Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Blokker.nl
2.42 / 0 10
Er zijn 38 ervaringen toegevoegd
Blokker.nl ervaring toevoegen Lees alle Blokker.nl ervaringen

38 Blokker.nl ervaringen

Start aan je beoordeling van Blokker.nl
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 22-09-2017 door
Vorige week kocht ik bij Blokker een wadjan voor € 60, prima. Bij nader inzien wilde ik daar toch een deksel bij. Terug naar Keizerslanden Deventer: niet op voorraad maar wel te bestellen. Echter de deksel kost € 11,95 en onder de € 15 is dit niet te bestellen, of ik er maar iets bij wilde kopen tot ik aan de € 15 zou komen, nee dus, voor mij geen koppelverkoop. Inmiddels via internet bij Bol.com een prima deksel gekocht zonder bezorgkosten! Gepoogd dit op het 'contactformulier' aan Blokker te melden, hun aangekondigde formulier onvindbaar. Gebeld: vriendelijke dame: 'ja dat wordt veranderd'. Hoe wil Blokker populair blijven in nl? Uitermate onvriendelijk bedrijf geworden. Voor mij 'exit' Blokker ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-09-2017 door
Een week geleden kocht ik een Senseo Viva Café HD7829 bij filiaal Amsterdam Osdorp. Deze Senseo beschikt over een Boost Technologie dat wil zeggen, citaat: ""Deze koffieboosttechnologie zorgt ervoor dat vlak voordat je koffie gaat zetten, het apparaat eerst een beetje heet water doseert. Door de fijnere distributie wordt het warme water optimaal verdeeld over de hele pad. Hierdoor worden alle aroma's en smaken vrijgegeven "" De Senseo hoor je ook even aangaan en dan een pauze maken (stil dus) en dan gaat de koffie echt stromen. Althans...zo hoort het te zijn. Mijn gloednieuwe apparaat deed dit niet. Hij liep meteen door. Dus dat is een mankement in het apparaat meteen bij aankoop. Ik vandaag naar de winkel ermee.Ik zei duidelijk dat het niet doet wat het moet doen ,geen stoot eerst/geen pauze dus en dat ik ook niet tevreden was over de dunne cremelaag. Eén dame ging met apparaat naar achteren om koffie te zetten.De leidinggevende was er ook bij. Ik vroeg of ik mee mocht,want wilde zelf zien en hoen wat het apparaat doet.Of beter gezegd:niet doet. DAT mocht niet. Even later kwam ze met een kop koffie tevoorschijn.Nou dat was goed volgens hun .Ik vroeg TWEE keer of het apparaat de stop maakte ( voor de boost) JA zei de dame .Ik kreeg dus geen ander apparaat.Ik naar huis en weer koffie maken.Het boost systeem deed het NIET. Dus de Blokker dame stond glashard te liegen.Ik gebeld.Ze konden het alleen op gaan sturen voor reparatie!!Een NIEUW apparaat dat niet goed werkt bij aankoop moet naar reparatie?? Ik boos,ook om het liegen.Moest ik hoofdkantoor bellen.Gedaan .....Die konden ook niks doen.Ja dat is de regel bij goederen boven de 50 eu.Ik heb het naar de winkel gebracht en ze gaan het opsturen. Maar ik ben woedend.Nu kan het 5 weken duren voor ik het terug heb.Wat een belachelijk slecht service en nog LIEGEN OOK!! NOOIT NOOIT MEER BLOKKER!!Dit muisje heeft nog een STAART !! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-09-2017 door
Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice . Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg . Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn . Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam . Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager . Hoe of wat . We zouden maandag even terug gebeld worden . En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!! Bedankt Dames . En het stoomaparaat van Shark is ook super goed Groetjes van r.spithorst en p pastor ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-09-2017 door
Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice . Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg . Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn . Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam . Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager . Hoe of wat . We zouden maandag even terug gebeld worden . En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!! Bedankt Dames . En het stoomaparaat van Shark is ook super goed Groetjes van r.spithorst en p pastor ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-08-2017 door
Wat is de service van Blokker slecht zeg, ongelofelijk. Op 1 augustus 2017 tegen de middag via de site een tuinhuisje besteld voor een klant. Meteen reactie via de mail dat het werd afgeleverd op 3 augustus 2017. Dat is best snel want we wonen op Texel. Donderdags worden we gebeld dat het niet gaat lukken. Dat kan en is niet erg. Als we hem hebben voor of op 7 augustus is er niets aan de hand. Op 8 augustus al gebeld met blokker waar het tuinhuis is. Op 9 augustus weer gebeld met de klantenservice en let wel op dit was een gesprek van jawel 2 uur met 3 verschillende poppetjes. Inmiddels was in Den Helder bij de overslag een loungeset afgeleverd, geen tuinhuis. Al met al alles uitgelegd, nummers en info uitgewisseld en de klantenservice kwam tot de conclusie dat het geleverde niet meer leverbaar was en we gewoon pech hadden. Procedure starten om geld terug te krijgen. Jammer de bammer voor je. We mogen nu meepraten over ervaringen met blokker. Deze zijn ronduit slecht. De site zegt er is voorraad wat dan niet zo is, betalen kun je meteen, wachten en liegen is het gevolg en als het moeilijk wordt laten ze je gewoon barsten. Dat het bij blokker niet goed gaat verbaast mij niets. Wat een dievenbende. Ons advies, koop niets bij deze laaienlichters. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-07-2017 door
website blokker: als je diverse artikelen wilt vergelijken heb je een heel erg groot probleem bij de website van blokker! telkens na het aanklikken van een artikel wil je natuurlijk teruggaan naar de vorige overzichtspagina waarop alle artikelen staan. dat gaat ook heel erg prima. ALLEEN STAAN ER DAN DUS WEER 12 ARTIKELEN OP 1 PAGINA, I.P.V. 48. EN TEVENS STAAT DE VOLGORDE DAN WEER OP BESTVERKOCHT, I.P.V. OP LAAGSTE PRIJS GESORTEERD! IEDERE KEER ALS JE TERUGGAAT NAAR DE VORIGE OVERZICHTSPAGINA SPRINGT DIT AUTOMATISCH WEER TERUG. GEBRUIKEN DIE LUI VAN DE ICT BIJ BLOKKER SOMS DRUGS OF ZO?????! dit is gewoon een schoolvoorbeeld zoals het dus absoluut niet moet! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-06-2017 door
28 mei een parasol via de site van Blokker gekocht. Kon niet geleverd worden, uren aan de telefoon bij de klantenservice. Vele toezeggingen, geen parasol.Allerlei smoezen gehoord, o.a. dat Blokker slachtoffer was van bende oplichters, dit is per email gedaan. Dan maar geld terug, letterlijk is mij gezegd "ik zeg niet over 10 werkdagen, maar binnen 10 werkdagen.... nu vele werkdagen later nog steeds geen geld terug. Met de verliezen die ze hebben begrijp ik dat ze de nieuwste blokker willen sponsoren. Geld kwijt? Hoop dat ze snel failliet gaan en dat klanten niet langer de dupe worden van hun malafide praktijken. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-06-2017 door
Informatie over product op de site klopt niet. Bij bestelling was geen retourformulier gevoegd. Drie kwartier (!) gebeld met de klantenservice. Midden in het gesprek werd ik gewoon weggedrukt, erg onbeschoft. Gevraagd om een retouradres, maar dat mocht ik niet hebben, zou doorgemaild worden. Vervolgens twee lege mails zonder bijlage ontvangen. Ga nu proberen via een locale winkel de spullen terug te brengen. Mensen: niet bestellen bij Blokker: slechte levering en een onbeschofte klantenservice! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-06-2017 door
Dinsdag 30 Mei loungeset besteld, levering 2 dagen. Dag later mail dat er vertraging was ivm drukte, levering zou nog WEL dezelfde week plaatsvinden volgens hun eigen bericht. Zaterdag 3 Juni niets gehoord of gezien. Vandaag 5 Juni via Twitter te horen gekregen dat bestelling niet goed was gegaan terwijl ik een bevestiging heb dat het wel degelijk goed is gegaan en ook alles al betaald is. Levering nu 13 juni...te laat Blokker volgens jullie eigen bevestiging. Wel het geld incasseren maar niets leveren. Nooit meer dat ik iets bestel bij dat .... bedrijf. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-05-2017 door
Schandalig zoals deze bestelling is afgehandeld. Het zou 14-4 bezorgd worden, toen 21-4 en daarna 28-4. Het heeft mij veel tijd aan de telefoon gekost, voor niets een dag zitten wachten. De 25e kreeg ik een telefoontje dat het helemaal niet meer geleverd zou worden. Op mijn aandringen werd toegezegd dat mijn betaling dezelfde dag op mijn rekening terug geboekt zou worden.Ze verkopen iets wat er helemaal niet is en ik ben weken mijn geld kwijt. Dit is gewoon oplichting!! Ik koop niets meer bij blokker.nl. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-03-2017 door
Mijn in oktober 2016 gekochte Philips PerformerPro ging stuk. Ik heb een kopie van de bon gevonden (originele bon na verhuizing zoek). Met de bon en de stofzuiger naar het Blokker filiaal in Baarn gegaan. Ik had wel de stofzuiger, maar niet de hulpstukken meegenomen en die hadden ze ook nodig. Hulpstukken thuis opgehaald. Bij aflevering kwam de cheffin er bij. Alleen met de originele bon kon ik aanspraak maken op de garantie. De toon was zeer onvriendelijk en toen ik zei dat bij aankoop werd aangeraden een kopie van de bon te maken, omdat de bon onder invloed van licht helemaal vervaagd en wat er dan op de originele bon wel staat en niet op een kopie. Bitste ze dat alleen de originele bon rechtsgeldig is. Hierop zei in dat er ook per pin was betaald en dat ik hiermee zeker was dat ik in mijn recht stond. Vervolgens zei ze dat ze het bankafschrift dan nodig had. Dus kon ik weer naar huis om dat op te zoeken. Weer terug naar de winkel met een kopie bankafschrift. Het zou 6 tot 8 weken duren voordat ik de stofzuiger terug had zei een verkoopster. Bij het intoetsen van de gegevens van de bon in de computer kwam er een melding tevoorschijn van Philps, waarin stond dat de klant direct recht heeft op een nieuwe stofzuiger. De cheffin meldde dit of ze het zelf bedacht had en was plotseling heel vriendelijk. Er stond er nog 1 in het magazijn en die kreeg ik mee. Natuurlijk was ik blij dat ik meteen een andere stofzuiger had, maar de manier waarop dit is gegaan vind ik beneden alle peil. Het zou handig zijn als de mensen die bij de Blokker werken allereerst leren dat een klant die terugkomt met een artikel dat is stukgegaan binnen de garantietijd dit niet voor zijn/haar plezier doet. En dat tenminste door de medewerker van de Blokker gezegd mag worden dat het vervelend voor de klant is dat het artikel niet naar behoren functioneert. Vriendelijkheid naar de klant is toch wel het minste dat je mag verwachten. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-03-2017 door
Heb onlangs een spacescooter besteld via de site van Blokker. Het ding werd mooi snel geleverd. Tot zover het goede nieuws, de spacescooter bleek kapot. Het ding teruggestuurd en al twee weken later krijg ik het bericht dat de spacescooter ontvangen is en dat het geld teruggestort wordt. Kon de retourzending volgen en het blijkt dat er 13 dagen niets mee is gedaan! Blokker belooft in de leveringsvoorwaarden dat in geval van een retourzending na uiterlijk 14 dagen het geld ook retour gaat. Blokker houdt zich niet aan de eigen leveringsvoorwaarden! Bovendien heb ik twee keer spontaan en een derde keer op verzoek van Blokker een review geschreven. Jammer genoeg wordt deze niet geplaatst, waarschijnlijk omdat ik melding maak van de onrechtmatigheden betreffende de levering. Best jammer, nu ontbreekt op de site van Blokker de mogelijkheid om mensen te waarschuwen voor de praktijken van Blokker. Heb al meerdere mails gestuurd, Blokker lijkt niet van plan te reageren. Ga, als ik morgen nog steeds mijn centen niet terug heb, mijn rechtshulp maar inschakelen om een beetje vaart achter het geheel te zetten. Voor mij geen Blokker meer, kost teveel energie en geld. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
2 weken geleden een aerofryer gekocht op blokker.nl.helaas heeft hij het vandaag al begeven. Ik de klantenservice gebeld. Deze gaf aan ga maar naar de blokker winkel. Ok ik daar aangekomen wordt mij duidelijk gemaakt dat zei er niks mee deden. Ik moest m maar terug sturen. Ze gaven me tevens te verstaan dat je beter in de winkel kunt kopen dan online. Ik zeg mooie service. Geef mij maar bol.com laatste keer dat ik bij blokker koop. Ben benieuwd hoe snel ik een nieuwe krijg ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 24-11-2016 door
Waarom alleen maar slechte ervaringen? Ben ik dan de enige die positieve ervaringen heeft? Wel supersnelle leveringen, wel goede (merk)producten, wel vriendelijk en prettig personeel? En dan die uitgebreide en leuke sortering met heel veel mooie aanbiedingen! Mochten die vervelende ervaringen van al die andere (negatieve en zeurende) klanten waar zijn: doe er wat aan! Wat mij betreft: Blokker ga zo door! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-05-2016 door
We hebben 4 mokken en nog een aantal artikelen besteld bij Blokker. De mokken waren zodanig verpakt dat ze in de doos heen en weer konden rollen met als gevolg alle 4 mokken stuk. Contact gelegd met blokker maar geen reactie. Na te hebben gebeld stuurden ze een retour papier via de mail. Deze ingevuld en de mokken in de orginele verpakking terug gestuurd. Weer geen reactie of nieuwe mokken.Weer moeten bellen.Ze hebben het in behandeling, maar ze hebben het giganties druk ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-03-2016 door
Beste .....Wij hebben een paar weken geleden een dure BK braadpan gekocht, hebben er twee keer mee gebakken, beide keren bleef de inhoud (rundvlees)aan de bodem plakken, heb daarna Blokker gebeld, we konden een nieuwe braadpan krijgen, mijn vrouw ging naar blokker in Groesbeek waar hij ook gekocht is en werd gelijk door een ondeskundig persoon voor schut geschut gezet, daar de braadpan aan de rand nog vet was, maar dan ging het niet over, het ging over de bodem en ze moest het maar met soda uitwassen, hier heb ik nog nooit van gehoord na 30 jaar koken, heb later de winkel telefonisch hier op aan gesproken ( was zelf niet mee ) het verhaal helemaal uitgelegd, toen zeiden ze kom maar langs dan krijg je een nieuwe, nou mijn vrouw ( vol atrose gaat niet meer met zo'n zware pan heen en weer lopen )is de winkel uit gelopen en koopt er nooit iets meer zo onvriendelijke mensen daar werken en ondeskundig.Fam. de Bruin - Groesbeek ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-03-2016 door
Zojuist Blokker Bodegraven geweest en ben verbijsterd! Nog nooit een winkel gezien met zulk gedeprimeerd personeel. Het feit dat ik behandeld werd als een achterlijke vind ik ronduit schandalig. Na een telefoontje gepleegd te hebben over een product die volgens de eigenaar in de winkel aanwezig was ben ik voor niets gereden want,het was er niet. Oké kan gebeuren maar vervolgens in mijn gezicht liegen gaat me te ver. Geen sorry niks alleen 3 man waaronder de eigenaar die me ongeïnteresseerd aan staan te gapen. Vriendelijkheid en service VER te zoeken. Nu snap ik waarom mensen niet graag in deze winkel komen! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-03-2016 door
Als het ware ben ik zwaar opgelicht door Blokker... Als kado voor iemand de babyfoon Alecto dvm-50 besteld omdat ik deze ook had en er tevreden over ben. Diegene riep al een hele tijd dat de kwaliteit van mijn babyfoon veel beter is dan die van hun. Vorige week was ik daar en zag de doos van de babyfoon, er zaten stickers op geplakt met Dvm-50 erop en toen ik het stickertje weg haalde stond eronder op de doos zelf dus Dvm-15. Ik heb dus gewoon een oud type dus niet eens meer te koop is opgestuurd gekregen met stickers om het een nieuw type te laten lijken. Via klantenservice door gekregen dat ik naar de winkel van Blokker moest. Vrijdag geweest en moest de babyfoon achterlaten en zou zaterdag een nieuwe krijgen. 1 dag zonder babyfoon moeten doen! Zaterdag kwam de bezorger aan de deur en ik maak de doos open... Weer stickers erop Trek de sticker weg, en er staat weer de dvm 15. Inmiddels is dit probleem nog niet opgelost en klantenservice is niet zo snel met beantwoorden of het probleem op te lossen ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-01-2016 door
Ik wist niet dat Blokker zo'n groot assortiment had online, heel handig! Met ook mooie, luxe merken. Toen een bord van Royal Doulton gebroken bleek (en niet meer op voorraad was), kreeg ik snel het bedrag teruggestort. Bij alle andere bestellingen had ik ze snel in huis, in goede staat en niet duur. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-12-2015 door
Leuke aanbiedingen wil ik het aanschaffen is het er niet in de winkel. Bestel het online denk ik..... geen voorraad terwijl de teller aangeeft dat er wel voorraad zou moeten zijn. Waardeloos personeel en slechte service. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-12-2015 door
Gisteren heb ik rond 5 uur een Nicer dicer besteld bij blokker online. Er word op de site beweerd "voor 22:00 besteld morgen in huis". pure oplichterij. Vandaag heb ik en geen track en trace nummer ontvangen en geen pakketje. Ik ben zwaar teleur gesteld want ik wacht vandaag al heel de dag op iets wat niet gekomen is. Ik koop nooit meer iets op de site van Blokker. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-11-2015 door
Leuk, speciale actie en ook op de webwinkel. Je bestelt als een van de eersten en dan heb je beet. Vervolgens krijg je een email dat het even wat langer duurt met korting op de volgende aankoop. Lijkt erg vriendelijk tot je de mail krijgt dat het artikel niet op voorraad is. Niet op voorraad ? Wat doet die teller dan op de webwinkel ? Ik denk dat het personeel geshopped heeft en de klant het nakijken heeft. Moet ik ook nog op mijn geld wachten uiteraard, kan deze tent niet gewoon bij een bank lenen ? Waarschijnlijk niet met zo'n service, daar zou ik mijn centen niet in willen stoppen.Ballentent ! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-11-2015 door
Zojuist gebeld met Sonja Vermey van de klantenservice omdat mijn bestelling nog niet geleverd is en ik eveneens nog geen track en trace code heb ontvangen. Het enige wat deze 'dame' me wist te vertellen dat mijn bestelling naar alle waarschijnlijkheid morgen wordt geleverd. Toen ik zei daar nog weinig vertrouwen in te hebben antwoordde ze bits: ik zeg het u toch! Nog steeds afwachten dus maar.. Heb zelden zoveel arrogantie meegemaakt! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-10-2015 door
Blokker met het klantvriendelijkste personeel in alle folders. Wat een lachertje. Een stuk chagrijnig in filiaal Houten castellum. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-10-2015 door
Pas op als je bij deze winkels een DVD box koopt die niet gesealed is, zelfs als ze schaamteloos beweren dat ze het hebben gecontroleerd. Koop liever in de winkel en CONTROLEER ALTIJD TER PLEKKE of de DVD's er wel in staan. Ik laat mij niet meer belazeren door deze vormen van oplichterij. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 09-09-2015 door
Artikel besteld en betaald. Na 2 weken blijkt dat het toch niet op voorraad was en wordt mijn bestelling geannuleerd. Dit zonder het mij te laten weten. Inmiddels is het artikel wél weer op voorraad maar met wil het mij niet toesturen. In plaats daarvan zou het betaalde bedrag teruggestort worden. Ook dit gebeurt niet. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-09-2015 door
Op 17 augustus heb ik een naaimachine van 90,00 euro besteld op de webshop van Blokker. Deze zou de 18de geleverd worden. De 19de had ik het pakketje nog niet, waarna ik heb gebeld met de klantenservice van Blokker. Zij vertelde mij dat het pakketje op 18 augustus om 14:00 uur bij mij thuis is afgeleverd. Mijn vriend en ik hebben het pakketje echter beiden niet aangenomen omdat wij toen beiden aan het werk waren.Ik woon in een studentencomplex waar bijna 400 studenten wonen. Geen idee waar dit pakketje is afgeleverd, maar ik heb geen aflever/ophaalbewijs in mijn brievenbus gevonden. Mijn buren hebben het pakketje ook niet voor mij aangenomen.Na 5 keer met verschillende medewerkers van Blokker klantenservice aan de telefoon te hebben gehangen, en een aantal mailtjes over en weer, vertellen zij mij doodleuk dat ik maar bij alle 400 studenten moet aanbellen om te vragen of zij misschien mijn pakketje hebben aangenomen. Ik krijg mijn geld niet terug en geen vervangende naaimachine.Toen ik hen vroeg of zij op z'n minst bij Post NL wilde informeren wie er dan getekend had voor mijn pakketje, hebben zij contact opgenomen met Post NL. Post NL wist Blokker te vertellen dat er niet is getekend voor het pakketje omdat dat niet nodig was volgens hen.Ik vind het ronduit belachelijk dat zowel Blokker als Post NL zich niet verantwoordelijk voelt voor de vermissing van mijn pakketje. Ik heb netjes betaald en heb niks geleverd gekregen. Het is mijns inzien de fout van Post NL door het pakketje gewoon ergens af te leveren zonder dat er ook maar iemand voor hoeft te tekenen. Daarnaast is de oplossing van Blokker ronduit belachelijk. Ik moet nu voor iets wat niet mijn fout is geweest, bij 400 mensen aan gaan bellen of zij mijn pakketje misschien hebben aangenomen. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-08-2015 door
Ik had bij de blokker een wastafelkastje gekocht voor onder de wastafel in de badkamer. Helaas bij thuiskomst paste het niet. omdat we de volgende dag op vakantie gingen bracht ik een week later de kast terug. Maar aangekomen in het filiaal werd mij verteld dat ze geen artikelen retour nemen van niemand op het moment omdat ze nu midden in een verbouwing zitten. Dat ik maar naar een ander filiaal moest gaan. Ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Die doos is onwijs groot en onhandig sjouwen. Ik moest met openbaar vervoer gaan met mijn kindje. En dan aangekomen krijg ik doodleuk te horen dat ik ergens anders heen moet. Ik vind dit echt hele slechte service. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 06-08-2015 door
Vandaag besteld morgen in huis. Nou mooi niet dus. En als je dan daarover belt krijg je te horen dat het je eigen schuld is en dat dingen anders kunnen lopen. Bovendien zeggen ze bij de klantenservice dat ze dingen geregeld hebben die niet waar blijken te zijn. Ik bestel nooit meer iets online bij Blokker!! ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 25-06-2015 door
Speelgoed online gekocht bleek kort daarna niet meer goed te functioneren. Naar de winkel gebracht kreeg ik een tegoed kaart. Ze hadden geen vervanging in de winkel. Moest ik online NIEUWE kopen en afrekenen terwijl ik die ene een tegoedkaart nog had!! Hoezo goed doordacht verkoop systeem!? Je zou maar een heel duur product zo gekocht hebben van bijv 200 euro. Krijg je een kaart van 200 maar als ze het product alleen online hebben moet je nogmaals 200 uitgeven omdat de webshop GEEN tegoed kaarten accepteert. En daar zit je dan met die kaart. NOOIT MEER. Zeer achtergesteld bedrijf. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 23-06-2015 door
Mijn ervaring met Blokker webshop en de klantenservice is ronduit slecht. De service laat te wensen over, er wordt slecht gecommuniceerd, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en de dames en heren die je aan de telefoon krijgt van de klantenservice zijn onvriendelijk, niet behulpzaam en ongeïnteresseerd. Ik zal werkelijk nooit en te nimmer meer iets kopen via de webshop en zal het ook een ieder sterk afraden. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-06-2015 door
We gingen naar Blokker op Oostelijke Handelskade in Amsterdam. 2 arbeiders werden praten en de plaats had slechts 3 klanten, waaronder ons. Een klant verliet vanwege trage service. We wilden om een item te kopen dan de werknemer overhandigd ons naar haar collega. Onze voorwerp op haar hand, begon ze te praten met de andere 2 werknemers. We vertelde haar toen we wilde betalen. Ze gaf ons een lelijke commentaar en staren. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-06-2015 door
Wij hebben 2 mei 2015 een mooi tuinset besteld bij blokker van € 694. Het gaat om 3 stoelen + tafel. (geen 4 omdat ik zelf in een rolstoel zit) Bij aflevering bleek dat er een rugkussen ontbrak en de tafel niet goed in elkaar paste. Blokker gebeld en uitgelegd wat er niet goed was. Tafel en kussen zou omgewisseld worden en op mijn vraag of zij mij konden helpen bij het in en uit elkaar halen van de tafel konden helpen was het botte antwoord "nee meneer ". Ook na het uitleggen dat ik invalide was kreeg ik het antwoord "u vraagt het maa aan de persoon die op de achtergrond mee luistert" Heel verbaasd legde ik uit dat dat mijn moeder van 77 jaar was en dat de persoon die ons de eerste keer had geholpen met de tafel niet echt naast de deur woonde. Uiteindelijk hebben we besloten dat alles door blokker werd opgehaald en dat wij ons geld terug kregen. Ik ben nu dus bezig met het terug krijg proces van mijn geld bij blokker. Diverse keren gebeld, helpt niet. Blokker staat op het standpunt dat zij 3 weken de tijd hebben om je terug te betalen en daar maken zij ook dankbaar gebruik van. Het ergste is nog dat je nooit echt iemand van blokker te spreken krijgt, je hebt altijd te maken met het call centrum die je niet mogen doorverbinden of je een telefoon nummer mogen geven. Schandalig, als wij zolang de tijd nemen dan dreigen zij al met aanmaningen. Bedankt Blokker mij nooit meer gezien, nu begin ik ook de geruchten te snappen dat het met jullie niet echt goed gaat. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 22-04-2015 door
Helaas meerdere malen moeten bellen met blokker klantenservice. Was iets mis met besteld product. Ze zouden een nieuwe naar de winkel sturen zodat ik hem kon omruilen. Na een week heeft de winkel hem nog niet ontvangen. Gister na 25 minuten wachten opgehangen. Op dit moment hang ik ook al 15 minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken.Verder wel tevreden over de winkels zelf en hoe ze mij te woord gestaan hebben (ook bij de klantenservice). Maar klantenservice wachttijden zijn erg lang. ....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 29-11-2014 door
vandaag bestellen morgen binnen???

na 4 dagen nog niets ontvangen en ook geen track trace code.

nooit meer bij bokker.nl
....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Laats via blokker een bestelling geplaatst omdat er stond voor 20h besteld volgende dag in huis. Dag erop geen track and trace dus ik belde even met de klantenservice van Blokker. Hier kreeg ik een meisje aan de lijn die mij vertelde dat mijn order niet verstuurd was.. en dat ze dacht dat ik het morgen ofzo wel zou krijgen. Ik gaf aan dat blokker zich niet aan de leverafspraken hield waarop zei antwoorden dat klopt hier heb je gelijk in. Als je je levertijden niet na kunt komen moet je ze ook niet communiceren op je website..

Klacht ingediend via de email. krijg ik een email terug waar totaal niet op mijn klacht is ingegaan. maar ze zetten wel ik hoop dat je tevreden bent .. natuurlijk ben ik niet tevreden!!! dus weer een email gestuurd weer een week later een email terug.. sorry we kunnen je email nog niet beantwoorden.. SLECHTE SERVICEEE SLECHTE LEVERING EN IK BESTEL NOOOIT MEER ONLINE.

Als ik überhaupt ooit nog wat koop bij blokker dan wel in de winkel!!
....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 03-07-2014 door
e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!
....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-04-2014 door
Ik hoef toch niet uit te leggen dat de Blokker gewoon een heerlijke winkel is.
Vanaf mijn studententijd kom ik er al op regelmatige basis. Eerst koop je wat kleine dingen voor op je meisjes kamer en vervolgens koop je ook je eerste uitzet daar. Want de prijs en kwaliteit is altijd prima.

Ik heb de website nog niet gebruikt voor aankopen maar kom er zo nu en dan om te kijken welke acties ze hebben.

Ik hoop dat de Blokker blijft zoals het is, want een perfect concept kan je niet verbeteren.
....
Bekijk Blokker.nl
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
13% van de consumenten zijn tevreden over Blokker.nl
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Blokker.nl
Bekijk Blokker.nl
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy