Zalando logo

Zalando reviews, ervaringen en beoordelingen

Zalando reviews, ervaringen en beoordelingen
4207
Zalando logo
Website
Zalando
Categorie
Mode

Reviews en Ervaringen Zalando

Shoppen is één van de leukste activiteiten die je kunt ondernemen. Maar laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog zin om door drukke winkels te slenteren en kostbare tijd verspillen in de rij voor de pashokjes. Je kunt ook lekker online browsen op je gemakje wanneer je thuis op de bank zit, de leukste items aan je shoppingcart toevoegen, afrekenen en dit thuis laten bezorgen. Maar met zo een groot online aanbod, waar shop je dan? Zalando is een heel leuke webshop. Het heeft voor ieder wat wils. Mannen, vrouwen, kinderen, iedereen kan er terecht. Maar hoe betrouwbaar is Zalando en hoe zit het met hun klantenservice? Kan je producten ruilen en hoe zit het met de retour voorwaarden? Op ons platform lees je klantervaringen en recensies van echte consumenten. Benieuwd naar deze reviews? Lees snel verder.

Over Zalando

Zalando is van oorsprong een Duits bedrijf en is nog niet zo heel oud. Het bedrijf is in 2008 opgericht door Robert Gentz en David Schneider. Zij waren geïnspireerd door een Amerikaanse webshop die ongeveer hetzelfde aanbod bood aan de Amerikaanse consument. Vanaf 2010 kan de Nederlandse consument shoppen bij Zalando en staat het bedrijf in de top 5 van best bezochte mode webshops van Nederland. Veel Europese consumenten kunnen tegenwoordig shoppen bij Zalando. Denk hierbij aan consumenten uit Spanje, Zweden, België, Zwitserland, Groot-Brittannië, Frankrijk en Oostenrijk. Het is een waar begrip in Europa geworden met inmiddels miljoenen tevreden klanten.

Waarom kiezen voor Zalando

Zalando streeft naar inclusiviteit op elk gebied dat je je maar kunt bedenken. Zo biedt het producten aan in elke denkbare maat en voor elk budget is er wel wat leuks te vinden. Je kunt op de website eerst selecteren voor wie je een product zoekt. De categorieën zijn als volgt: Dames, Heren en Kinderen. Binnen elke categorie heb je weer verschillende subgroepen. Denk hierbij aan kleding, accessoires, streetwear, designer, beauty, verzorging en de outlet. De outlet categorie is een categorie waar je producten tegen een gereduceerd tarief kunt vinden. Dus naast de jaarlijkse sale kan je bij Zalando op elke dag van het jaar een leuk item tegen een scherpe prijs scoren in de outlet categorie. Daarnaast is Zalando sinds vorig jaar ook aan de slag gegaan met hun eigen online 'marktplaats' genaamd 'pre-owned'. Hier kan iedereen zijn eigen kleding verkopen en het op deze manier een tweede leven gunnen. Duurzaamheid is iets waar Zalando zich blijvend voor inzet. Vergeet je overigens ook niet in te schrijven op hun nieuwsbrief. Naast dat je wekelijkse updates ontvangt over de nieuwe collectie, huidige kortingen en leuke win acties krijg je ook 10% korting op je eerste aankoop. Deze korting geld ook op artikelen die al afgeprijsd zijn. Goede deal dus!

Is Zalando betrouwbaar?

Zalando is zeker betrouwbaar. Hier is geen twijfel over mogelijk. Ook al bestaat het bedrijf nog geen 15 jaar, ze hebben een zeer goede reputatie op weten te bouwen. Zalando is zo een bedrijf waar de klant echt altijd gelijk heeft. De klantenservice denkt altijd oplossingsgericht mee. Daar zullen we in het volgende kopje meer over vertellen. Je kunt in ieder geval met een gerust hart bij Zalando bestellen. Ook fijn, ze werken met Klarna samen en bieden de optie 'achteraf betalen' aan. Zo kan je, indien je dat prettig vind, altijd nog even de kat uit de boom kijken. Maar je zult al snel merken dat het een waardig bedrijf is die producten van goede kwaliteit leveren.

Klantenservice en klachten

De klantenservice van de Zalando is een hele fijne klantenservice. Je zult merken, mocht je met de klantenservice in aanraking komen, dat de medewerkers echt goed worden getraind om zo effectief mogelijk mee te denken en een oplossing te bieden wanneer er problemen ontstaan. Is je bestelling niet compleet geleverd? Dan wordt het missende product direct nageleverd. Is je bestelling niet aangekomen? Ze zullen direct een onderzoek starten bij de leverancier, meestal PostNL. De klantenservice is telefonisch en per mail bereikbaar. Je kunt ook eerst op hun website kijken of je jouw vraag er wellicht al tussen ziet staan. Zalando heeft een hele duidelijke FAQ op hun website waarbij de meest voorkomende vragen online al worden beantwoord. Je kunt op de website ook alle informatie terugvinden omtrent hun retourvoorwaarden, terugbetalingen en betalen op rekening.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij zelf ook wel eens gewinkeld bij Zalando en zal je jouw ervaring willen delen? Laat dan hier ook een uitgebreide recensie achter. Jouw mening doet er toe!

Gerelateerde bedrijven
MarcO'Polo logo
MarcO'Polo
4 beoordelingen
7,8
Mart Visser logo
Mart Visser
2 beoordelingen
8,5
Inluxe logo
Inluxe
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen
4,3
23% zou hier weer kopen
19 beoordelingen
Lees onze review over Zalando

Ons team van experts heeft Zalando geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Zalando bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Zalando is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Zalando is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van Zalando. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Zalando.

Geplaatst op: 01-03-2022
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Cadeaubon van €50 is al verzilverd..

Cadeaubon van €50 is al verzilverd, maar door wie?!

Voor kerstmis ontving ik van mijn tante een Zalando cadeaubon van €50. Bij mijn poging tot verzilvering in januari kreeg ik een foutmelding. Na contact met de klantendienst bleek de bon al op 10 november verzilverd te zijn op een andere account. Mijn tante had de bon op 9 november gekocht en de 10de was hij al verzilverd dit wijst op een mogelijk beveiligingslek in het Zalando-systeem.

Ondanks herhaalde pogingen via de klantendienst hebben mijn tante en/of ik geen oplossing ontvangen en hoor we enkel dat ze ons NIET willen helpen. We hebben nu een formele claim ingediend voor de diefstal van onze cadeaubon en verzoeken een onmiddellijke terugbetaling.

Deze ervaring heeft ons vertrouwen in Zalando geschaad, vooral omdat de klantenservice niet adequaat heeft gereageerd op ons probleem. We hopen dat deze feedback serieus wordt genomen en leidt tot verbeteringen in beveiligingsprotocollen en klantenserviceprocessen. Ik hoop dat klanten in de toekomst kunnen vertrouwen op de veiligheid van hun tegoeden.

Na contact met de Consumentenbond hoorde ik ook over dit artikel op eccbelgie “Zalando weigert bemiddeling met het netwerk van Europese Consumentencentra”

Mocht je toch nog een aankoop plannen, gebruik dan uw Visa kaart. Dan kan u indien nodig een claim indienen. Ons zijn ze natuurlijk kwijt als klant.

Geplaatst op: 19-02-2024
Laatst bewerkt op: 19-02-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Schoenen besteld die gedragen waren en teruggestuurd en Zalando weigert een terugbetaling te doen. Ook hebben zij de belofte gedaan dat tot 07/02 de schoenen nog terug konden worden opgestuurd. Vandaag 01/02 zijn ze toevallig al vernietigd… Zogenaamd hebben ze een onderzoek gedaan en heb ik zogezegd de schoenen gedragen en terug opgestuurd. Nog nooit problemen gehad, maar vanaf nu is het ook gedaan! Belachelijk!!!

Geplaatst op: 01-02-2024
Laatst bewerkt op: 01-02-2024
Geschreven door: Lakbir

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Voel me bedrogen

Daar het niet altijd gemakkelijk is om de juiste maat/smaak te vinden, bestellen we dan soms wat meer om te passen en houden we enkel wat goed zit. We letten er dan ook op dat de cadeaubonnen toe komen voor de kledij die wij houden. Maar vanaf nu kiest Zalando waar je de bonnen voor mag gebruiken, want per teruggestuurd artikel, zetten ze dat bedrag van dat artikel terug op uw account. Hierdoor kom je dus niet meer toe om je aankoop te betalen met de cadeaubonnen die je bij jouw bestelling hebt toegevoegd. Je wordt verplicht om het restbedrag voor de kledij die je houdt te betalen, terwijl je dank zij Zalando, genoeg geld op je account hebt staan....

Geplaatst op: 06-11-2023
Laatst bewerkt op: 06-11-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht, oplichters

Ik bestelde enkele artikelen, snel ontvangen echter ontbrak er 1 stuk, volgens hun onderzoek was alles ok deze informatie mocht ik niet bekijken. Bij het retourneren zaten 2 stuks in het pakket ze beweerden dat daar maar 1 stuk inzat weeral uit hun onderzoek bleek dat er maar 1 stuk inzat, weeral mag ik deze info niet bekijken. Nu moet ik toch voor die artikelen betalen. Het zijn echte oplichters!!

Geplaatst op: 21-11-2023
Laatst bewerkt op: 21-11-2023
Geschreven door: Kimberley V.

5 / 10
5/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kleedij terug gestuurd en nu moet ik ze nog betalen ook zelfs met bewijzen

Tot op heden zeer tevreden eenmaal een probleem bij zalando is het hek van de dam mvg

Geplaatst op: 24-10-2023
Laatst bewerkt op: 24-10-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting : zalando betaalt niet terug!

Op 20 augustus een bestelling gedaan die niet geregistreerd werd. Geld ging wel van de rekening.
Sindsdien vele keren gebeld en gemaild met telkens de belofte dat het geld binnen 5 werkdagen weer op de rekening staat.

Nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb klacht ingediend bij ECC wegens fraude.

Geplaatst op: 08-10-2023
Laatst bewerkt op: 08-10-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Afgescheept zonder enige menselijkheid

22 december 2022 New Balance schoenen besteld. Na een half jaar is de binnenvoering al helemaal kapot.

Op 28 juli 2023 de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat ik een klachtenformulier moest invullen en de schoenen kon terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan.

Op 9 augustus de schoenen retour gestuurd. Met track&trace. Pakketje woog 860 gram met versturen.

Na 13 dagen nog niks van Zalando vernomen. Dus zelf gebeld. Zij gaven aan dat het 14 dagen kon duren dus echt 14 dagen moest afwachten. Na 15 dagen nog niks vernomen van Zalando. Ik zag wel dat de schoenen op zaterdag 14 augustus 05:26 uur zijn aangekomen op locatie.
Dus ben ik zelf maar weer gaan bellen.

Ik heb toen een mailtje gekregen waarbij ik een rechtsverklaring moest invullen en terug sturen. Dat heb ik netjes gedaan.

Ik kreeg reactie dat het pakketje was aangekomen maar het desbetreffende artikel niet in de doos zat en of ik aub het artikel alsnog wilde opsturen.
Toen ben ik weer gaan bellen. Maar aan de telefoon kan niemand je hiermee helpen behalve dat ik maar weer een klachtenformulier moest invullen.

Waar het nu op neer komt is dat ik en geen geld terug krijg, en de schoenen weg zijn. Terwijl het gewoon mijn schoenen zijn.

Er is niemand bij Zalando die je fatsoenlijk kan helpen aan de telefoon. En de reacties op mijn mailtjes lijken wel standaard mailtjes. Ik krijg namelijk geen antwoorden op mijn vragen. Ik mag zelfs niet weten wat er uit het onderzoek is gekomen van MIJN pakketje.

Kunnen jullie wel contact krijgen met Zalando? En ervoor zorgen dat ik in ieder geval mijn schoenen dan terug krijg. Zijn schoenen van €110,00!!!

Geplaatst op: 05-09-2023
Laatst bewerkt op: 05-09-2023
Geschreven door: Bas B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zalando begrijpt de betekenis van voldaan en geen openstaande facturen meer niet.

2/8 nagekeken of alles betaald was (had in juli meerdere bestellingen gedaan), geen openstaande facturen.
Vandaag 2e betalingsherinnering (eerste niet gekregen) met 5 euro extra kosten. Kan niets aan gedaan worden. Let dus op met betalen, bij zalando betekenen voldaan en geen openstaande facturen dus dat er nog een bedrag open staat.

Geplaatst op: 22-08-2023
Laatst bewerkt op: 22-08-2023
Geschreven door: Karen S.

7 / 10
4/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Zalando

ik heb recent meerdere producten gekocht bij zalando. er waren op dat moment goede aanbiedingen met hoge korting. na bestellen duurde het 2 weken voordat zalando de producten opstuurde. dit terwijl de producten wel leverbaar waren. de bestelling bleef 2 weken staan op "klaarmaken voor verzending". uiteindelijk ontving ik een pakket met daarin 1/5 van mijn spullen. ik heb vervolgens meteen contact opgenomen met zalando waar de rest van mijn spullen bleef. ik moest even wachten omdat de producten in verschillende pakketten werd verstuurd. ondanks ik er geen goed gevoel over had heb ik nog een paar dagen gewacht. de track&trace gaf namelijk aan dat ik alle spullen ontvangen zou hebben. uiteindelijk weer contact opgenomen met zalando. ik moest een melding maken van de producten die ik niet ontvangen zou hebben. ik moest hiervoor een formulier invullen en ondertekenen. dit heb ik gedaan. vervolgens hoor ik weer 1 week niets. nogmaals bellen en nogmaals de stukken doorsturen. uiteindelijk ontvang ik een mailtje van zalando dat er onderzoek heeft plaatsgevonden en dat ze het hierbij laten. hierbij laten? ik mis 4/5 van mijn bestelde spullen!! ik weer bellen met zalando. dit contact met de klantenservice verloopt zeer moeizaam omdat 9/10 mensen zeer gebrekkige nederlands spreken. de mevrouw van de klantenservice geeft aan mij niet verder te kunnen helpen. de persoon of afdeling die mijn gemaild heeft wil/kan mij niet woord staan. klantenservice mag niet door verbinden. ik kan contact opnemen door middel van een klacht indienen. dit doe ik dus vervolgens. klacht concreet: ik heb 4/5 van mijn spullen niet ontvangen. ik wil mijn spullen ontvangen of het geld terug krijgen. daarbij heb ik aangehaald dat de verzendende partij verantwoordelijk is voor de verzending. ik heb niets ontvangen, ondertekend, etc. nogmaals ontvang ik een kort mailtje met daarop dezelfde uitleg. we hebben onderzoek gedaan en besloten er verder niets mee te doen. op mijn verzoek om gebeld te worden wordt niet ingegaan. ik word als het waren van het kastje naar de muur gestuurd. niemand wil mij te woord staan of helpen met het achterhalen van mijn bestelling of mijn geld terug te geven. zalando stelt zich boven de nederlandse wet. Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. de koper en ontvanger niet. zeer verbaasd over het feit dat zn groot bedrijf in de veronderstelling is dat ze zich niet aan de nederlandse wet hoeven houden. daarnaast is het ronduit schandalig hoe ze mij als klant van het kast naar de muur sturen en niet de moeite doen om contact op te nemen.

Geplaatst op: 09-09-2023
Laatst bewerkt op: 09-09-2023
Geschreven door: Neeltje E.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer!!

Beste, zopas terug gebeld. Verschillende beloftes voldaan naar mij. -
Levering 07/08/2023 via mail verstuurd naar mij.
-Gisteren gebeld met medewerker Zalando-》 die zei nog enkele dagen geduld.
-Vandaag 09u:53 mailde een medewerker Zalando-》 morgen zeker geleverd worden.
-Vandaag 12u:53 mail verkregen van Zalando dat mijn bestelling geretourneerd is ????? Wie heeft dit geretourneerd.
- Na alle beloftes, een heel ontevreden klant!!

Onbetrouwbaar!!

Geplaatst op: 08-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Philip C.

5 / 10
2/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Versace ketting ontbrak, Zalando biedt geen oplossing

Onlangs een Versace ketting besteld bij Zalando, maar bij ontvangst leek de echtheidsverklaring te ontbreken. Aangezien Zalando producten van dit merk verkoopt zou deze er altijd bij moeten zitten. Dit werd mij telefonisch ook bevestigd. Enkele dagen later was de ketting stukken goedkoper. Dit en vooral het feit dat de echtheidsverklaring ontbrak deed mij besluiten de ketting te willen retourneren en opnieuw te bestellen. Toen ik het 2e pakketje ontving en het sieradendoosje openmaakte ontbrak tot mijn schrik de ketting in de verpakking en ook hier ontbrak de echtheidsverklaring. De klantenservice vertelde mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken over de verdwenen ketting aangezien ik gewoon een nette bestelgeschiedenis heb en alles altijd vooraf betaal met iDEAL, dit zou netjes opgepakt gaan worden. In goed vertrouwen heb ik met mijn domme kop de ketting nog tot 2x opnieuw moeten bestellen (en betaald!). Ook hier ging het beide keren fout. De echtheidsverklaring ontbrak bij 1 ketting en de kettingen zaten onbeschermd in de verpakking, wat heeft geleid tot krassen. Helaas, keer op keer dus problemen en het lijkt erop dat kortingsacties gewoonweg retouren betreffen die niet meer verkocht kunnen worden voor het volle bedrag.

Ze hebben een zogenaamd "onderzoek" opgestart maar konden niks voor me betekenen natuurlijk. Vraag je dan naar meer informatie dan kan niemand je dat geven en de klantenservice is al helemaal incompetent en geeft alleen standaard antwoorden en mailtjes. Doorverbinden of je laten terugbellen kan echt niet. Zelf maar op onderzoek uit dus, ondanks dat het Juridisch Loket aangeeft dat de bewijslast bij Zalando ligt.

Ik heb de gewichten van 2 exact dezelfde pakketten uit deze situatie aan hen doorgestuurd (gegevens via PostNL). Het ene pakket weegt 0,3kg (geen ketting en echtheidsverklaring) en het andere pakket weegt 0,32kg (wel ketting en echtheidsverklaring, maar ketting beschadigd). Het gewicht van de ketting plus het echtheidscertificaat is bij elkaar +/- 0,024 kilo, wat exact hetzelfde is als het verschil tussen de 2 pakketten. Dit verklaart in mijn ogen dat er al iets aan de hand was toen het pakket bij PostNL in ontvangst werd genomen en ik dus ook nog helemaal niets met het pakketje van doen had. Ondanks dit bewijs weigert Zalando ook maar iets te doen of mee te denken in oplossingen i.p.v. het oplichten van een jarenlange trouwe en betalende klant.

Soortgelijke situaties heb ik schrikbarend veel gelezen online. Ik heb sinds het begin dat ik klant ben bij Zalando altijd met iDEAL betaald en nog nooit een probleem gehad met deze partij. Nu gaat er 1 keer iets fout en weigeren ze aan alle kanten het op te lossen, dit terwijl ik het nog steeds wel met hen zou willen oplossen. Het vertrouwen is totaal weg en de angst om producten te gaan retourneren (na alle verhalen online gelezen te hebben en de huidige situatie) zit er nu al helemaal goed in. Ik wil gewoon mijn geld terug van het niet geleverde product of een compleet en onbeschadigd product... Hoe kan je in hemelsnaam zo met je klanten omgaan?! Echt geen woorden voor... om je kapot te schamen en ik voel me flink bedonderd. Helaas zitten velen in een soortgelijke situatie zo te lezen.

Geplaatst op: 17-07-2023
Laatst bewerkt op: 17-07-2023
Geschreven door: Jean-Paul H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Opgelicht door Zalando

Ook opgelicht door Zalando?! Wij bestellen al ruim 10 jaar bij Zalando. Maar dit is de druppel, ik heb een RayBan zonnebril besteld en een NEP RayBan zonnebril ontvangen. Ik neem contact op met de klantenservice en stuur de bril terug. EN nu krijg ik mijn geld niet terug van Zalando omdat het een valse Rayban is,.. JAAAAAH dat had ik al laten weten. Dus nu betaal ik 126 euro voor net RayBan en ik krijg dat lelijke ding ook nog terug gestuurd,..
GRRRRRRRRRRRRRR, en dan laat de klantenservice weten dat ze het vervelend vinden,. Nou meer dan teleurgesteld dan ik ben kan niet.

Geplaatst op: 26-07-2023
Laatst bewerkt op: 26-07-2023
Geschreven door: Rob Z.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Account DEFINITIEF geblokkeerd om NOOIT meer te activeren

Na te vaak een foutief paswoord in te geven werd mijn account DEFINITIEF geblokkeerd.
- geen waarschuwing van ‘indien u nogmaals probeert wordt uw account geblokkeerd’
- geen notificatie gekregen dat dit gebeurd was
- kan NOOIT meer geactiveerd worden
- kan zelfs niet verwijderd worden zodat je opnieuw kan registreren
- geen tijdelijke blokkering maar permanent.

Oplossing van de klantendienst:
- het account van iemand anders gebruiken- wat niet ethisch is
- een nieuw account aanmaken met een ander e-mail adres. Als alle bedrijven dit zouden doen, heb je 100 verschillende adressen nodig op de duur.

Klantendienst beweerden dat zij daar niets konden aan veranderen.
Na herhaaldelijk vragen dat ik een klacht wou loggen en dus iemand wou contacteren die dit wel kon oplossen, bleek dat hogerop ook niet te kunnen. Geen mogelijkheid tot oplossing dus.

En dit is niet mijn eerste probleem met Zalando. Al eerdere issues gehad met bestellingen en retourneren.
Zeer klantonvriendelijk! Ik neem morgen contact op met de ombudsman!

Geplaatst op: 02-05-2023
Laatst bewerkt op: 02-05-2023
Geschreven door: SDH

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Lang van het kastje naar de muur gestuurd geweest. 2 weken gewacht op bestelling, telkens geduld moeten hebben. Uiteindelijk verloren gegaan & niks van compensatie ontvangen. Totaal geen klantenservice!

/

Geplaatst op: 29-03-2023
Laatst bewerkt op: 29-03-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste service ooit!

oplichters! geen andere worden voor dit bedrijf!

Geplaatst op: 07-02-2023
Laatst bewerkt op: 07-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Krijg maar geen terugbetaling na NIET-levering van 1 artikel.

Op 23/11/2022 plaatste ik een bestelling voor 2 artikelen (Bestelnr. 11001090985702). Op 25/11/2022 email van Zalando - bevestiging leveringsdatum: tussen 28//11 en 01/12. Ik ontvang echter maar 1 van de 2 artikelen en meld dit op 02/12/2022. Waarop Zalando mij vraagt om nog wat te wachten. Op 03/12/2022 crediteert Zalando mij het verkeerde (=wel ontvangen artikel). Ik meld dit onmiddellijk: deze creditering wordt terug betaald maar ik ontvang geen creditering voor het niet ontvangen artikel. Zalando vraagt mij nog te wachten tot 6/12/202 en stuurt mij een kortingsbon van 20 % - 3 maanden geldig.
Op 07/12/2022: ik stuur email naar Zalando, nog steeds niets ontvangen en ook geen terugbetaling. Zalando's antwoord: we zoeken meer informatie.
14/12/2022: email van Zalando: pakket is verloren gegaan - creditering binnen 5 werkdagen.
23/122022: Gebeld naar Zalando: ik moet nog wat geduld oefenen voor terugbetaling
03/01/2022: email van Zalando: retourzending ontvangen (heb niets terug gestuurd)
11/01/2023 Gebeld naar Zalando: terugbetaling “zou” gebeurd zijn - Zalando raad aan om nog 2 weken te wachten
26/01/2023 Gebeld naar Zalando: terugbetaling IS gebeurd, maar ik heb niets ontvangenIk beslis om chargeback procedure Mastercard te starten.
Eigenlijk zou de score voor Zalando nul moeten zijn!

Geplaatst op: 26-01-2023
Laatst bewerkt op: 26-01-2023
Geschreven door: André D.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dramatisch! Fraude

NOOIT MEER!

Ik ben al zovele jaren klant bij Zalando .. en dit is altijd goed gegaan.
Maar nu gaan ze te ver.
Slippers besteld eind september, alles netjes betaald! Ze willen het openstaande saldo niet verwerken!! Na 32 mails en 12 telefoons ben ik nog geen stap verder. Het gaat om een bedrag van 22,95€ dat ik tot vandaag al 3keer betaald heb, ik heb al betaalbewijzen verstuurd, ik heb alles al geprobeerd zodat ze mijn bestelling en betaling zouden koppelen aan dit openstaande saldo van deze bestelling. Maar ze doen niets. Ik heb in totaal 66€ betaald aan hen, en de nodige bewijzen laten zien. En ze doen niets! Het zijn gewoon een BENDE FRAUDEURS!!! Dus nu ga ik wachten op een incassobureau zodat ik het met hen kan afhandelen.
Jammer dat het zover moet komen, maar als je een beetje verder doorscrold naar de reviews van andere klanten. Ben ik dus niet de enige, ID FRAUDE!! Het niet terug betalen van geroutineerde artikelen en ik lees grote bedragen, die ze gewoon voor zichzelf houden. Schaamteloos bedrijf is dit! Na dit alles, sluit ik dit ACCOUNT VOORGOED!! Jullie zijn zelf nog geen 1ster waard!

Geplaatst op: 21-11-2022
Laatst bewerkt op: 21-11-2022
Geschreven door: Wendy V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer TEVREDEN

Ze verwerken en betalen retouren snel terug. Ook de pre owned afdeling is heel goed. Daar mag je zelfs retour sturen! Ben zeer tevreden en koop er heel regelmatig

Geplaatst op: 19-10-2022
Laatst bewerkt op: 19-10-2022
Geschreven door: Elise A.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Zalando
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
MarcO'Polo logo
MarcO'Polo
4 beoordelingen
7,8
Mart Visser logo
Mart Visser
2 beoordelingen
8,5
Inluxe logo
Inluxe
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Zalando een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 19 beoordelingen geplaatst over Zalando. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Zalando actief?

Zalando is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels en modeaccessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Zalando reviews? Dan kun je naar de website van Zalando gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie