Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Shoeby ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Shoeby
5.46 / 0 10
Er zijn 18 ervaringen toegevoegd
Shoeby ervaring toevoegen

18 Shoeby ervaringen

Start aan je beoordeling van Shoeby
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 08-06-2017 door
Na anderhalve maand besteld en betaald te hebben, geen bestelling. Afgescheept met sorry het pakket is kwijt, je geld wordt morgen terug gestort. In mijn ogen was de bestelling nog makkelijk opnieuw te verzenden, aangezien alle artikelen in de winkel liggen. Dochter zwaar teleurgesteld want die zat al heel lang op een jurkje te wachten. Het was overigens geen bestellingen van 1 jurkje, maar van 5 jurken en 6 shirtjes....oh ja 1 shirtje is ontvangen. Heb spijt dat ik die heb opgehaald. Al bij al ben ik dus heel wat op en neer geweest naar de winkel en telefoontjes gepleegd om vervolgens bij het shirtje een code te krijgen om gratis te verzenden. Nou ik hoop dat ze wel begrijpen dat ik daar nooit meer iets bestel! Overigens ben ik in de winkel in de Rijen keurig geholpen en hebben ze hun best gedaan het een en ander goed te maken. Maar ja het was niet hun fout dus dit was super service. Hun zal ik zeker ook beoordelen, maar dan heel anders dan de internetshop! Waardeloos als je het mij vraagt! Mij niet meer gezien op Shoeby.nl! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 07-04-2017 door
Ik ben vandaag in shoeby goirle geholpen door personal shopper Claudia. Ze had al helemaal geen zin om me te woord te staan en dat liet ze me duidelijk merken ook. Ik kocht er een product en ze vroeg om mijn postcode. Toen werd mij meedegedeeld dat ik nog geen shoeby app had ik zei dat klopt en die wil ik ook niet. Tot 3 x toe werd er daarrna gezegd:.daar blijven ze hier dan om vragen.dan weet u dat! Ik zei ,prima dat geeft ook niet Vervolgens werd mijn product afgerekend,er werd niets meer gezegd en ze begon een volgende klant te helpen .ik bleef staan en keek haar verbaast aan. Ze keek me boos aan en zei :ja wat wilt u nog? Haar collega kwam erbij en zag wat er gebeurde.die probeerde de situatie nog te redden. Die zei:je laat die mevr hier zo toch niet staan? Je geeft het product toch netjes mee in een tasje. De collega stopte het product alsnog in een tasje en wenste me nog een fijne dag.Als je geen hebt om te werken personal shopper Claudia,blijf dan volgende keer thuis want je behandelde me ronduit onbeschoft. Je word in ieder geval nooit mijn personal shopper.want daar ben je duidelijk ongeschikt voor. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Filiaal Deventer Houtmarkt krijgt van mij een 10+ met griffel wat een vriendelijk en behulpzaam personeel??! Iets gekocht in de sale voor mijn man wat helaas te klein was! Ze bewoog hemel en aarde om de juiste maat te vinden en laat het afeveren bij hun ( als het op de route ligt naar hun filiaal) Filiaal Deventer de flora daarin tegen vond ik een 5- waard. Niet de filiaalhouder maar het andere personeel was onvriendeijk en niet behulpzaam. Die wilde niets liever doen dan alleen maar zitten in de winkel!Jammer verschilt dus per filiaal maar Deventer houtmarkt gaat mij zeker vaker zien!!!!! Gus hun uiteindelijk dan meer de omzet sorry! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-11-2016 door
Ik was een ceintuur verloren behorend bij een jas die ik net had aangeschaft. Shoeby hierover gebeld: een par dagen later ontving ik een nieuwe ceintuur in mijn brievenbus. Geweldige service! Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-10-2016 door
De shoeby Kaatshevuel (maar zeker ook Drunen en Vlijmen) is mijn favoriete kledingzaak. Net dat tikkeltje meer dan klantvriendelijkheid, een hapje een drankje een persoonlijk praatje. Naast de leuke en uitgebreide collectie (mogelijk omdat het een groot filiaal is) is de sfeer gezellig en gemoedelijk. Je bent geen nummer. Het personeel kent je, hun advies is super en eerlijk. Is er iets met de aankoop dan wordt het op een goede manier opgelost. Jammer te lezen dat niet in alle filialen deze klantvriendelijkheid wordt ervaren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 20-09-2016 door
opzich een mooie winkel. Netjes en schoon. zowel diepe als breed assortiment. alleen lijkt het personeel gewoon niet geïnteresseerd. ik ben er meerdere malen geweest, maar een goedemiddag kan er niet echt af. of een "ben je ergens naar op zoek?'' toch zou dat wel prettig wezen. voor de winkel ook misschien wel goed voor de omzet.. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 30-06-2016 door
Altijd als ik ergens kom geef ik graag reviews. Vaak zijn ze over winkel personeel niet zo best. Maar nu werd ik eens aangenaam verrast en dat mag ook weleens verteld worden. Ik liep vorige week met het warme weer even de winkel binnen en werd meteen begroet. Ze lieten me even rondkijken en ik merkte dat er zo'n gezellige huiselijke sfeer hing. Ik keek rond en een blonde verkoopster kwam op me af en vroeg of ik wat te drinken wilde? Drinken? Ik ben toch in een kledingwinkel. Maar ik kreeg een heerlijk fris glaasje citroenwater. We kwamen in gesprek en deze verkoopster was geïnteresseerd in mij, leuk! Ik zocht een kadootje en een broek voor mezelf. Deze verkoopster was net als mij iets voller, en wist mij juist daardoor goed aan te raden wat ik wel en niet kan hebben. Nou ja ik ging weg met broek, 2 shirts, sieraadje en een kadootje. Die ook erg leuk werd ingepakt! Als ik in de buurt kom dan ga ik zeker weer terug! Top zaak! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 02-06-2016 door
Ik ging met mijn kleintje op 1 juni 2016 naar shoeby m asop de middenbaan in Barendrecht een shirt kopen en stond de maten te checken, komt er een verkoopster om te vragen of ik alles kan vinden, prima vraag! Maar toen ging de praten met mijn kleine,doe naar iedereen lacht behalve naar haar, ok wilde nog vriendelijk zijn om hem te laten lachen naar haar, maar toen kreeg ik van haar zo'n rare opmerking terug dat ik gelijk ben weggelopen... Als verkoopster moet je echt wel uitkijken met wat je zegt en niet zomaar alles eruit floepen. Shirt heb ik gekocht maar kon haar niet meer aankijken, ze had mij echt beledigd... Ze was ook net nieuw zag ik, dus ik hoop dat ze goede feedback krijgt en normaal doet te haar klanten ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-04-2016 door
Verkoopster Selene heeft me vakkundig volledig in het nieuw gestoken. Erg positieve reacties op de kleding achteraf! Erg fijn voor een man om goede vrouwelijke input te krijgen :)Achteraf waren er twee gevalletjes met een riem en een trui. Zonder problemen werden deze producten direct omgeruild door Shoeby Rijssen. Hulde! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 06-04-2016 door
Shoeby is 1 van mijn favoriete zaken maar toch jammer dat ik in mijn woonplaats niet naar de shoeby ga( etten leur ) , dat ligt aan het personeel ze zijn kortaf niet vriendelijk als ze je al helpen en je zegt ik hou er niet zo van krijg je als antwoord dat is juist het mooie eraan , als je niks koopt zijn ze merkbaar teleurgesteld en als je er iets gaat terug brengen durf je amper naar binnen. Dit allemaal ook in een andere shoeby aangegeven waar ik wel graag kom (maar niet in de buurt is ) dan krijg je als antwoord dit horen wij vaker dus zouden jullie is geen actie ondernemen ... voordat je straks een filiaal armer bent ! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 11-09-2015 door
Van de week was ik in de winkel en zag een leuke blouse voor €29,95. Ik zocht nog even verder of hij er nog in een andere kleur was. En die was er die hing in de uitverkoop rek. 30% korting, maar tot mijn verbazing was de originele prijs van €29,95 doorgekrast met zwarte stift, en ze hadden er met pen €39,95 van gemaakt. Met 30% korting was die dus gewoon weer rond die €29,95.Niets korting ze maken het eerst met stift duurder voor ze de korting geven. Uitleg kassiere was: tja de 39,95 was de originele van prijs en daar gaat de korting af. Ik zeg nee, want ik heb hem hier in het blauw niet in de uitverkoop, maar dan is die maar €29.95. Let dus goed op als je artikelen ziet met zwarte stift prijs door gekrast dan word je dus genept. Mag dit zomaar??? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-06-2015 door
28 april bestelde ik een bolero via de webshop. Deze zou binnen één tot drie werkdagen bij de winkel in Den Bosch (Rompert) bezorg zijn. Een dikke week later kreeg ik een vage mail over verzending van mijn product. Ik mailde de servicedesk met de vraag of de bolero inmiddels binnen was. Dit bleek zo te zijn. Hierna vroeg ik via de mail hoe lang het product bij de winkel zou blijven liggen omdat ik pas de vrijdag erop (4 werkdagen later) in de gelegenheid was deze op te halen. Hierop ontving ik geen antwoord. Wel ontving ik een betalingsherinnering. Ik heb die vrijdag het filiaal gebeld en zij bevestigden mij dat de bolero er nog lag.Vrijdag heb ik een half uur gereden (enkele reis) om de bolero op te halen. Toen ik hem paste in de winkel bleek de verkeerde maat verzonden te zijn: L ipv M. De bolero was veel te groot en M blijkt inmiddels niet meer te bestellen. Zeer teleurstellend en zonde van mijn uur reistijd voor een verkeerd product.Samengevat werkt de webshop niet zoals zou moeten. Ik bestel wekelijks bij H&M, Zalando en BonPrix en heb daar nooit problemen. De Servicedesk van Shoeby reageert traag of niet en er is in dit geval ook nog eens een verkeerde maat verzonden. Ik heb dus 1 uur (!) gereden voor een verkeerde maat. Hoe is dit mogelijk! Ik bestel juist online om makkelijk en snel aan leuke kleding te komen. Ik heb mijn klacht 17 mei via de mail ingediend bij Shoeby maar tot op de dag van vandaag (18 juni) nog geen reactie. Bestellen via de webshop van Shoeby? NIET DOEN! Dit bedrijf heeft de online kant nog niet op orde. Jammer! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-06-2015 door
Online bestellen bij de Shoeby zal ik mensen afraden als ze gewend zijn een snelle afhandeling te krijgen bij online bestellingen! Dit is zo slecht georganiseerd.. Duurt 2 weken voor je je bestelling binnen hebt. Als er iets retour moet via de winkel duurt dat 5 werkdagen. Dan ontvang je een mail met de vraag naar je IBAN, daarop krijg je weer een mail dat het bedrag binnen 10 (!) werkdagen terug gestort zal krijgen!!! Dus je bent zo meer als een maand verder.. pffff never nooit geen Shoeby online meer!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-01-2015 door
Heerlijk uggs bestelt voor de winter welke donderdag komt :D Kan niet wachten tot ze binnen zijn en ik met de kids buiten kan rondlopen sneeuwpoppen bouwen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-10-2014 door
Niets bestellen, je krijgt niks geleverd of het verkeerde, er gaat maar 11% goed bij shoeby. Ze doen ook weinig tot niks om het op te lossen.
Doe je zelf een plezier en bestel hier niets, je komt bedrogen uit.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-10-2014 door
Heb een broek besteld. 28,95 euro betaald. Krijg paar dagen laten het pakje binnen..raad eens verkeerde artikel dit heb ik niet besteld. Ik vul het retour formulier met de opmerking verkeerde broek plus foto erbij van wat ik wel heb besteld. En wat ik wil ontvangen. ik breng het pakketje de volgende dag naar postkantoor... Hoor de week erop helemaal niets en besluit te mailen....jahoor mijn pakje was ontvangen en ik kreeg binnen 10 dagen 21,05 op mijn rekening gestrort.... Hoezo ik wil gewoon een broek.. En daar komt bij er wordt op de site gezegt gratis retour en verzending...er is 3,95 retourkosten in rekening gebracht en mijn verzendkosten kwijt...ben nu 8 euro lichter en heb NIKS! Geen reacties op mijn mails meer... Heb vandaag gebeld en een melding gemaakt. Ik zou vandaag per email reactie krijgen. Raad eens NIKS! Bestel nooit meer iets online bij shoebyfashion! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 18-10-2014 door
Shoeby is echt een van mijn favoriete shops maar zoals Hilde al zegt is het aanbod beperkt. Dat is zeker een min puntje maar wat ze dan hebben is kwalitatief goed. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 30-04-2014 door
Een enkele keer heb ik wel wat gekocht bij Shoeby maar eerlijk gezegd is het aanbod beperkt en niet erg bijzonder. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy