Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Watch2day ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.23
4.23 0 10
17 reviews
41% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-04-15 11:44:33
5 maanden geleden
2 10 0
Horloge is na 3 dagen stuk en ze laten je gewoon barsten ik zou hier nooit meer wat kopen
Rapporteren
2020-04-01 22:21:01
6 maanden geleden
0 10 0
In verleden meerdere horloges gekocht. Ik zie nu alleen maar slechte beoordelingen op diverse sites. Nieuw horloge stopt na 12 dagen met tikken. 10-3-2020 geleverd, 22-3-2020 defect ? Serviceticket gekregen met dringende verzoek af te wachten en niet weer melding te doen als je niks hoort. Sta je weer achter aan de rij om geholpen te worden aldus Watch2Day Totaal niets meer gehoord. Ik twijfel om zelf contact op te nemen. Gezien alle zeer negatieve reacties ben ik bang als ik het horloge opstuur dat ik dan never nooit niet mijn horloge of geld terug zie.Ik hoop dat de batterij alleen leeg is en de plaatselijke horlogemaker hier dit kan fixen. Ik vertrouw ze voor geen meter meer. Iemand tips ?
Rapporteren
2020-04-01 22:19:45
6 maanden geleden
1 10 0
In verleden meerdere horloges gekocht. Ik zie nu alleen maar slechte beoordelingen op diverse sites. Nieuw horloge stopt na 12 dagen met tikken. 10-3-2020 geleverd, 22-3-2020 defect ? Serviceticket gekregen met dringende verzoek af te wachten en niet weer melding te doen als je niks hoort. Sta je weer achter aan de rij om geholpen te worden aldus Watch2Day Totaal niets meer gehoord. Ik twijfel om zelf contact op te nemen. Gezien alle zeer negatieve reacties ben ik bang als ik het horloge opstuur dat ik dan never nooit niet mijn horloge of geld terug zie.Ik hoop dat de batterij alleen leeg is en de plaatselijke horlogemaker hier dit kan fixen. Ik vertrouw ze voor geen meter meer. Iemand tips ?
Rapporteren
2020-03-23 10:55:58
6 maanden geleden
1 10 0
Erbarmelijke service. Blijkbaar is huisnummer 39 ipv 49 doorgekomen waardoor mijn watchbox terug naar het magazijn is gegaan. ze stuurde me een e-mail met daarin dat een medewerker contact op zou nemen.. niets.. 2 weken na dat het pakket geleverd moet worden besloten zelf maar eens te bellen, het duurde immers wel erg lang. Een aardige vent nam op, gaf aan dat hij er na ging kijken. Ik drong er op aan diezelfde dag nog antwoord the krijgen en dat kreeg ik: Uw pakketje kan niet opnieuw verstuurd worden omdat het als spijtaankoop terug is gekomen.... Pardon? Graag het juiste adres erop en nogmaals versturen; "helaas, dat gaat niet. We kiezen ervoor om door de drukke omstandigheden nieuwe bestellingen te gaan leveren. Mocht u de horlogebox nog willen dan raad ik u aan deze nogmaals te bestellen:

ABSOLUUT NIET! Never doe ik meer een aankoop bij deze partij. Ook zeker niet na alle andere negatieve recensies. Dat er iets fout gaat, oke, kan gebeuren! De communicatie daarover is echter erbarmelijk slecht. Zeker omdat ze pas contact opnemen na een andere slechte recensie die ik had geplaatst en niet de 3 e-mails die ik in de week daarvoor stuurde.

Ik raad aan om een andere partij te kiezen voor uw aankoop.
Rapporteren
2020-03-13 12:26:47
6 maanden geleden
1 10 0
eind juli 2019 heb ik voor mijn dochter een Michael Kors horloge met metalen band gekocht. Binnen 3 maanden vielen de schakels spontaan uit de metalenband de pinnen waar ze mee vast zaten lieten op meerder plaatsen los. Na eerst nog vervelende mailwisselingen over garantie ja/nee, want in de voorwaarden staat dat het bandje niet onder garantie valt, kreeg ik mail dat als blijkt dat ik geen schuld had hieraan de reparatie onder garantie zou worden uitgevoerd. Op 4 december 2019 kreeg ik mail dat horloge ter reparatie in ontvangst was genomen. begin februari ben ik gaan mailen naar reparatie afdeling met vraag naar status reparatie, wat denk je geen enkele reactie. Toen gaan mailen met klantenservice wat denk je, ook geen enkele reactie. Ben toen medio februari gaan bellen met klanten service, kreeg van ene Jesse, antwoord dat horloge een nieuwe band had gekregen en eind die week of begin volgende week werd opgestuurd. Toen ik ruim week later nog niks had ontvangen of gehoord ben ik weer gaan bellen, nu was het verhaal dat er werd overgegaan naar een ander reparatiebedrijf en op 11 maart alle horloges werden overgedragen en mijn horloge daar ook bij zou zitten, ik zei dat daar niet op wou wachten en graag mijn geld terug wilde. Dit kon alleen via de leidinggevende en deze zou contact met mij opnemen. Na ongeveer 3 dagen maar weer gebeld want uiteraard nog geen enkele reactie ontvangen. Na allerlei excuses heb ik toen gezegd omdat het over minder dan een week al 11 maart was, nou dan wacht ik wel tot horloge is overgedragen en belofte werd gedaan dat gerepareerde horloge dan meteen opgestuurd zou worden. Vandaag 13 maart nog geen enkele reactie van dit bedrijf, dus maar weer gebeld en nu blijkt dat horloge is overgedragen, maar nog niet gerepareerd is en dat reparatie ook niet onder garantie valt (nee, het is mijn schuld dat de schakels er uit vallen). Dus na 4 maanden wachten en aan het lijntje gehouden en voorgelogen is er nog niks gebeurd. Zou binnenkort mailtje krijgen met prijsopgave. Maar ook daar verwacht ik niks van en uiteraard laat ik dit echt niet repareren. Voel me zwaar bestolen en opgelicht en ondanks ik al meerdere horloges heb gekocht zonder problemen, koop ik hier niks meer en zal een ieder die het maar horen wil waarschuwen voor dit bedrijf zit er over te denken om een consumenten programma als Radar te vragen hier eens aandacht aan te besteden. Mocht ik horloge nog ooit terug krijgen dan ga ik uitzoeken of ik via Michael Kors nog wat kan regelen met dank aan de oplichters van WATCH2DAY.
Rapporteren
2019-12-13 08:57:14
9 maanden geleden
4 10 0
Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.

Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.
Rapporteren
2019-06-25 09:27:00
1 jaren geleden
10 10 0
Ik begrijp niet goed waarom er veel negatieve zaken over Watch2day worden gemeld. Ik koop er al jaren (vanaf de start) horloges tegen scherpe prijzen. Allemaal origineel spul, heb het zelf bij enkele fabrikanten in Duitsland, Engeland en de USA geverifieerd!. Zowel de adviesprijs als de netto prijs kloppen. Levering is meestal redelijk snel. Soms gereviseerde modellen (staat dan duidelijk aangegeven in de outlet-store). Aftersales en service is altijd uitstekend. Je moet er soms wel snel bij zijn als het om kleine aantallen gaat zijn ze rap uitverkocht...
Rapporteren
2018-04-04 08:38:10
2 jaren geleden
1 10 0
In een jaar tijd heb ik 4 keer mijn horloge teruggestuurd en uit eindelijk zou ik mijn geld terugkrijgen, maar na 14 dagen nog niks binnen. Hierop volgt een discussie met klantenservice, dat ze binnen termijn handelen. Erg ondeskundige team van mensen die handelen uit verdediging. Een organisatie dat geen verantwoordelijkheid neemt. Ik heb ook een aantal keren telefonisch proberen contact op te nemen, maar geen leven te bekennen.
Rapporteren
2018-02-02 22:36:29
3 jaren geleden
1 10 0
Het leveren van een aankoop gaat supersnel, echter wanneer je er problemen mee krijgt is de behandeltijd cq reactie heeeeel traag. Op een ingezonden reparatieformulier niets meer gehoord. koop niets meer bij deze firma.
Rapporteren
2017-12-12 21:31:38
3 jaren geleden
3 10 0
Aan alle potentiële klanten, laat je niet vangen door aanbiedingen van deze site. Om 0H10 in de ochtend krijg je de dagelijkse mail met "super"aanbiedingen en wanneer je een half uur later doorklikt is de superaanbieding nergens meer te vinden... Wanneer je dan een mail stuurt om uitleg dan krijg je een antwoord zo van ja jammer voor u maar de deal is al uitverkocht... het is simpeler dan dat ER IS GEWOON GEEN SUPERDEAL GEWEEST, gewoon werwerpelijke verkooptrucs om mensen naar hun site te lokken. Doe zo als je, schrijf je uit voor hun lokmails en bestel er NOOIT MEER!!! U bent gewaarschuwd. Groeten Pascal
Rapporteren
4.23