat gaat niet je moet eerst hetzelfde artikel betalen voordat je een hoger bod kan plaatsen. Maar omdat we op vakantie waren , was dat niet mogelijk. En mocht dat wel kunnen had het geen zin , er was niemand aanwezig om de bestelling te ontvangen. Voor ons de oplossing (dachten we) inloggen met onze andere account. En ja hoor we hadden de veiling gewonnen. Dezelfde dag (zondag) dat we thuis kwamen , beide radiators besteld en betaald. Nu moet je weten dat we beide account al jaren hebben , beide hebben we aangemaakt via vida.nl de Nederlandse site met ons adres in België. Het vreemde was dat bij de 2de account Nederland stond ipv België. Foutje dachten we , we vermelden het wel even en sturen nog een bericht na voor de zekerheid. Het loopt helemaal anders. Hoewel we beide accounts jaren hebben word slecht van de 1ste de bestelling aanvaard. De 2de word zonder pardon geannuleerd. Het zou onmogelijk zijn om de bestelling van de 2de account in België te leveren. De account zou vanuit Nederland werken , op welk adres vragen we ons dan af? We konden de radiator wel bestellen met onze 1ste account aan de zelfde prijs van de 2de account. Op zich geen probleem ware niet dat je de radiator niet meer kon bestellen via de site.(voorraad 0) Wij denken dat het probleem zit in de voorraad en niet de account. Via de 1ste account hadden we de enige aanwezige radiator. Omdat deze niet meteen werd afgerekend hebben ze het bod laten doorgaan via de 2de account niet wetend dat het om dezelfde mensen ging. Nu geven ze de 2de account als oorzaak aan. Onzin natuurlijk. We hadden 2 dezelfde radiators nodig. De 1ste werd vandaag voor de 2de keer aangeboden wij hebben ze voor de 2de keer geweigerd. De 2de is geannuleerd en terug betaald. Bereik van vida is nul,nul. De eerste mails zijn aangekomen maar zonder reactie , als we nu mails sturen krijgen we bericht no-replay. dan maar mail gestuurd naar vida be. aangekomen maar nog geen reactie.Ons advies , denk goed na voordat je met vida in zee gaat. Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet , Kwaliteit kan je vaak vraag tekens bijzetten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-12-2016 door
Helemaal niet tevreden over klantenservice! bestelling gedaan en betaald 10 dagen geleden bijna, er was een klein foutje met mijn adres (het land zou per ongelijk verkeerd ingegeven zijn) hierdoor werd bestelling even geannuleerd maar ik had hem wel betaald, ik heb hier over gemaild, ze zouden mij het binnen de twee dagen terug storten, of mijn bestelling toch nog opsturen, ondertussen zijn we bijna 10 dagen verder en heb ik al 4 keer van vidaxl een mail gehad dat ik moet betalen. dus 4 keer ondertussen alles terug moeten uitleggen want ze zijn precies niet op de hoogte van niets ze sturen mij ondertussen al 4 keer dezelfde mail dat ik niet heb betaald, en elke keer opnieuw sturen ze mij dat het opgelost zou worden dat ik het terug gestort zou krijgen. 24 uur later ontvang ik weer dezelfde mail van hun! dit vind ik echt niet kunnen! Ze beloven je elke keer het optelossen maar beginnen dan steeds terug opnieuw over dat de fout bij mij ligt wat niet is want mijn betaling is al lang gedaan! Echt niet okee! dus als je iets besteld, je ontvangt je bestelling niet en krijgt nog niet eens je geld terug gestuurd! beloven dingen die ze niet doen, ik hoop dat mijn probleem nog opgelost word maar ben het ondertussen wel beu! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-06-2016 door
Er ontbreken meerdere onderdelen van mijn schommelbank Madison paviljoen. Daarnaast is het zeer inferieur product. Slecht afgewerkt, boorgaten passen niet op elkaar. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Elke keer toezegging dat de ontbrekende onderdelen opgestuurd worden, maar nog steeds niks ontvangen. Geen tegemoetkoming omdat het een slecht afgewerkt product is. Klachten worden niet in behandeling genomen en beantwoord met een standaard mail. Dit is een waarschuwing om niks bij VidaXL te bestellen, slechte producten en nog slechtere klantenservice. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-12-2015 door
Bij klachten word je niet geholpen. Erg slechte service en kwaliteit producten ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-12-2014 door
passen niet ,maar mogen niet terug.
14 dagen retour zijn om..wilde ze ook niet terugsturen want het zijn leuke krukken..maar ze passen domweg niet op onze ( standaard )deuren
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-08-2014 door
Mijn bestelling is na 2 weken nog steeds niet geleverd. Bij een poging tot de klantenservice bellen wordt er na 20 minuten wachttijd enkel gezegd: "helaas kan ik niks voor u doen". Op klachten mails wordt niet geantwoord. Wacht nog steeds mijn bestelling af, maar zal deze website zeker niet aanraden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
0% van de consumenten zijn tevreden over VidaXL
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij VidaXL
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy