Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Winparts ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

7.41
7.41 0 10
861 reviews
92% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-28 12:33:31
2 maanden geleden
3 10 0
Product besteld wat op voorraad is. Er stond voor 21:00 besteld is volgende dag in huis. Heb het rond 7:45 in de ochtend besteld en ben weer een week verder bijna.

Zeer slecht. Zou post nl kiezen ipv DHL.

En klanten service moeilijk te bereiken en niet oplossing gericht
Rapporteren
2020-06-12 15:51:25
4 maanden geleden
1 10 0
Krijg al dagen een bandje dat het druk is. Ook via chat en mail geen antwoord.
Rapporteren
2020-06-08 21:15:28
4 maanden geleden
1 10 0
Trekhaak met bekabeling voor mijn Skoda Fabia besteld. Kabelboom netjes gehad (rechtstreeks van leverancier) trekhaak echter niet terwijl alles op voorraad zou zijn. Week later (afgelopen vrijdag) eerst 35 min in de wacht gestaan bij klantenservice en dan opgehangen. Contact gezocht via live chat en ze snapte er niks van dat deze nog niet binnen was "zou aan de transporteur liggen" en ze zouden er zsm op terug komen. Nu maandagavond nog niks gehoord en weer aan het bellen, sta as we speak al weer 25min in de wacht bij klantenservice. Te schandalig voor woorden, en dus een dikke afrader!!!!
Rapporteren
2020-05-19 18:54:35
4 maanden geleden
1 10 0
Beste Winparts en PostNL,

Wordt gebed zonder einde (na 2 uur bellen met @Winparts en half uur met @PostNL). Bij Post nl langsgeweest alsmede gebeld. Wordt aangegeven dat pakket niet eens is afgegeven sorteercentrum en niet in bezit PostNL. Winparts geeft aan dat pakket bij PostNL moet zijn. Op track
Rapporteren
2020-05-19 18:53:34
4 maanden geleden
1 10 0
Beste Winparts en PostNL,

Wordt gebed zonder einde (na 2 uur bellen met @Winparts en half uur met @PostNL). Bij Post nl langsgeweest alsmede gebeld. Wordt aangegeven dat pakket niet eens is afgegeven sorteercentrum en niet in bezit PostNL. Winparts geeft aan dat pakket bij PostNL moet zijn. Op track
Rapporteren
2020-05-06 10:40:30
5 maanden geleden
1 10 0
Ik heb niet alles gekregen wat ik heb gekocht.Volgens de pakbon en mails heb ik alles gekregen. Klantenservice is onmogelijk te bereiken mails worden niet beantwoord. Wat een slechte zaak dit!
Pas op met hier shoppen !
Nooit meer bij WINPARTS
Rapporteren
2020-04-21 14:22:16
5 maanden geleden
3 10 0
2 spuitbussen besteld. Levertijd was 4 dagen, dat is al er ondermaats tegenwoordig. Komen in doos zonder enkele vorm van verpakkingsmateriaal erin. De beide spuitbussen liggen los in de doos. Met als gevolg dat van een spuitbus de kap af is gegaan, kapot is gescheurd en er is zelfs verf uit gespoten. De andere spuitbus ziet er uit alsof hij uit de vuilnis is gehaald, klef en stoffig.
ECHT HEEL SLECHT DIT. Mail gestuurd met foto's maar die blijkt niet terug te vinden
Rapporteren
2020-04-21 11:55:19
5 maanden geleden
1 10 0
HEEL KLANTONVRIENDELIJK BEDRIJF!!! Waarschijnlijk gaan ze al bijna failliet of iets..

NOOIT motorolie bestellen via Winparts of via dhl bezorgen!!!
Motorolie castrol 5w30 besteld. Blijkt bij aankomst als een zeef te lekken. En de oorzaak is ook niet bekend. DHL PARCEL wil verandwoordelijkheid voor de kosten niet opzich nemen en Winparts wilt al HELEMAAL niet meewerken of met een oplossing komen.

Mijn hele laminaat is naar de ..**** ik heb er geen woorden voor.

Heel absurt om zo met klanten om te gaan. Ik heb een heel klein bedrag geeist om de laminaten zelf te repareren. Maar zelfs dat willen ze niet betalen. Kon ik net zo goed de olie uit de winkel halen.

Postbezorger camerabeelden had ik ook gestuurd naar Winparts waarde doos als een lekkende zeef op een of andere manier aan mijn vader wordt afgegeven door de doos om te draaien. HEEL TRIEST als ik je vind dan weet je wat je te wachten staat kenteken, type busje alles is genoteerd alleen maar afwachten nog tot je een keer ergens random geparkeerd staat. Endan karma in werking zetten. Tenzij ik de laminaten voor de hoofdpijn dus €400 250
€650,- vergoed krijg dan laat ik het hierbij. Anders pak ik en DHL EN WINPARTS!!

Nooit motoroliebestellen bij winparts


Winparts heel slecht bedrijf!! Heel slecht service. Heel jammer dit.
Rapporteren
2020-02-05 09:26:52
8 maanden geleden
1 10 0
Op kenteken remblokken besteld bij Winparts. Dit laten plaatsen door een garage bleek het dat Winparts remblokken heeft opgestuurd die niet in mijn auto passen. Omdat alles al gedemonteerd was, was ik genoodzaakt om de remblokken af te nemen bij de garage die uiteraard 2 keer zo duur zijn omdat ik anders 2 keer montage kosten diende te betalen.

Uiteraard geen begrip vanuit Winparts waardoor ik moet opdraaien voor de verzendkosten terwijl zij verkeerde producten leveren! Per e-mail ontvang je steeds dezelfde standaard bericht en telefonische zijn ze al helemaal niet bereikbaar! 2 keer geprobeerd te bellen waarbij ik na 20 minuten wachttijd nog steeds niet geholpen was!

Wat heeft het voor nut een kenteken in te voeren als de producten die geleverd worden toch niet compatible zijn?

Vreselijk tent! Nooit meer Winparts voor mij.
Rapporteren
2019-11-18 11:56:31
11 maanden geleden
1 10 0
Ruitenwissers op kenteken besteld, er van uitgaande dat de delen dus passen de verpakking opgeruimd (ondergrondse container dus niet terug te vinden) blijkt dat er verkeerde ruitenwissers gestuurd zijn, helaas kan ik ze niet terug sturen in originele verpakking waardoor ik mijn geld kwijt ben. Slechte service! Let dus op, kentekenen betekend geen garantie op juiste delen.
Rapporteren
7.41
Bekijken
Beoordelen