Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Zalando ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.80
6.80 0 10
5 reviews
60% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-01-15 05:24:01
2 jaren geleden
6 10 0
Ik heb nu een aantal keer besteld bij Zalando. En diverse processen verlopen moeizaam tot zeer moeizaam. Zo kregen wij een bestelling in 3 fases toegestuurd. Dit komt omdat zalando met diverse leveranciers werkt. Gevolg, 3 verschillende dagen afleveren van spullen. Ik zou zeggen 1 bestellling (met 3 producten) in een zending. Vervolgens wilde we alles terugsturen. Dan moet je 3 afzonderlijke pakjes inpakken, en versturen. Bij een zat geen retour formulier.Op de site geven ze an neem contact op met zalando. Heel leuk dat ik een bevestiging terug krijg, maar dan sturen ze niet digitaal een formulier op. Via de site kan ik deze ook niet downloaden. Vervolgens duurt het meerdere dagen voordat ik reactie krijg. En kan nog steeds niks terug sturen. Ik krijg drie aparte pakketjes. Maar kan die niet apart betalen. Ik krijg geen link om achteraf te betalen met ideal. Nee betaling is moeizaam. Ook daar vraag over gesteld en na drie dagen nog geen antwoord. Het lijkt alsof ze zelf niet weten hoe het moet. Ook telefonisch contact gehad. Medewerker zegt dat dit het verouderde systeem is waar ze mee werken. Leuk die info, maar daar kan ik niks mee. Gevolg, wij zijn afgelopen weekend weer "oüderwets"gaan winkelen in de stad. Passen en terug hangen. En enkel kopen wat je ook wilt hebben. Kopen via zalando. Ik zou zeggen maak er een gezellig dagje van in de stad ipv uren frustratie achter de computer en wachten op je pakketje.
Rapporteren
2015-08-18 12:13:09
4 jaren geleden
1 10 0
Mijn bon van euro verzilverd bij zalando alles is perfect verlopen bestelling en levering goed verlopen Nu ga het komen Kreeg een mail van zalando dat de cadeaubon niet geldig is dat deze fraude zijn Hoe kan deze nu fraude zijn als ze reeds verzilverd zijn Naar zalando gemaild en telkens kreeg ik het zelfde antwoord Waar ik de cadeaubon vandaan haal Als er al een fout zijn gebeurd is dit bij zalando Maar zoals altijd wil zalando zijn fouten bij de klanten leggen Voor mij geen zalando meer geef meer problemen dan plezier Als er nog mensen zijn die gelijkaardig hebben ervaren met zalando mogen contact met me opnemen
Rapporteren
2015-05-13 20:50:50
4 jaren geleden
1 10 0
Bij Zalando een mooi kostuum gevonden welke ik graag aan wilde trekken voor een trouwerij. Ruim op tijd besteld en het pakket was er na twee of drie dagen al. Ik dacht top! Maar toen de doos werd geopend zat er enkel een colbert in de doos. Ik heb meteen gebeld met Zalando en de jonge dame aan de telefoon gaf meteen aan dat er inderdaad op de website vermeld staat dat het een kostuum betreft en niet enkel een colbert. Ze gaf aan dit in het systeem aan te laten passen zodat het magazijn op de hoogte zou zijn van het feit dat zowel colbert als pantalon in het pakket hoort. Ik kreeg het verzoek het pakket retour te zenden en opnieuw mijn bestelling te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. Ik dacht nog, keurig opgelost er kan altijd iets mis gaan. Totdat het nieuwe pakket (3 dagen later dan beloofd aan kwam). Er zat wederom alleen een colbert in! Maar meteen weer in de telefoon gekropen om aan te geven dat het mis is gegaan. Ik werd echter zeer onvriendelijk te woord gestaan en er werd gezegd dat ik verkeerd was ingelicht door de medewerkster. Nee hoor, het staat zelfs nog steeds opnde website zo en ik heb er natuurlijk ook print screens van! Tot 6 keer toe opgebeld naar de klantenservice, steeds iemand anders aan de lijn die precies het script op het scherm volgde. Doorverbinden met een supervisor of klachtenafdeling was keer op keer niet mogelijk volgens hen. Er werd alleen gezegd als u een broek wilt moet u die kopen anders krijgt u hem niet. Schandalig!!!! Zeer onbeleefd gedrag aan de telefoon, als je vragen stelt die niet in hun script staan slaan ze op hol en willen ze je niet meer verder helpen... Voor de bruiloft komend weekend koop ik wel een kostuum in een winkel die enig idee van service is en waar ik ook een broek bij krijg. Nog nooi zoiets slechts meegemaakt!!! ADVIES NOOIT IETS KOPEN BIJ ZALANDO!!! Afpraken worden niet nageleefd en beloftes niet nagekomen!
Rapporteren
2014-04-30 19:09:20
5 jaren geleden
8 10 0
Op Zalando heb je veel merken waar je uit kunt kiezen maar voor de A merken ga ik er niet heen. Deze koop ik liever zelf in de stad. Voor alle basics ga ik wel graag naar Zalando en kan je best leuk shoppen voor weinig geld.

Levering is snel en ook het retourbeleid is prettig. Wel altijd weer een gedoe om alles in te pakken en terug te sturen.
Rapporteren
2014-04-25 09:09:51
5 jaren geleden
8 10 0
Het bestellen op Zalando is zo makkelijk dat je vaak teveel besteld. Maar het terugsturen is eenvoudig en goed geregeld.

Kleding en schoenen altijd even in meerdere maten bestellen want de maten kunnen per merk nog wel eens verschillen.

Het bezorgen is super snel. Soms ontbreekt er wel eens een item en heel soms krijg je wel eens een verkeerd kledingstuk maar dat is geen issue want je stuurt het dan gewoon terug.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.80