Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Winkelstraat.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.63
3.63 0 10
15 reviews
13% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-12-06 19:55:37
3 dagen geleden
2 10 0
“Voor 16:00 bestel morgen het artikel in huis”.

Ik zit nu al 2 weken te wachten totdat ik het binnen krijg. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, maar het enige wat ik eruit krijg is dat ik geduld moet hebben en wachten. Verder zou ik nog mailtjes van hun ontvangen over de status van de bestelling, maar als je geen mail naar hun toe stuurt nemen zij ook geen initiatief om jou te mailen.

Na 2 weken lang heen en weer gemaild te hebben krijg ik te horen dat het item misschien niet leverbaar is en dat ik daar nog een mailtje over zou krijgen. Hierover heb ik nooit een mailtje gekregen. Als laatste reddingsmiddel heb Ik de leverancier gemaild en zij zeiden dat ze de bestelling na 2 weken nog steeds niet binnen hebben van de winkel. Ik dacht aangezien de bestelling nog niet is verstuurd dat ik maar de volle prijs betaal bij een andere winkel, maar NEE annuleren is niet mogelijk vanwege de drukte.

Kan iemand mij vertellen sinds wanneer het niet mogelijk is om een bestelling te annuleren die nog niet de winkel heeft verlaten ?
Rapporteren
2019-12-02 11:17:08
7 dagen geleden
1 10 0
Bestel XXL, krijg XL, retour prima geregeld. Nu meer dan week later m'n geld nog niet terug.
Chatbox , daar reageert men zeer langzaam, telefonisch contact...shit.
Kortom, waar blijft m'n retourgeld
Rapporteren
2019-11-30 20:28:35
9 dagen geleden
1 10 0
Zie titel
Retour was snel geregeld.
Daarna chat en telefoon en van het kastje naar de muur. Nauwelijks contact mee te krijgen. Mn geld nog niet terug.
Waardeloze webshop

Rapporteren
2019-11-29 16:00:08
10 dagen geleden
1 10 0
NIET BESTELLEN JE WORD ALLEEN MAAR OPGELICHT WANT ZE LEVEREN HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rapporteren
2019-11-12 09:48:21
27 dagen geleden
2 10 0
Bestelling bij Winkelstraat geplaatst! Man man man. Wat een gezeik! 2 zonnebrillen besteld beschadigd binnen gekregen, dit zal mijn fout geweest zijn voor het niet nakijken van de brillen. Brillen retour gekregen en op de foto’s die de verkoper heeft gecommuniceerd GEEN KRAS TE ZIEN! Winkelstraat geeft geen gehoor meer! Let op! Ze doen er alles aan om het geld te houden desondanks mijn duidelijke fotos van geen schade! Oplichterij! Hier ga ik nog wel een tijdje over door.
Rapporteren
2019-06-18 17:56:24
6 maanden geleden
1 10 0
Bij foute en onjuiste leveringen bieden ze een tegoed bon van 7.50 aan om het verschil kleiner te maken als je het product wederom besteld alleen nu voor 80 euro duurder. Nooit meer deze webshop voor mij.
Rapporteren
2019-06-08 16:52:11
6 maanden geleden
1 10 0
Ten eerste als je dingen besteld komen ze nooit aan, omdat die spullen niet beschikbaar zijn, terwijl ze wel op de site staan. Daarnaast heb ze zogenaamd, "AfterPay". Bull****. AfterPay werkt niet, altijd is er een storing. Dit is de 100ste keer, gaf ze steeds een kans. Ik bestel hier nooit meer.
Rapporteren
2019-01-08 14:15:25
11 maanden geleden
1 10 0
Nooit geleverd, bellen niet terug ,reageren niet op brieven en geld terug is ook een drama
Rapporteren
2018-12-07 12:44:06
1 jaren geleden
1 10 0
Ontzettend ontevreden. Op Black Friday een jas besteld met 60 euro korting. Alles verliep vlotjes en de bestelling gaf aan dat het een dag zou duren voordat ik hem binnen had. Natuurlijk hield ik rekening met een langere wachttijd vanwege alle drukte. Na een week contact gezocht. Er werd verteld dat de bestelling vertraagd was en dat hij er einde van de week zou zijn. Helaas was dit niet het geval. Nogmaals gebeld, 'nee mevrouw, hij komt er echt aan'. Nu twee weken later een mail ontvangen, de bestelling is geannuleerd. De jas in kwestie is niet meer beschikbaar. Gebeld en verhaal uitgelegd. Er werd begrip getoond en verteld dat er een mail mijn kant op zou komen. Nou die kwam, ik mocht de jas opnieuw bestellen met 7, 50 korting. Nogmaals gebeld, nu 25 euro korting. Dit dekt lang niet de 60 euro verschil! Na nogmaals bellen werd mij verteld dat ze niks voor me konden doen en dat ik maar tevreden moest zijn met de 25 euro korting. Echt hele slechte service!
Rapporteren
2018-11-27 15:26:36
1 jaren geleden
1 10 0
5 dagen geleden een jas besteld, meteen een mail dat het is ingepakt en aan de bezorger wordt gegeven, dan een mail dat de voorpret kan beginnen en nu na 5 dagen een mail dat het helemaal niet leverbaar is, schandalig
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.63
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730