Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.69
2.69 0 10
64 reviews
19% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-09-17 15:15:46
6 dagen geleden
1 10 0
Zojuist
Een strijkplank besteld bij Blokker. Niet geleverd en geen geld terug
Een strijkplank besteld bij Blokker.
Zou binnen 2 dagen worden geleverd via de winkel in winkelcentrum De Koperwiek. De levering van de strijkplank is door Blokker zelf gecanceld omdat de voorraad op was. Geen enkel bericht ontvangen van Blokker. Geprobeerd via de winkel geld terug te krijgen van de koop, echter dat mogen ze niet van het management. Via de klantenservice moeten we zelf de betaling terug vragen. Volgens de klantenservice zou dat maximaal binnen 10 dagen worden teruggestort.Veel bureaucratie dus. Nu 14 dagen later nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Ze zeggen elke keer dat een spoedige terugbetaling wordt geregeld, maar zeggen niet wanneer er wordt teruggestort. Ik heb inmiddels besloten om niets meer te kopen bij Blokker. Wat een gepruts wordt hier geleverd
Jaap Blokker, de founder van Blokker, zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit soort berichten zou lezen
Rapporteren
2020-07-17 14:23:55
2 maanden geleden
1 10 0
STERK AFGERADEN Online bestellingen doen en in de winkel afhalen.
Online winkel uitgekozen waar er voldoende aanwezig zijn.
Ophalen Roosendaal ruchpensebaan en er blijken 0 exemplaren te zijn, en dat was al 2 weken zo.
Hun bellen met vestiging Dijkcentrum waar ze ze wel hadden. Ik ernaartoe en daar gaven ze hem niet mee, maar wilde nog een keer betaald hebben. Ik had hem al via ideal betaald !!

Klantenservice gebeld en order laten annuleren.
Dan krijg je te horen dat de terugbetaling 5-10 dagen gaat duren.

Ben benieuwd of dit wel goed gaat komen aangezien het fout op fout is.

Blokker ver uit de buurt blijven.
Rapporteren
2020-07-01 13:06:34
3 maanden geleden
0 10 0
Maandag 22 juni een friteuze besteld en deze zou de andere dag geleverd worden. Donderdag 25 maar is gebeld waar deze blijft. Werd mij door de dame medegedeeld dat deze waarschijnlijk nog ergen op een rolcontainer staat en nog niet door Post NL gehaald was. Lijkt me onwaarschijnlijk omdat deze dagelijks bestellingen afhalen bij postorderbedrijven. Dinsdag 20 juli nog maar is gebeld en toen zou de dame het apparaat alsnog opnieuw in bestelling zetten. Ik zou een mail krijgen met bevestiging. Vanochtend 1 juli maar weer is gebeld want nog geen mail. Ze zou het nu allemaal gaan regelen maar ik heb nog steeds geen mail en ik ben bang dat deze ook niet komt. Morgen maar weer bellen dan. Het gaat gelukkig maar om € 25,-- dus de schade valt mee maar ik vrees met grote vreze dat ik het product nooit zal krijgen en waarschijnlijk naar m'n geld kan fluiten. Nooit meer iets bestellen bij Blokker.nl
Rapporteren
2020-06-15 19:31:36
3 maanden geleden
2 10 0
Bestel nooit meer bij blokker
Rapporteren
2020-06-04 13:28:21
4 maanden geleden
0 10 0
a) Kruisvoet is slap: is van blik en verbuigt snel !!!
b) Bij werkende ventilator storende rammel !!!!
(Schroeven aandraaien ? Leek te helpen, maar niet voor lange duur.
Schroeven zit in kunststof huis en draaien door. Goed aandraaien niet (goed) mogelijk.)
--> Niet aanbevolen ! Nog terug te sturen ?

Rapporteren
2020-03-26 15:58:08
6 maanden geleden
0 10 0
Stoomstrijkijzer tefal
4 keer met zekerheid gevraagd over de extra inruil korting als je het inruilt dat er nog 20% vanaf ging op de website kun je het gewoon kopen zonder inruil voor dezelfde prijs toen werd er gezegd dat ervan de prijs die er stond nog 20% vanaf ging kom je daarna terug met strijkijzer dan is het opeens weer anders terwijl je het 4 keer gevraagd hebt. Ze zeggen gewoon dat ze het niet gezegd hebben en doen net of wij achterlijk zijn. Ik vind het niet gek dat alle winkels failliet gaan als je zo geholpen wordt.
Rapporteren
2020-03-03 12:37:38
7 maanden geleden
2 10 0
Staat verkeerde stofzuiger code op de site. Stofzuiger had ik al 3 weken in gebruik.
Staat 800watt, maar is 600watt.
Telefonisch kan ik ruilen. Krom, maar in winkel echter niet!
Wordt uitgelachen in de ´Mare´! Ook in Blokkerwinkel in binnenstad Alkmaar...
Personeels reden was, dat stofzuiger al in gebruik was geweest! Dus ik kan niet ruilen.
En dat ik eerder fout aan had moeten geven. Dat weet ik, en ik gaf dat telefonisch al 4 keer aan.... En nog meer gezeik van dat winkelpersoneel dat niet goed is, maar zeer onprofessioneel is.

De reden ´waarom´, zei ik duidelijk! Maar trokken zij niets van aan. Personeel ging lachen naar elkaar! Voelde mij voor lul staan!
Weer bellen met Blokker en kreeg aardige en professionele vrouw Linda aan de lijn.
Linda was met mij eens.... Linda zal het verder uitzoeken!
Ik nooit meer naar Blokker! Voorlopig en misschien voor altijd is Blokker nu een trouwe klant kwijt!

Gaat nooit om 65 euro, maar ik wil een minimaal 800watt stofzuiger.
Ik ben man om dat ik 1 keer over de vloer wi halen en niet 2 keer! Kortgezegd!
Rapporteren
2020-03-03 11:12:42
7 maanden geleden
4 10 0
Voor de zoveelste keer beleven we het dat wat bij een artikel in de folder staat blijkbaar niet zo door Blokker bedoeld is !

Dit keer gaat het om de opzetborstels voor de Oral-B tandenborstel. Set van 10 stuks voor een zeker bedrag, geldt voor diverse soorten. Kom je in de winkel en blijkt het om maar één type te gaan ! in ieder geval NIET het gewenste type. Wordt door medewerkster met het grootste gemak verwezen naar de kleine letters waarin staat dat er tekstfouten in de folder kunnen staan enz. We voelen ons andermaal genomen en beleven dit als slecht.
Rapporteren
2019-08-17 18:30:40
1 jaren geleden
1 10 0
Balen bij een oneline bestelli g zat een waardecheque voor een krant voor 3 eu 3 weken lang ...maar die code werkt niet ik heb hier meerdere mensen met dezelfde klacht over gehoord doe hier wat aan Blokker.
Rapporteren
2019-08-03 08:33:07
1 jaren geleden
1 10 0
Als je wat besteld bij blokker denk je met blokker te maken te hebben, maar helaas nemen ze alleen verantwoordelijk voor je betaling en niet voor je spullen!!!
Zit pas twee weken op een prullenbak te wachten die vast niet zal komen ?want ze wijzen naar hun verkooppartners maar je moet wel aan blokker betalen stelletje prutsers zijn het!!!
Nooit meer blokker online
Rapporteren
2.69
Bekijken
Beoordelen