Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.43
3.43 0 10
48 reviews
22% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-12 14:23:48
13 dagen geleden
2 10 0
Gisteren bij Blokker Mathenesserplein Rotterdam een haasteren puzzel gekocht. Speciale puzzel speciaal voor Blokker. Vandaag hoor ik dat je bij deze puzzel een kraslot zou moeten krijgen, de winkel gebeld....ze hebben geen krasloten. Klantenservice gebeld, ik moet met de bon terug naar de winkel, want ze hebben wel krasloten. Wat een kastje naar de muur service. Ben benieuwd als ik er heen ga of ik een kraslot kan krijgen.
Rapporteren
2019-03-04 09:49:53
21 dagen geleden
8 10 0
ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan
Rapporteren
2019-02-24 13:29:11
29 dagen geleden
1 10 0
Zojuist bij Blokker Den Haag, Savornin Lohmanplein geweest. Ik wilde een Leifheit-dweilset twv 40 euro kopen. Gevraagd of ik vandaag mocht afrekenen, maar het morgen kon ophalen omdat ik op de fiets was. Nee, dat kon niet. Daar zouden ‘ze’ moeilijk over gaan doen. Aangegeven dat het het laatste exemplaar was dat ze in huis hadden en dat ik morgen niet voor niets wil langskomen. Helaas mevrouw, dat kunnen wij niet doen. Eerlijk gezegd vind ik het geen wonder dat Blokker zowat failliet is. Wat een reteslechte service. Hier kom ik nooit meer.
Rapporteren
2019-01-31 10:14:53
2 maanden geleden
10 10 0
Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)
Rapporteren
2018-12-11 08:14:40
3 maanden geleden
1 10 0
Al vanaf september met Blokker aan het mailen bellen appen over mijn geleden schade door een koelkast defect Koelkast service was prima Maar de schade nog steeds NIETS van gehoord Hoelang zou dit nog duren Geen zin meer in en t vertrouwen in Blokker kwijt
Rapporteren
2018-11-08 19:41:33
5 maanden geleden
1 10 0
Vorige week telefonisch bij blokker een product gereserveerd waar ik een tijd al op wachte. Werknemer gaf aan wanneer zij de product in de winkel verwachte en noteerde mijn naam en telefoonnummer. Ik zou dan gebeld worden hoe en wat als het binnen zou zijn. Na een week werd ik nieuwschierig en begon ik mij af te vragen of het product binnen was. Vergeten kan altijd toch? Ik bel naar het desbetreffende zaak. Nam een dame de telefoon op. Ik leg de hele situatie uit. Vervolgens zegt ze dat ik helemaal niks heb gereserveerd en dat mijn naam nergens te vinden is. Ik begreep er natuurlijk niks van en benoemde welke collega mij die dag had geholpen. Weer zei de dame "helaas". Ik verbouwereerd natuurlijk. Waar is mijn product waar ik op wacht? Mevrouw kon me nergens bij helpen en bleef geiriteerd herhalen dat het nu op is en dat ze geen nieuwe meer kunnen bestellen, omdat de actie over 4 dagen verlopen is... Erg slechte service. Geen wonder dat het zo slecht gaat met de blokker. Dit is al de vierde keer binnen een jaar tijd dat ik dit met blokker meemaak.
Rapporteren
2018-10-27 06:57:24
5 maanden geleden
1 10 0
Koop je een nieuwe collectie servies en daar wil je passende koffie kopjes bij maar die zijn niet leverbaar. Schrijf je een mail naar Blokker dan krijg je een standaard antwoord. Sorry Blokker heeft volgens mij nooit gehoord van klantgerichte service. En vinden het best hoe het gaat als je maar koopt. Verder maakt het hun niet uit. Jammer daar zit je dan met een servies wat je niet meer compleet krijgt. En Blokker die doet er niets aan zelfs kunnen ze geen antwoord geven of het ooit nog geleverd wordt. Hoe slecht kan je het maken wel promoten en verkopen daarna niets meer.
Rapporteren
2018-09-04 10:27:37
7 maanden geleden
1 10 0
IN februari een Karcher automatisch dweil gekocht via de blokker webshop. Apparaat werkt egoed totdat het in juni verstopt raakte. Na overleg met klantenservice apparaat ter reparatie aangeboden. 8 weken Waardeloze servicelater hoor ik dat het apparaat niet wordt gerepareerd maar dat ik mijn geld terugkrijg of een ander apparaat. Ik wilde graag een ander appraat aangezien ik er erg blij mee was. Maar omdat de prijs inmiddels verhoogd was, zou ik het verschil moeten bijbetalen. Dit is echt onzin, eerst 8 weken wachten en dan horen dat ik een keuze heb die niet echt een keuze is. Dus nu geld terughalen en elders kijken of ik het apparaat tegen de oorspronkelijke prijs alsnog kan kopen Waardeloze service!
Rapporteren
2018-07-27 08:52:17
8 maanden geleden
1 10 0
Paar dagen geleden bestelling geplaatst en voor betaald maar heb nooit een bevestiging gekregen. Bestelling staat niet eens op ons account geregistreerd! Probeert via verschillende media zonder resultaat contact te krijgen met blokker. Gewoonweg erg triest.
Rapporteren
2018-07-25 18:08:09
8 maanden geleden
1 10 0
Opgelicht? Failliet? Of gewoon slechte service? Gister twee ventilatoren besteld van samen € 106,62. Geld is meteen middels iDeal afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen per mail en de bestelling is ook niet te zien in mijn Blokker account. Ze geven op de website allerlei contactmogelijkheden met de klantenservice maar op geen enkele manier zijn ze bereikbaar: Facebook - berichten worden niet gelezen Whatsapp - berichten komen niet aan Twitter - geen reactie Mail - geen reactie Telefonische klantenservice - wachttijd van meer dan 30 minuten, geen doen! Ventilatoren zouden vandaag geleverd worden, maar niets ontvangen natuurlijk! Wat nu? Zijn we opgelicht? Gaat Blokker nu dan echt écht failliet? Is het een storing? Of hebben ze gewoon schijt aan hun klanten?
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.43
Bekijken
Beoordelen