Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.92
2.92 0 10
56 reviews
20% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-17 18:30:40
4 maanden geleden
1 10 0
Balen bij een oneline bestelli g zat een waardecheque voor een krant voor 3 eu 3 weken lang ...maar die code werkt niet ik heb hier meerdere mensen met dezelfde klacht over gehoord doe hier wat aan Blokker.
Rapporteren
2019-08-03 08:33:07
4 maanden geleden
1 10 0
Als je wat besteld bij blokker denk je met blokker te maken te hebben, maar helaas nemen ze alleen verantwoordelijk voor je betaling en niet voor je spullen!!!
Zit pas twee weken op een prullenbak te wachten die vast niet zal komen ?want ze wijzen naar hun verkooppartners maar je moet wel aan blokker betalen stelletje prutsers zijn het!!!
Nooit meer blokker online
Rapporteren
2019-07-29 19:44:33
4 maanden geleden
1 10 0
ze hebben nooit iets in de winkel wand de spullen die ik nodig heb waarschijnlijk bestellen ze er weinig van. dit werd mij ook op een zeer botte manier medegedeeld alsof ik niet wist dat het logisch was dat er zo weinig van waren. vervolgens heb ik het product online besteld ik wacht al 2 weken wand volgens track and trace is het product nog steeds in de winkel en hebben ze het niet meer terwijl op de site stond dat er nog genoeg op vooraad waren.
Rapporteren
2019-07-03 16:05:58
5 maanden geleden
1 10 0
De blokker online bestelling geplaatst op 25 Juni.
Afgelopen zondag mail morgen komt u bestelling
Paar uur later sorry parasol niet meer op voorraad
Maandag 1 x een gedeelte bestelling ontvangen.
Deze bestelling was extra prijzig met verzendkosten en heb ik nu 1 x willen doen omdat ik dan alles kon laten bezorgen maar zonder hoofd reden wat ik moest hebben de parasol had ik dit alles nooit gekocht. En nu hoefde ik geen vervoer te regelen maar werd voor deze keer met extra geld het thuis gelverd.
Nu is de parasol niet meer leverbaar sorry maar geld nog niet terug.
Mail contact en gooien ze het op de stoelen de verzxendkosten maar snappen willen niet begrijpen dat ika nders nooit deze bestelling had geplaatst.
Ik voel me in de zeik genomen als betaalde klant en sta met de rug tegen de muur en moet maar wachten tot ik de andere spullen in huis krijg.
Pas een andere parasol laten komen was kapot en ja ik die zelf terug gebracht en ja dan hoor je ze ook niet maar daar aangekomen ja hadden ze bij je op meoten halen. Oke maar goed ik niet blij maar ja dacht het is nu zo maar nu weer zulke dingen en nee ik voel me geen gewardeerde klant en met sorry zeggen ja klint zo makkelijk maar ik ben de pineut en nee zo wil ik me niet voelen als een klant die spullen bij u heeft besteld. Ik ben woest en hou niet van zulke bedrijven die je lokken met van alles wat leuk goedkoop is en dan nu je laten vallen. Bah bah
Rapporteren
2019-06-26 17:49:15
6 maanden geleden
1 10 0
Vrijdag 2 goedkope relax campingstoelen besteld EN betaald via Blokker.nl.Zouden smaandags geleverd worden.Mijn zus heeft zaterdag er ook 2 besteld.Mijn zus kreeg ze smaandags binnen.Ik niet!Gebeld ,nou er staat bij track en trace dat ze dinsdag binnenkomen.Ik gewacht ,Weer niets!Weer gebeld ,Nee ze komen toch woendag ,dus morgen pas binnen.En ik kon beter niet bellen,maar gewoon track en trace in de gaten houden!MAAR daar heb je ook niets aan,want hun krijgen t niet geleverd van Blokker.Dus die schuiven t steeds een dag op.!!WEER GEWACHT WOENSDAG PFFF,,Weer niets!Gebeld,en toen kwam de aap uit de mouw.Ze zijn uitverkocht!?Maar toen ik ze betaald heb ,waren ze er nog,en mijn zus heeft een dag later besteld ,en die heeft ze al weljQuery311006848700063942226_1561562961512 Rara ,hoe kan dit?Geef dan mijn geld maar terug.kan ik voor andere gaan kijken.NEE mevrouw,zo werkt t niet !Als t nog 3 weken duurt voordat ze weer leverbaar zijn,zult u gewoon moeten wachten TOT ze er zijn.wilt u ze dan niet meer,DAN krijgt u pas geld retour.!!!!En dit terwijl er stond dat binnen 2 dagen geleverd zou worden.nou mooie service Blokker.HEEL FIJN EN ASOCIAAL
Rapporteren
2019-06-26 17:41:26
6 maanden geleden
1 10 0
Vrijdag 2 goedkope relax campingstoelen besteld EN betaald via Blokker.nl.Zouden smaandags geleverd worden.Mijn zus heeft zaterdag er ook 2 besteld.Mijn zus kreeg ze smaandags binnen.Ik niet!Gebeld ,nou er staat bij track en trace dat ze dinsdag binnenkomen.Ik gewacht ,Weer niets!Weer gebeld ,Nee ze komen toch woendag ,dus morgen pas binnen.En ik kon beter niet bellen,maar gewoon track en trace in de gaten houden!MAAR daar heb je ook niets aan,want hun krijgen t niet geleverd van Blokker.Dus die schuiven t steeds een dag op.!!WEER GEWACHT WOENSDAG PFFF,,Weer niets!Gebeld,en toen kwam de aap uit de mouw.Ze zijn uitverkocht!?Maar toen ik ze betaald heb ,waren ze er nog,en mijn zus heeft een dag later besteld ,en die heeft ze al weljQuery311006848700063942226_1561562961512 Rara ,hoe kan dit?Geef dan mijn geld maar terug.kan ik voor andere gaan kijken.NEE mevrouw,zo werkt t niet !Als t nog 3 weken duurt voordat ze weer leverbaar zijn,zult u gewoon moeten wachten TOT ze er zijn.wilt u ze dan niet meer,DAN krijgt u pas geld retour.!!!!En dit terwijl er stond dat binnen 2 dagen geleverd zou worden.nou mooie service Blokker.HEEL FIJN EN ASOCIAAL
Rapporteren
2019-05-13 14:34:01
7 maanden geleden
1 10 0
Slechte service? Verschikkelijke service, alles loopt door elkaar heen, reacties komen veel te laat of nooit en klantgerichtheid is zeer ver te zoeken (gewoonweg volledig kwijt).
Wij kregen het verkeerde geleverd. Vervolgens ging de omruiling niet door en werd ons na 4 weken verteled dat we beter alles konden terugsturen. In de tussentijd heb ik 3 keer de hele dag vrij moeten nemen om deze omruiling (Je moet hiervoor de hele dag tussen 8.00 uur en 21.00 uur aanwezig zijn), die niet kwam. Uiteindelijk hebben we als nog meer dan 3 weken moeten wachten op een terugbetaling, dat overigens niet vanzelf ging. Ik heb er 6 keer voor gemaild. Kreeg absoluut geen reactie via Whatsapp en na 3 keer bellen werd eindelijk mijn gekd teruggestuurd. Ik wacht hier nu nog steeds op.
Rapporteren
2019-04-18 10:29:44
8 maanden geleden
2 10 0
Misleidende advertentie Blokker.
Gisteren hebben we een poging gedaan om een Senseo 7817/60 te kopen welke door Blokker werd aan geboden voor net geen 40 euro bij een extra koopavond vanaf 17.00 uur. We waren voor vijf in drie verschillende Blokker filialen aanwezig echter in alle drie de filialen was het betreffende Senseo model niet aanwezig, wel vele ander duurder Senseo modellen. Twee van ons zijn ook nog snel naar twee in de buurt liggende Blokker filialen gegaan, Daar kwamen we rond half zes aan in de winkel en waren de Senseo modellen al uitverkocht. In een van deze winkels werd gezegd dat ze maar twee stuks van de bestelling hadden geleverd gekregen, die waren meteen al verkocht. In een van de eerste winkels werd na vijfen tegen aan andere klant ook gezegd dat de apparaten al uitverkocht zijn terwijl een van ons uit eigen waarneming heeft gezien dat de apparaten nooit in de winkel verkrijgbaar waren. Het is geen wonder dat Blokker zijn klanten niet weet van te houden als deze klanten niet serieus worden genomen en zelfs worden voorgelogen van op is op en aanbiedingen wel op papier worden gedaan als lokkertje maar niet in de winkel. Helaas voor Blokker kunnen daar nu weer enkele klanten worden bijgevoegd, er moet heel wat gebeuren om het vertrouwen weer terug te winnen. De bezochten filialen betrof Amstelveen, Gelderlandplein, Bijlmerplein, Reigersbos en Diemerplein.
T.Stam Ouder-Amstel.
Rapporteren
2019-03-12 14:23:48
9 maanden geleden
2 10 0
Gisteren bij Blokker Mathenesserplein Rotterdam een haasteren puzzel gekocht. Speciale puzzel speciaal voor Blokker. Vandaag hoor ik dat je bij deze puzzel een kraslot zou moeten krijgen, de winkel gebeld....ze hebben geen krasloten. Klantenservice gebeld, ik moet met de bon terug naar de winkel, want ze hebben wel krasloten. Wat een kastje naar de muur service. Ben benieuwd als ik er heen ga of ik een kraslot kan krijgen.
Rapporteren
2019-03-04 09:49:53
9 maanden geleden
8 10 0
ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
2.92
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730