Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Winkelstraat.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.21
3.21 0 10
24 reviews
17% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-05-01 19:52:14
5 maanden geleden
1 10 0
Schandalige ervaring. Ik bestel heeeeeel veel online en dat gaat altijd goed bij elke webshop. Waar andere mensen bang zijn voor online doe ik alles online. Nu was een truitje hier bij winkelstraat in de aanbieding van Drykorn. Het truitje koste toch nog 90 euro. Ik mocht het thuis ontvangen en het zag er schandalig uit (vlekken en haken getrokken). Ik heb het direct terug in verpakking gedaan en retour gezonden. Niet eens zelf aangetrokken, want waarom ook, op deze manier wil ik geen nieuw truitje kopen. Dus ik verwacht ook correcte afwikkeling en had geen geen idee dat er wellicht iets slecht afgehandeld zou worden. Ik heb het ook dezelfde dag nog retour gezonden. Nu krijg ik na weken bericht dat de boutique niet kan waarderen hoe de retour ontvangen is met vlekken!!!! Schandalig!!! De klanten laten opdraaien voor je eigen slechte product!!! En erger nog eigenlijk hopen dat de klant het artikel ‘gewoon ‘ zou accepteren. Nu krijg ik dus mijn aankoopbedrag niet terug want het artikel dient gereinigd te worden en dat wordt nu verrekend. Ik kan niet bewijzen dat ik keurig ben en niet fout met het artikel heb gedaan. Winkelstraat ziet mij nooit meer terug! Schandalig behandeling van klanten! Door jullie gaan mensen dus niet meer online kopen!
Rapporteren
2020-04-09 16:56:10
6 maanden geleden
1 10 0
Ik heb 17maart schoenen besteld en na 2weken wachten kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en dat ik de schoenen niet meer kreeg!dus ik een paar dagen later weer contact met Vicky van winkelstraat hoe het zit met mijn geld !zegt ze als de schoenen weer terug zijn bij de boutiqe krijg ik mijn geld terug!maar vandaag 9april had ik weer contact met Vicky en nu zei ze mer mijn pakketje was wat verkeerd gegaan en moeten eerst uitzoeken wat fout is gegaan bij Ups en dan pas krijg ik mijn geld terug!!MENSEN BESTEL AUB NIET BIJ WINKELSTRAAT MAAR GEWOON BIJ ZALANDO OF OTRIUM DAN HEB JE HET TENMINSTE 2dagen later groetjes hafid
Rapporteren
2020-03-10 13:44:32
7 maanden geleden
1 10 0
Ruim voor 4 uur besteld, maar pas volgende dag verstuurd. Uiteindelijk mede door UPS pas 5 dagen later zelf op moeten halen ergens op een industrie terrein. En maar zeggen dat het hun schuld niet is..... Dit nooit meer!!!!!
Rapporteren
2020-01-25 12:32:31
8 maanden geleden
1 10 0
Na al twee keer een slechte ervaring te hebben gehad met deze webshop was ik nu wat meer op mijn hoede. Omdat ik graag wilde weten uit welke "fysieke" winkel mijn eventuele bestelling zou komen ben ik bij de Algemene Voorwaarden van Winkelstraat gaan kijken.
Hierin staat bij Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
De naam van de Ondernemer (de entiteit) wordt bij het aanbod van het product of de dienst kenbaar gemaakt en zal in het totaaloverzicht worden getoond.

Omdat ik nergens de naam van de Identiteit van de ondernemer kon vinden heb ik het in "de chat" gevraagd.

Onderstaand een kopie van de conversatie;
Er staat in de algemene voorwaarden dat de Identiteit van de ondernemer bij het artikel staat. Ik kan het alleen nergens vinden....

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
De naam van de Ondernemer (de entiteit) wordt bij het aanbod van het product of de dienst kenbaar gemaakt en zal in het totaaloverzicht worden getoond.

Winkelstraat.nl reageert meestal binnen 10 minuten.
Vertel het team hoe je te bereiken bent:
Operator profile
Blijf op de hoogte per e-mail
email@example.com

Ik wacht liever hier op een reactie

Richelle profile
Hi, de identiteit van boutique's worden niet vrijgegeven! Ik vermoed dat wat er op de website staat helaas niet klopt.

Dan begrijp ik niet waar jullie de Algemene Voorwaarden voor hebben. Voor mij (nog) een reden om niet meer via jullie te bestellen.

Richelle profile
Ik zal navragen waarom dit zo op de website staat. Ik kom hier dan na het weekend bij je op terug!
12:22
Zojuist.

Zoals ik al in het 'chat' gesprek heb gezegd. Voor mij nog een reden om niet meer via deze website te bestellen.
Rapporteren
2020-01-09 19:11:18
9 maanden geleden
10 10 0
7 januari Airforce jas voor zoon besteld, na lezen van de negatieve reviews besteld met Afterpay. Jas is een half dag later dan afgesproken bezorgd maar UPS gaf dat zelf al via een mailtje aan dat het wat later zou worden. Keurig ingepakt, juiste bestelling dus ook meteen betaald. Wij zijn in ieder geval super tevreden, zo kan het dus ook.
Rapporteren
2019-12-29 17:40:33
9 maanden geleden
1 10 0
Wat een waardeloos bedrijf! November ’19 een jas besteld. De jas was kapot bij ontvangst, hierop overlegd met de klantenservice en ze beloofden dat ik hem terug kon sturen opdat ik een nieuwe zou ontvangen. 5 dagen verder na het retourneren had ik nog steeds niets gehoord, dus maar zelf contact gezocht. Ze gaven aan dat de jas niet geaccepteerd kon worden omdat deze kapot is.. Daarvoor had ik hem juist teruggestuurd!

’s Ochtends naar de klantenservice gebeld. Ze zouden overleggen met de desbetreffende boutique en mij werd beloofd dat ik dezelfde dag nog iets zou horen. Na 1 dag nog geen reactie. De volgende ochtend nog maar eens gebeld: “ja sorry meneer we zijn er nog mee bezig, vandaag krijg je zeker een reactie”. Om 17:20 (10 minuten voor sluitingstijd) inderdaad een reactie gekregen: “we zijn er nog mee bezig.” Daar had ik natuurlijk helemaal niets aan. Hoe moeilijk kan het zijn, vraag je je dan af?

Inmiddels waren we weer 4 dagen verder, na continu opnieuw bellen (en steeds 20 minuten in de wachtrij staan) was het dan eindelijk geregeld en zou ik een nieuwe jas toegestuurd krijgen. “We houden de zending voor je in de gaten, zodat het zeker goedkomt” werd mij toegezegd. Na 3 dagen nog steeds geen jas of bericht ontvangen, dus maar weer contact opgenomen met de klantenservice. “Oh, hij is helaas nog niet verzonden zien we inderdaad, excuus, we sturen hem meteen op”. 2 dagen later nog steeds niets ontvangen, wederom contact en wederom “oh excuus, hij is nog niet verzonden zie ik”. Hoe kan dit keer op keer fout gaanjQuery31105151496970025107_1577637567104

Toen was bij mij de maat vol. Ik heb om een restitutie van het aankoopbedrag gevraagd zodat ik ergens anders een nieuwe jas kon bestellen (we waren immers 4 weken verder!). Als kers op de taart zie ik de volgende dag dat er 3,50 te weinig is bijgeschreven! Ongelooflijk. Wederom contact, uiteraard wederom veel weerstand van de klantenservice, maar uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen.

Resultaat: na 4 weken nog steeds (!) geen jas; heel veel moeite en tijd verspild en al mijn belminuten er doorheen. Uiteraard geen enkele compensatie of vergoeding en zelfs een excuus kan er niet af bij de klantenservice. De term “service” of “de klant is koning” is hen geheel onbekend. WAARDELOOS! 1/10 sterren

Rapporteren
2019-12-28 20:02:07
9 maanden geleden
3 10 0
Ik heb een jas besteld, verkeerde ontvangen. Retour gestuurd, de jas opnieuw besteld en weeral de verkeerde jas toegestuurd gekregen. Klantenservice is ervan overtuigd dat het de juiste jas was terwijl het artikelnummer van de toegestuurde jas niet overeenkwam met het artikelnummer van de bestelde jas maar wel met een andere jas van winkelstraat die 100 euro goedkoper was. Daarnaast krijg je een zeer late reactie van de klantenservice. Telefoon wordt niet opgenomen en op antwoorden via mail en chat zitten er zelfs uren of dagen tussen.
Rapporteren
2019-12-19 10:25:48
9 maanden geleden
0 10 0
Mijn zoon van net 18 jaar koopt 26-11 (een dag na zijn verjaardag) een Rib Hat Green van het merk Parajumpers voor €79,- Hij heeft het niet gedragen totdat wij 01-12 een dagje Efteling gaan doen. Hij doet zijn mutsje af en de naad van het mutsje boven op zijn kruin is helemaal los. Teleurstelling alom.
Na veel moeite met printen en aangeven wat de klacht is is het mutsje geretourneerd op 06-12. Na een paar keer bellen wordt aangegeven dat er contact moet worden opgenomen door Winkelstraat met de Boetiek.
Wat schetst mijn verbazingjQuery311004911186995797845_1576746655894 Zonder enige uitleg of begeleidend schrijven wordt het kapotte mutsje naar mijn zoon geretourneerd?? Vandaag 19-12 ontvangen!!
Té schandalig voor woorden!!! Wat een teleurstelling zeg?? Dus jongelui, denk goed na of je je geld uitgeeft aan Winkelstraat en bijbehorende boetieks.
Rapporteren
2019-12-12 19:14:39
10 maanden geleden
1 10 0
Op maandag 2 december een T-shirt besteld. Tot op heden is er nog geen product verstuurd en Winkelstraat.nl verschuilt zich achter vertraging Cybermonday/Black friday. Ik heb vrijdag 6 december contact gehad met de klantenservice en het pakket zou zo snel mogelijk door de desbetreffende boutique worden verzonden, maar helaas nog geen verzending. Winkelstraat medewerker Ebru kon niet aangeven wanneer er nou eens verzonden zou gaan worden. Daar is winkelstraat toch voor verantwoordelijk, ze zijn zelf de overkoepelende organisatie. Wanprestatie dit. De laatste keer dat ik hier ooit heb besteld.
Rapporteren
2019-12-06 19:55:37
10 maanden geleden
2 10 0
“Voor 16:00 bestel morgen het artikel in huis”.

Ik zit nu al 2 weken te wachten totdat ik het binnen krijg. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, maar het enige wat ik eruit krijg is dat ik geduld moet hebben en wachten. Verder zou ik nog mailtjes van hun ontvangen over de status van de bestelling, maar als je geen mail naar hun toe stuurt nemen zij ook geen initiatief om jou te mailen.

Na 2 weken lang heen en weer gemaild te hebben krijg ik te horen dat het item misschien niet leverbaar is en dat ik daar nog een mailtje over zou krijgen. Hierover heb ik nooit een mailtje gekregen. Als laatste reddingsmiddel heb Ik de leverancier gemaild en zij zeiden dat ze de bestelling na 2 weken nog steeds niet binnen hebben van de winkel. Ik dacht aangezien de bestelling nog niet is verstuurd dat ik maar de volle prijs betaal bij een andere winkel, maar NEE annuleren is niet mogelijk vanwege de drukte.

Kan iemand mij vertellen sinds wanneer het niet mogelijk is om een bestelling te annuleren die nog niet de winkel heeft verlaten ?
Rapporteren
3.21
Bekijken
Beoordelen